fijne ervaring ivm met bestellen schuifwanden etc ook bij vragen snelle adequate correcte afhandeling en de limburgse vlaai was heerlijk

Bijzonder prettig

Zeer goed geadviseerd door Mevr.Verhaag en de levering en montage super uitgevoerd door zeer bekwame mederwerker Hans.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeer zeker

Uitstekend bedrijf, mooie schuifwand

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, communicatie verloopt prima, denken met je mee en dragen oplossingen aan. Schuifwand van zeer goede kwaliteit, voor een mooie prijs, erg blij mee.

Heel tevreden

Goed product en via de website gemakkelijk kunnen bestellen. De aangegeven levertijd is ook aan voldaan. Prima verpakt en met eigen vervoer geleverd.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Erg tevreden, ziet er prachtig uit.

Aflevering was perfect en bedankt voor de hulp van de chauffeur.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

zeer mooie schuifdeuren voor een eerlijke prijs

In 1e instantie had ik wat twijfels over de kleur waarna ik op advies van schuifwanden.nl een 2 tal kleurenstalen heb laten komen. Op basis hiervan de juiste maten en de kleur ingegeven op de site en de deuren in bestelling gezet. contact met schuifwanden.nl loopt soepel en vlot waarna de deuren al zeer snel en netjes zijn afgeleverd. De montage en het afstellen is zeer eenvoudig en i.p. door iedereen makkelijk te doen. Houd er wel rekening mee dat zowel de boven als onderrail een 5cm langer worden uitgeleverd dan dat je besteld. Dit wordt gedaan zodat je deze eenvoudig ter plaatse nog op maat in kunt korten. Dit had voor mij persoonlijk niet gehoeven maar is eenvoudig in te korten.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? top

Uitstekende Service en erg mooi product

Mooi product, makkelijk te instaleren en goede service. Klein minpuntje was dat de maat van de rails niet klopte maar dat kon ik zelf aanpassen dus was geen groot issue.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Beste Kjell, Dank voor deze mooie beoordeling. Wij leveren de rails altijd 50 mm langer. Omdat je het dan mooi strak kunt monteren. Dat kan eenvoudig met een ijzerzaagje. Dit staat op de website weergegeven maar wellicht over het hoofd gezien. Fijn dat het verder gelukt is en veel plezier met de schuifwand! Carlijn

Gewoon doen zoals het hoort

Ik had de wand besteld en kwam er achter dat er toch een wijziging plaats moest vinden. Dit werd zonder problemen geregeld. Ook bij afleveren kwam er een jong stel. Ik vroeg of de jongen ook een deel naar boven wilde brengen en dat was geen probleem voor hem. En als kers op de taart kreeg ik ook nog een echte Limburgse vlaai cadeau!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Jazeker

Resultaat is prachtig geworden

Makkelijk, goede service, netjes afgeleverd, goed zelf te installeren.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Mooie schuifwanden en zeer goede service

In tegenstelling tot veel bedrijven in deze tijd was de communicatie helder en eerlijk . Ook exact geleverd op het gewenste moment. Chapeau !!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

een mooie aanwinst voor onze woning

Een kleine opmerking. Volgens de beschrijving zouden de gaten voor de stangen voorgeboord zijn. Dit is helaas niet zo. Ool zou het handig geweest zijn om schroeven van de juiste lengte voor het monteren van de zijwand er bij gedaan zouden zijn.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? uitstekend

Goede kwaliteit producten en zeer goede service

2 schuifwanden met inrichting gekocht. Goede kwaliteit materiaal en zeer goede pasvorm/maatvoering. Geleverd op afgesproken datum/tijd. Bij levering goede service door helpende handen om spullen op juiste plaats te krijgen. Materialen zijn goed verpakt zodat het intact blijft. Bij vragen zeer snel antwoord en er wordt goed meegedacht. De service en nazorg is zoals het hoort snel en goed. Ik kan deze onderneming aanraden om te benaderen. Als ik weer een schuifwand nodig heb ga ik weer contact met deze mensen opnemen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Beter dan verwacht

Super service en makkelijke montage

Super service, makkelijk te bestellen en makkelijk te monteren. Heel erg blij mee!!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Goede communicatie en doen wat ze beloven

Ben zeer tevreden.

Perfect!

Goed kwaliteit, uitstekende prijs en vriendelijke bezorger.

Prima!

Bestellen werkt gemakkelijk via de webshop. Het kiezen van de kleur is wel wat lastig aangezien het niet altijd even duidelijke afbeeldingen zijn op de site. De levering was relatief snel. Bij de levering was men wel de montageschroeven voor de legplanken vergeten, maar deze werden snel nageleverd. Montage is ook zeer eenvoudig!

Erg tevreden!

Goede service en een mooie kast geleverd!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Eenvoudig te bestellen via website. Product conform bestelling en degelijke kwaliteit. Goed verpakt en snel en op tijd geleverd!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? volledig

Professioneel!!

Helaas nog niet geplaatst maar het voortraject geeft heel veel vertrouwen. Professioneel, snelle communicatie en goed meedenken. Helemaal top!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? N.v.t.

Toppers die afspraak en kwaliteit nakomen

Fijn goed en zorgvuldig contact. Prettige en normale mensen in huis. Snel en vakkundig geplaatst. Aanrader!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Jazeker!

vlotte nette afhandeling van de door mij bestelde materialen

prettige ervaring zowel per mail als telefonisch contact goed en net product

WORST CUSTOMER EXPERIENCE EVER

Not the right dimensions for the rail, we had to use cutting machine and did it by ourselves afterwards. No additional brushes for the doors, while we paid an extra for it, no nails provided to fix the rail to the ceilings. No instructions or manual provided. Service level at its worst

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Not the right dimensions

Spijtig dat jullie voor verrassingen stonden na bezorging van de schuifwand. Echter, de benoemde opmerkingen staan duidelijk besproken op onze website en op de montagehandleiding. Ook de vermelding van de lengte van de rails en de reden hiervan. De montagehandleiding wordt altijd al in het begin meegestuurd met de factuur en nogmaals bij de bezorging. Het is echt niet gebruikelijk dat schroeven ed zijn inbegrepen. Dat is ook nergens aangegeven. Het is namelijk afhankelijk van het type plafond waarin je gaat bevestigen. In het verleden hebben wij daar nog nooit opmerkingen over mogen ontvangen. Uiteraard zijn we wel blij met jullie feed-back en zullen dit nu extra duidelijk vermelden. Het kan alleen maar misverstanden in de toekomst verder voorkomen. Hopelijk hebben jullie uiteindelijk toch een mooie kast geplaatst. Want wij zijn zeker van de kwaliteit van ons product. De stootborstels zijn reeds in de omlijsting gemonteerd af fabriek. Deze zijn bevestigd op de buitenste geleverde deuren. Zo ook bij de geleverde deuren op uw adres. Wellicht toch nog even goed kijken. Die worden dus ook niet apart bijgeleverd. Het is uiteraard jullie goed recht om deze review te plaatsen. Hopelijk geeft ons antwoord een heldere kijk op de kwestie.

prima product nette afwerking vd materialen

snelle service , net afgewerkt produkt

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? prima

Prima service en goede kwaliteit

Voor de 4e keer hebben schuifwanden besteld bij Schuifwanden.nl . Ze bevallen ons erg goed. De service is prima en de kwaliteit erg goed. Voor de 2e keer hebben we een vlaai gekregen van Schuifwanden.nl en dat was erg aardig. De vlaai was heerlijk. Dank jullie wel.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? JA

Horsterweg 38 5975NB Sevenum

Over Schuifwanden.nl

Schuifwanden.nl is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige schuifwandkasten, schuifdeuren en kastinterieurs. Schuifwanden.nl levert enkel producten van sublieme kwaliteit. We geven dan ook 15 jaar garantie op onze producten.