Niet langer uitstellen, gewoon hier bestellen.

Na lang meten en vergelijken op internet bij schuifwanden.nl 2 kleurensamples gevraagd. Na de bestelling gebeld door Carlijn of we dit zeker wisten. De kleuren wit (lijst en houten plaat) waren verschillend anders. Ze heeft natuurlijk gelijk. Aangepast en met een echte limburgse vlaai zijn de deuren netjes door een chauffeur bezorgd. De handleiding is duidelijk, middagje klussen en de deuren lopen als een trein.

Heel tevreden

Vooraf heb ik twee kleurenstalen besteld en heb deze super snel ontvangen. De uitleg op de website is duidelijk en overzichtelijk, daardoor wist ik goed waar ik op moest letten w.b.t. het opmeten en waterpas maken van de huidige wanden. Nadat ik de kleurkeuze had gemaakt, heb ik de schuifdeuren besteld. Duidelijke communicatie over de bezorging. Netjes bezorgd door een aardige meneer met als verrassing daarbij een vlaai voor tijdens het klussen. Ik, vrouw met medium-kluservaring, heb de rails/geleiders zelf kunnen plaatsen, en na een extra handje tijdens het inhangen van de deuren, kon ik eenvoudig de deuren stellen. Erg tevreden, kind kan de was doen :) Het is mooier geworden dan ik dacht!

Perfect!

De schuifwand werd netjes en snel afgeleverd en voldoet aan de verwachtingen van een schuifwand. De chauffeur was zo vriendelijk om te helpen het pakket naar het appartement te brengen aangezien de klant op leeftijd is. De bezorger had zelfs een vlaai bij zich! Geweldig!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Goede service, kwalitatief goed produkt

De site is hel duidelijk en de serviceafdeling reageert snel en is zeer klantgericht. Carlijn denkt goed mee en is flexibel. De wanden zijn snel geleverd, zijn goed op maat en van goede kwaliteit. Het is de tweede keer dat we bij Schuifwanden.nl bestellen. De tweede keer waren we wel wat teleurgesteld. De rails en omlijsting van de deuren hebben we in de kleur wit-mat besteld, en deze blijkt zeer gevoelig voor schade (een kleine klap of wrijving, bijv. bij het zagen van de rails, maakt gelijk een grijze vlek op de rail/omlijsting). Heel jammer, vandaar slechts 4 sterren en geen 5.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Deels. De wit-matte rails/lijsten zijn zeer gevoelig voor schade.

Zeer goede service en het systeem is Zeer goed

Was eerste keer maar ben 99%tevreden

Super bedrijf!

Wat een goed bedrijf: -persoonlijk contact -prima kwaliteit -hele goed service -keurige aflevering -afgeleverd op de afgesproken tijd! Kortom, een geweldig bedrijf, heerlijk dat dit nog bestaat tegenwoordig. Een aanbeveling voor iedereen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Jazeker

Prima materiaal, communicatie en service

Ouderwets prettig om zaken mee te doen.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? 100%

Fijne schuifwand en ook nog eens betaalbaar

Fijne site om de maten in te vullen, en kreeg ook vrij snel een mailtje dat iknze op kon pikken dus in 1 woord TOPPIE!!!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Absoluut

Goed product voor een nette prijs

Goed en betrouwbaar bedrijf wat doet wat ze beloven. Mensen waar je goed mee kan communiceren. Ik kreeg een goed advies en de juiste antwoorden op mijn vragen. Top. En als verrassing een heerlijke Limburgse vlaai

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Uitstekende kwaliteit

redelijk goed

De website is prima en ook makkelijk om in te vullen. De levertijd was prima en er is ook tijdig geleverd. De communicatie mag wel duidelijker. Vooral de leverdatum werd pas laat duidelijk. Omdat ik niets meer hoorde dacht ik in even aan oplichting, maar dat viel gelukkig mee. Wat meer communicatie over ontvangst bestelling, verwachte levertijd en werkelijke levertijd zal door meer klanten gewaarderd worden.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ziet er netjes afgewerkt uit.

Gemakkelijk bestellen en alles volgens afspraak

Komen afspraken goed na en de deuren werden keurig verpakt door een vriendelijke chauffeur gebracht.

Super mooie panelen

De deuren zijn supermooi en het was eenvoudig te monteren. Ik heb gekozen voor Kasjmier grijs met witte matte lijst. Het werd door een aardige chauffeur gebracht.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja zeker

Alles perfect geleverd,maten kloppen exact.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? prima

Netjes, goed kwaliteit en super geïnformeerd!

Nette deuren en degelijk systeem. Ook is de informatieverstrekking erg duidelijk.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Prima resultaat en top service

Ik heb via de site mijn schuifwand (5 deuren) besteld en nadien nog het verzoek gedaan om 2 wijzigingen door te voeren. Dit is prima opgepakt en nadat de spullen volgens afsprak waren geleverd heb ik een prachtige schuifwand kunnen plaatsen. Aanbevelingswaardig!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? zeker

Prettig en kort lijn in communicatie

Prettig en kort lijn in communicatie

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Super gave schuifwand en past exact helemaal Top !!!!

Besteld gebracht gemonteerd alles perfect

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Super

Prettige webshop

zeer tevreden met mijn schuifwand, goede kwaliteit, ik ben goed geholpen met kleurstalen en kleur kiezen, levering netjes volgens afspraak. aanrader!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Uitstekende kwaliteit schuifwanden met duidelijke montage instructies

Bestellen gaat heel makkelijk en onze vraag over de extra soft-close werd snel en duidelijk beantwoord. Alles wordt goed verpakt geleverd en met de duidelijke instructies is het niet moeilijk om de schuifwand te monteren. Er wordt netjes even gebeld van tevoren zodat je weet hoe laat de chauffeur bij je op de stoep staat. De vlaai die ook nog werd meegeleverd is natuurlijk een heel leuk gebaar. Kortom een prima product en uitstekende service.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Fijne ervaring en goede kwaliteit

Goede communicatie en kwaliteit van de schuifwand is zeer goed

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Mooie materialen en afwerking!

Eenvoudig te bestellen, en installeren met de meegestuurde instructies. Let op, voor de montage gebruik je eigen schroeven, pluggen, etc. Die worden niet meegeleverd.

Zeer positief

Goede prijs kwaliteit verhouding, uitstekende service, meedenken en een beschaafde en vriendelijke wijze van communiceren. Met name dit laatste is opvallend omdat je het nog maar weinig tegenkomt.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Zeker

Uitstekende begeleiding van a tot z

Perfecte en uitstekende service!

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, goede service

Ik had bij de bestelling een fout in de afmeting gemaakt waar ik pas weken later achter kwam. Dat kon gelukkig nog rechtgezet worden (zonder bijkomende kosten!) en de schuifwand past nu perfect. De bezorging duurde wat lang, maar gezien het tekort aan materialen overal was dat te verwachten. De datum en tijdstip van bezorging was duidelijk gecommuniceerd en als dank voor het vertrouwen en geduld kregen we een heerlijk limburgse vlaai erbij. Het installeren van de schuifwand was ook een makkie: alleen de rail aan het plafond vereiste boorwerk, de rail op de grond zit stevig vast met een plakstrip.

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? Ja

Via de website bestellen en levering ging heel goed. Levering werd gedaan door één oudere man, die ik dus moest helpen. Ik ben inmiddels ook 72 en vroeg hem wat hij nu doet wanneer hij aanbelt en iemand met een rolstoel opendoet? Vooraf melding maken, voorkomt nare verrassingen. Maar de vlaai maakte heel heel veel goed! Echt top gebaar!

• Voldoet het product aan de verwachte kwaliteit? ja

Over Schuifwanden.nl

Schuifwanden.nl is gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige schuifwandkasten, schuifdeuren en kastinterieurs. Schuifwanden.nl levert enkel producten van sublieme kwaliteit. We geven dan ook 15 jaar garantie op onze producten.