Een echt top verblijf voor een korte vakantie!

Hotel villa op schitterende locatie in de mooiste duinen van Zoutelllande. De kamers zijn simpel, ontbijt goed, gezellige leesruimte, leuke terrasjes en top locatie om te eten. Deze kok kan er wat van. Smullen.

Heerlijk eten, mooi opgemaakt, vriendelijke bediening, gezellig restaurant

Een tip: airco gebruiken, het was erg warm en deze stond niet aan.

Attente vriendelijke mensen, die meteen voor je klaar staan.

Paar fijne dagen gehad met een goed ontbijt en een heel lekker diner.

alles was voor ons zeer goed verzorgd geweldige lokatie zeker met mooi weer !

Zeer vriendelijk ontvangen en een mooie en rustige lokatie De kamer zeer netjes en goed geslapen . Het restaurant geweldig goed en zeer vriendelijke bediening. Geen enkel minpunt voor ons en wij zullen zeker nog terugkeren. Proficiat .

Heel erg goed gegeten! Aanrader!

We hebben het heerlijke 7-gangenmenu weer gekozen. Elke gang weer een feestje!

goede locatie, gezellig familiaal hotel en top keuken. reeds aanbevolen aan collega's die in mei geboekt hebben.

Vriendelijk personeel, prima ligging, goede kamer en fantastisch eten

Eten We hebben de eerste dag fantastisch gegeten! Genoten van de heerlijkheden en de rust van de uitleg over de gerechten. 1e paasdag was het eten ook prima. De zaal zat tjokvol wat tot gevolg had dat we door de drukte minder hebben kunnen genieten. De kamer Het linkerraam van de kamer had best wel een sopje kunnen hebben. Verder OK.