Zeer vriendelijke mensen

Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen. Alleen fietsenstalling staat op een rare plek. Je zet niet gauw daar je fiets in.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid

Heel vriendelijke, aardige mensen. Alles was schoon en etjes.

Het eerste telefonische contact was al heel vriendelijk. Ik werd goed begeleid bij het invullen van het inschrijfformulier. De camping was goed schoon en alles wat wij nodig hadden was aanwezig. We hebben heerlijk genoten van de zelfgemaakte yoghurt en gekeken bij het melken van de koeien. Contact met de eigenaar was makkelijk. We konden met onze vragen bij hem terecht en werden vriendelijk geholpen. Schitterende omgeving om mooie fietstochten vanaf de camping te maken en hele leuke plaatsen in de omgeving.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid

Hebben al eens beter gestaan

Het veld was mooi,het sanitair niet echt...we misten warm water bij de wastafels en de wc's spoelen niet goed door..Het mag wat schoner..😕

• Bereikbaarheid

Rustige camping op de laatste dag na

Het was rustig alleen door de activiteiten de laatste dag werd het heel onrustig (motorclub, familie 40 personen, karateclubfeest). Dit past niet bij een kleine rustige camping en had minimaal van tevoren gemeld kunnen worden. Speeltoestel voor de kinderen was leuk, maar oud en niet echt heel veilig. Verder was het een leuke ervaring.

Vriendelijke eigenaar

In eerste instantie een rustige camping alleen jammer dat er festiviteiten worden gehouden met veel deelnemers. Met zoveel deelnemers is het sanitair niet toereikend. Voor echte rustzoekers zal ik deze camping niet aanbevelen eerst vragen of er festiviteiten worden georganiseerd.

Over Camping Woltas / Trekkershut

Boerderij camping Woltas is een rundvee bedrijf met daarnaast een kleine camping, max 15 plaatsen. U geniet hier van de rust en ruimte wat een boerderij met zich meebrengt. Ook van het dagelijks leven kunt u 'genieten' door het van dichtbij mee te maken, bv door het helpen tijdens het melken, wat kinderen als een beleving ervaren. het is prachtig om te fietsen op mooie fietspaden en landweggetjes, u bent 20 km van de Duitse grens waar de flamingo's in het voorjaar volop broeden. Groot binnen/buiten Speelparadijs, Het grootste hagen Doolhof, Cactus oase, Pannenkoekenboerderij, Het Klimbos, Kabouterpad, Openlucht Zwembad dit allemaal binnen een straal van 15 km. en september Het Bloemencorso.