Vriendelijke ontvangst, lekker eten, fijne bediening.

Ik had per ongeluk bij het verkeerde restaurant gereserveerd, maar dat was geen enkel probleem. Een telefoontje en het was geregeld. Ik was met familieleden en ook zij waren enthousiast over eten, entourage en bediening. Ik kwam al vaker eten en dat zal ik zeker blijven doen.

super

We hebben zondag met een grote groep bij jullie gegeten hier was ook een brancard bij aanwezig.Mijn man had nog een wens om bij jullie te gaan eten met familie. Het werd door jullie super geregeld en we voelde ons zeer welkom. Jullie hebben deze dag voor zowel mijn man en mij onvergetelijk gemaakt. Wetende dat dit de laatste keer voor mijn man was. Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en bediening het is voor ons een zeer waardevolle dag geweest en het eten was heerlijk.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Goede service en vriendelijk personeel!

Ben hier met mijn familie komen eten, het team was erg goed op elkaar ingespeeld. De kwaliteit van het eten was top. Ook hoefden wij niet lang te wachten op onze drankjes en op het eten.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Leuke middag met de huifkar gehad en lekker gegeten

Huifkar stond op afgesproken tijdstip klaar, mooie bosrit. De aansluitende barbeque ook goed verzorgd en er was ruim voldoende!

• Restaurant bezocht: Restaurant Aan de Hoeve

Goede service en vriendelijk personeel

Wir waren mit einer Wandergruppe bei Ihnen. Wir wurden nett bedient und Essen und Trinken waren zu unser aller Zufriedenheit. Wir kommen sicher gerne wieder.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Was erg druk zodoende duurde het lang voor de eerste gang werd gebracht maar het eten was perfect

Heerlijk!!

Lekker relax en heerlijk gegeten.

Leuke locatie.

Het duurde lang voor dat het kwam. En moesten zelf om drinken vragen.

• Restaurant bezocht: Restaurant Aan de Hoeve

Heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten, een absolute aanrader!

Al vaak hier geweest, top bedrijf!

Over Restaurants van De Gitstap

Restaurant Aan de Hoeve en Restaurant de Huifkarhoeve zijn bekende restaurants in Vlodrop en omstreken. U kunt bij ons terecht voor een uitbreid ontbijt, ruime keuze uit lunchgerechten en een uitstekende avondkaart met Natuurrundvlees afkomstig uit het plaatselijke natuurpark De Meinweg. Ons restaurant ligt op loopafstand van speeltuin de Gitstap en de bekende Gitstappermolen. Kort samengevat dé plek waar je tot rust kunt komen en Bourgondisch mag genieten van een hapje en een drankje. Wandelen, fietsen, Bourgondisch genieten, feesten of weer even kind zijn in onze speeltuin.. Dan ben je bij ons op het goede adres! Alles onder één dak en voor jong en oud.

Filter op Taal