vriendelijke en snelle service en lekker gegeten

Wij hebben met de familie op de 2de kerstdag in het restaurant gegeten. Het eten was heel lekker, behalve het toetje want dat was zelfbediening en -of- was iets net op -of- men had flink gemorst of de foute lepel in de pudding gestoken en het zag er niet zo feestelijk of smakelijk uit. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.

Matig

Bediening zoals altijd goed, helaas was het vlees 1x varkenshaas erg droog, 2x bief van de haas deze waren beide "rauw"

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Goede verzorging en prima service

Boeking goed verwerkt. Vriendelijke en goede verzorging. Het eten was goed.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Mooie ambiance,vriendelijke en vlotte bediening en uitstekende maaltijden

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Gezellige sfeer en gemoedelijke bediening

We hebben 1e kerstdag met 16 personen het kerstbuffet geboekt. We werden vriendelijk intvangen en de tafels waren netjes en ruim gedekt. Voorafgaand is onze reservering nog een keer gecontroleerd hetgeen ik prettig vond. Het buffet was naar mijn mening eenvoudig van aard, sommige gerechten niet meer goed warm, de varkenshaas te gaat en daaardoor droog. Het saladebuffet was mager en veel prefab spul behoudens de sla. Ondanks dat het eten wat eenvoudig was hebben we een gezellige middag gehad in een sfeervolle ambiance en was het personeel vriendelijk.

Prima gegeten

Vriendelijk en gast vrij

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Heel goede service en vriendelijk personeel Top

Heel goede service en vriendelijk personeel. Top

In een woord SUPER

Bediening en eten waren super

Teleurstellende ervaring

Het was een teleurstellende ervaring, van de hoofdgerechten waren er veel niet warm o.a de frites, spruiten en witlof, het dessertbuffet was slecht, het ijs gesmolten, lepels die in de gerechten lagen, alleen bij de hoofdgerechten stond bij wat het was en bij de rest niet, alles stond veel te dicht op elkaar, dus niet voor herhaling vatbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

heel goed

Fijne bediening, aardig personeel. Behulpzaam. Lekker eten. Ruime porties

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Vriendelijk personeel en heerlijk eten.

Het eten was heerlijk. Veel variatie. En zeer vriendelijk personeel. Wij hebben ervan genoten. Een minpunt was, als je net zoals wij een van de laatste tafels was, sommige schalen leeg waren of dat je nog een beetje bij elkaar moest schrapen. Vooral de schaal met vis. En later ook verschillende desserts. Terwijl er personen waren die nog vóór ons al voor de 2de keer opschepten.

Goed en gezellig restaurant

Goed en gezellig gegeten. Prima service

Heerlijk gegeten

Heerlijk gegeten in gezellige sfeer, zeer tevreden en komen zeker nog een keer

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Aanrader! Genoten van de goede service en het vriendelijke personeel.

Leuke ontvangst. Het restaurant was mooi aangekleed, hierdoor een gezellige sfeer. Personeel hield alles goed in de gaten. Mooie middag gehad.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Roep 12 personen zeer tevreden. Allen Wildtrio was iets te lang gebakken.

• Restaurant bezocht: Restaurant Aan de Hoeve

Gezellig restaurant, goed eten, vriendelijk personeel.

Goede producten. Lekker eten, netjes verzorgd. Porties zijn voldoende voor gemiddelde eetlust. Niet zoveel eten zodat er voedsel wordt verspild. Vriendelijk en keurig personeel. Gezellige ruimte met comfortabele stoelen.

perfect

het eten is lekker en snel klaar er zijn goede medewerkers en het is gewoon allemaal goed en het is in een leuke rustige buurt je hebt tegenover ook een speeltuin het is gewoon helemaal perfect! ik beveel het aan om hierheen te gaan en er zelf te gaan genieten!<3

• Restaurant bezocht: Restaurant Aan de Hoeve

Vriendelijke ontvangst, lekker eten, fijne bediening.

Ik had per ongeluk bij het verkeerde restaurant gereserveerd, maar dat was geen enkel probleem. Een telefoontje en het was geregeld. Ik was met familieleden en ook zij waren enthousiast over eten, entourage en bediening. Ik kwam al vaker eten en dat zal ik zeker blijven doen.

super

We hebben zondag met een grote groep bij jullie gegeten hier was ook een brancard bij aanwezig.Mijn man had nog een wens om bij jullie te gaan eten met familie. Het werd door jullie super geregeld en we voelde ons zeer welkom. Jullie hebben deze dag voor zowel mijn man en mij onvergetelijk gemaakt. Wetende dat dit de laatste keer voor mijn man was. Nogmaals heel hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en bediening het is voor ons een zeer waardevolle dag geweest en het eten was heerlijk.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Goede service en vriendelijk personeel!

Ben hier met mijn familie komen eten, het team was erg goed op elkaar ingespeeld. De kwaliteit van het eten was top. Ook hoefden wij niet lang te wachten op onze drankjes en op het eten.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Leuke middag met de huifkar gehad en lekker gegeten

Huifkar stond op afgesproken tijdstip klaar, mooie bosrit. De aansluitende barbeque ook goed verzorgd en er was ruim voldoende!

• Restaurant bezocht: Restaurant Aan de Hoeve

Goede service en vriendelijk personeel

Wir waren mit einer Wandergruppe bei Ihnen. Wir wurden nett bedient und Essen und Trinken waren zu unser aller Zufriedenheit. Wir kommen sicher gerne wieder.

• Restaurant bezocht: Restaurant De Huifkarhoeve

Was erg druk zodoende duurde het lang voor de eerste gang werd gebracht maar het eten was perfect

Heerlijk!!

Lekker relax en heerlijk gegeten.

Leuke locatie.

Het duurde lang voor dat het kwam. En moesten zelf om drinken vragen.

Over Restaurants van De Gitstap

Restaurant Aan de Hoeve en Restaurant de Huifkarhoeve zijn bekende restaurants in Vlodrop en omstreken. U kunt bij ons terecht voor een uitbreid ontbijt, ruime keuze uit lunchgerechten en een uitstekende avondkaart met Natuurrundvlees afkomstig uit het plaatselijke natuurpark De Meinweg. Ons restaurant ligt op loopafstand van speeltuin de Gitstap en de bekende Gitstappermolen. Kort samengevat dé plek waar je tot rust kunt komen en Bourgondisch mag genieten van een hapje en een drankje. Wandelen, fietsen, Bourgondisch genieten, feesten of weer even kind zijn in onze speeltuin.. Dan ben je bij ons op het goede adres! Alles onder één dak en voor jong en oud.