geen-geld-terug is klantonvriendelijk

Goed geholpen. Moest volle pond betalen terwijl elders actie op dezelfde schoenen zit. Geen -geld- terug garantie maar tegoedbon vind ik niet klantvriendelijk.

• Communicatie N.v.t.

Slechte voorlichting

Bij mij kleinzoon de voetjes laten opmeten. Dit werd niet gedaan toen hij stond maar zittend in de buggy Werd gezegd 20/21 en ons bijna n paar schoenen maat 21 verkocht Maar omdat ze niet in d e sale waren,elders gekeken en gekocht Kleinzoon stond er niet goed op dus bij schuurman ze geruild en opnieuw laten opmeten BLIJKT HIJ 22 te hebben,neigend naar 23 Een.mail gestuurd naar mennenga, maar nu 4 dagen later GEEN REACTIE!!!

• Bereikbaarheid (telefonisch, email, anders)

Door omstandigheden was onze reactie langer onderweg dan gepland. We hopen echter dat de geboden tegemoetkoming naar tevredenheid is. Mvrgr Michel Bosgraaf Mennega Assen

Goede uitgebreide service en advies

Voor beide kinderen goede schoenen gekocht en super geslaagd. Goed advies gekregen.

Behulpzaam en deskundig!

Kijken naar je voeten en zoeken de schoen die perfect past.

• Persoonlijk advies

Deskundig in verkoop en advies van kinder schoenen.

Prettig en deskundig

• Bereikbaarheid (telefonisch, email, anders)

Goede ervaring en kundig advies voor goede kinderschoenen

Meerdere keren kinderschoenen gekocht. Goede adviezen wat betreft lengte en breedte van de kinderschoenen. Goed geholpen!

• Persoonlijk advies

De service en klantvriendelijkheid is uitstekend. De kwaliteit van de schoenen trouwens ook.

Ik heb onlangs een paar sandalen gekocht voor mijn zoon. Vanwege eerdere aankopen en het advies erbij kon ik deze sandalen "blindelings" meenemen. Thuis bleek dat ze inderdaad perfect passen.

• Bereikbaarheid (telefonisch, email, anders)

Persoonlijke service. Kwaliteit schoenen goed.

Ik was op zoek naar sneakers. De verkoopster liet me verschillende modellen zien en passen. Ze nam daarbij alle tijd voor mij. Ik ben deskundig en persoonlijk geholpen.

• Persoonlijk advies

Goede service en kwaliteit!

Bij Mennega schoenmode word je altijd uitstekend geholpen. Het winkelpersoneel neemt uitgebreid de tijd voor je. Ook verkopen ze kwalitatief goede schoenen. Ze geven goed advies en brengen correcties aan waar nodig. Als er eens iets is met een schoen, doen zij hun best om dit te verhelpen / te vergoeden. Tegenwoordig zijn de schoenen van Mennega niet alleen kwalitatief goed, maar ook hip. Kortom een prima winkel!

Prettig geholpen

Al jaren bekend bij ons.

Zie hieronder

Een zaak met kwaliteits merken. Er werken mensen met vak kennis, waardoor mijn kinderen goede schoenen hebben met een pasvorm die past bij hun voeten. Vriendelijk, maar niet opdringerig personeel .

• Bereikbaarheid (telefonisch, email, anders)

Altijd voldoende en zeer vriendelijk en vakkundig personeel in de winkel.

Altijd voldoende, zeer vriendelijk en vakkundig personeel in de winkel.

• Bereikbaarheid (telefonisch, email, anders)

Altijd correct en professioneel. Bovendien is iedereen erg vriendelijk.

Zeer goede ervaring

• Persoonlijk advies

Goede kwaliteit, modern en klantvriendelijk

Er wordt ruim de tijd genomen voor de klant. Van modern tot meer netjes, voor iedere smaak is er iets te vinden.

• Persoonlijk advies

Professioneel en vakkundig advies, klantgericht en ook zeer kindvriendelijk

Zeer deskundig advies: je gaat echt met een schoen de deur uit die voor jouw voet geschikt is, maar die daarnaast ook nog eens bij je past als persoon én lekker zit! Trendy collectie en dat in combinatie met kwaliteitsschoenen. Ook zeer goed advies voor de linkervoet en zeer kindvriendelijk!

• Bereikbaarheid (telefonisch, email, anders)

Oprechte aandacht en tijd voor het uitzoeken van de juiste schoen

Met beide kinderen goede ervaringen bij het opmeten van de voeten, het uitzoeken van de juist passende schoen. Hierbij vind ik het erg prettig dat hiervoor de tijd wordt genomen.

...

Op eerste gezicht weinig keus, in de stelling staan niet veel schoenen opgesteld. Maar prima geholpen, van achter 5 modellen gehaald en toen 1 model lekker zat kwam dat nog in 6 kleuren van achter.

• Persoonlijk advies

Vakkundige personeel en ruime keus

Schoenen kopen voor kleine kinderen vergt geduld en juist advies. Bij Mennega kun je dit verwachten. We zijn er erg plezierig geholpen en onze kleindochter was blij met de nieuwe schoenen

Komen al jaren bij jullie. Zegt genoeg

Komen al jaren bij jullie. Zegt genoeg

Kinderschoenen

De service was heel goed. We zijn goed geholpen naar mijn menig. Helaas bleken de zeer dure schoenen toch na 2 dagen al drukplekken te vertonen op de hielen van mijn 4 jarige zoon. Dus de dure schoenen zitten niet altijd goed. Hij heeft ze niet meer aan en ik kan ze wel weggooien helaas!

Over Schoenmode Mennega

Schoenen zitten in onze genen. In 1820 begon Meester schoenmaker Roelof Mennega aan de Gedempte Singel 28 zijn schoenmakerij, waar hij schoenen op maat maakte en kapot schoeisel repareerde. Een echte vakman, die schoenen maakte met een hart, uit gedrevenheid en passie. Dit laatste vindt u nog steeds terug bij ons. We stellen hoge eisen aan onze collectie, die uitsluitend uit kwaliteitsmerken bestaat en waarbij mode en pasvorm hand in hand gaan. Het levert een uitgekiende collectie op, voor het hele gezin. In een moderne winkel, met de warmte van een huiskamer, kunt u ze rustig passen en om advies vragen. Tenzij u liever vanaf een anoniem plaatje op een sfeerloze webshop uw schoenen bestelt?