Prettig en deskundig personeel

Personeel denkt met je mee. Geven tips

top advies

altijd vriendelijk en goed advies.

Klantvriendelijke afwikkeling

De reizen die ik tot nu toe via u geboekt heb en die soms niet door konden gaan. Zijn deze goed afgewikkeld.

Ze zoeken de leukste reis voor de beste prijs !

Fijne meedenkende medewerksters. Korte lijnen, bij nieuws of veranderingen bellen ze gelijk. Wij komen hier graag.

goede service

altijd prima geholpen

Zeer goede service en heel vakkundig

Een reisbureau die waarde toevoegt,

Vriendelijk en goed ingevoerd personeel die je alle bijkomende beslommeringen als bv. stoelreservering e.d. uit handen nemen en zodoende voor een onbezorgde vakantie garant staan.

Top advies en service

Vriendelijk en goed advies al jaren.

Alles wordt perfect geregeld

Vreselijk

Ik ben momenteel op de site om te kijken voor een vakantie . Maar er is een storende factor op mijn scherm nog een scherm dat ik het moet beoordelen . Nou slecht zeer slecht en de sterren -5. En dit is alleen voor de site !

Klantvriendelijk

Wij zijn snel en uitgebreid geholpen ! Er werd naar onze wensen gevraagd voor de vakantie ! En goed mee gedacht 😊 Er werd alle tijd voor ons genomen Wij zijn erg tevreden!

Goede service en altijd vriendelijk

Gewoon goede service!!

Goede service, er wordt genoeg tijd aan je besteed om de juiste vakantie te vinden. Zeer prettig personeel!!

Uitstekend personeel die volledig de wens van de klant behartigen

We worden altijd geweldig geadviseerd door de medewerkers die volledig ingaan op onze wensen. Resultaat is dat we altijd heerlijke vakanties hebben.

Zeer goede service en de personen kennen hun klanten en wensen.

Zeer goede service en de personen kennen hun klanten en wensen.

top

top service !!

Zeer vriendelijk personeel nemen altijd de tijd voor je en als er problemen zijn op je vakantie adres word het geweldig door ze opgelost. Wij gaan al jaren met heel veel plezier naar de locatie in Hoogezand voor het boeken van onze vakantie's .

Perfecte

Super goed en eerlijk geholpen

Zeer hulpvaardig

Goed reisbureau met eerlijk advies en vriendelijk personeel!

van begin tot eind volledig en goed georganiseerd

Heeft helemaal voldaan aan onze wensen, zeer klantgerichte en klantvriendelijke medewerkers.

Perfecte service

Altijd een goed advies en vriendelijke

Goeie service, leuk personeel

vriendelijk en behulpzaam