Goede service en nette uitleg

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bekwaam personeel en nemen alle tijd voor je om een goed reis te vinden

Prima ervaring. Ik boek altijd via Klooster omdat ik dat prettiger vind dan via internet.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Doen alle moeite om van jouw vakantie iets moois te maken

Zeer goed en tevreden

Altijd op reis geweest via klooster reizen. Of je nu alleen gaat Of met zn twee , super goed georganiseerd. Hopen dat deze reis bureau altijd blijft bestaan met de zelfde passie.

Xxxx

Xxxx

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vol vertrouwen. Zorgeloos op vakantie !!!!

Alle Klooster”dames’ van dit reisbureau weten waar ze me bezig zijn! En voelen hun klanten perfect aan. weten ze precies wat hun wensen zijn. Nemen alle tijd tot dat de de gehele vakantie in de puntjes is geregeld. Ook de app van klooster is een uitkomst. Dank jullie wel dames voor deze service.

Giede service

Helpen altijd heel goed

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service, personeel is vriendelijk en professioneel.

Uitmuntende service. Niets is te veel. Top!!

Vriendelijk en deskundig personeel

Goede adviezen, vriendelijk en deskundig personeel

mooi

Je wordt uitstekend geholpen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd welkom. Alle tijd voor de klant.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Nette service en altijd alle tijd om mee te denken. Als je twijfelt over een accommodatie dan kijken ze even verder voor je zonder je het gevoel te geven dat ze daar geen tijd voor hebben, denken mee in oplossingen en bij vragen altijd even klantvriendelijk en servicegericht

Spam!

Verschrikkelijk dat je dit perse moet invullen. Ik krijg hem niet weg gedrukt. Echt heel irritant!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd klantgericht en alle tijd om mee te denken

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Denkt met je mee wat het beste bij je past qua vakantie en budget

Boeken elk jaar weer... voelt goed en vertrouwd

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel! Klant staat voorop!

Al meerdere reizen geboekt bij klooster reizen Winschoten. Fantastische reizen gemaakt, door zeer kundig advies van het personeel.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Dames van kloosterreizen zijn vriendelijk en altijd behulpzaam

Top advies

Al jaren perfect

Luisteren uitstekend naar de wensen van de klant en nemen de tijd om tot een gewenst resultaat te komen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfecte service, kennis van zaken is top.

Klooster reizen is al jaren een begrip in oost groningen en dat laat zich keer op keer blijken bij elke reis die je maakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Beste reisbureau van Groningen en verre omstreken!

Uitstekende snelle service; voor, tijdens en na de reis prima bereikbaar. De reisadviseurs zijn bijzonder vriendelijk, luisteren goed en vertalen onze wensen naar een goed uitgewerkt voorstel. Niet voor niets al jaren behorend bij de topreisbureaus van Nederland!

Over Klooster Reizen BV