Zeer goede en snelle dienstverlening door JK Zwembaden

Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening door JK Zwembaden. John is een vakman in hart en nieren, die altijd voor je klaar staat. Hij heeft zelf veel kennis, maar als het nodig is schakelt hij ook anderen uit zijn netwerk bij. Wij zijn blij dat we enkele jaren geleden met John in zee gegaan zijn!

Goede service , snel actie bij problemen

Zie boven

Prettig

Goed bereikbaar en snel afspraak te maken. Goede uitleg mbt werkzaamheden.

Helemaal goed met geen opmerkingen.

Alles wat zij gedaan hebben, daar ben ik tevreden over. Dat is dan ook de reden waarom ik bij JK zwembaden blijf. Zolang deze dienstverlening zich blijft voortzetten, als de door mij ervaren verleden tijd,zolang blijf ik klant.

Over JK Zwembaden

Bent u toe aan rust en een ultiem vakantiegevoel voor uw gezin in uw eigen tuin, JK Zwembaden is met jarenlange ervaring in aanleg en onderhoud uw partner voor een verlenging van uw tuin en livingroom. Of het nu gaat om een bouwkundig foliebad, een opzetbad, boven, halfboven of in de grond, bij JK Zwembaden bent u op het juiste adres.