Prima bedrijf

Snel en netjes werken bedrijf. Fijn personeel.

Goede en snelle service

Zie boven

Vriendelijk en aguraat

Probleem voorlopig opgelost. Wel duur hopelijk landelijk plan tegen de processierups

Alles volgens afspraak

Zie boven

Vriendelijke, snelle afhandeling. Zowel de intake, de bestrijding als de administratieve afhandeling.

snelle reactie na verzoek

Op ons verzoek tot bestrijding, een snelle uitvoering

Komen afspraak perfect na.

Snelle service en goed resultaat.

goede service en vakkundig personeel

We doen al jaren een beroep op hun in de bestrijding van spinnen en met succes.

Correct, vriendelijk, meedenkend, goede service

Correct, vriendelijk, meedenkend, goede service

vakkundig en klantvriendelijk personeel

Vink is zeer accuraat en een prettig bedrijf om mee te werken.

goede service corrrecte uitvoering en korte levertijd

zeer correct en snel en goed uitgevoerd

Prima bedrijf, zeer kundig

Dit bedrijf weet waarover ze praten. Goed advies en prima oplossing voor ons probleem. Aanrader!

Prima alles volgens afspraak.

Betrouwbaar bedrijf wat doet wat het moet doen tegen een marktconforme prijs.

Prima service, denken goed mee. Heel tevreden met Vink

Vink doet al enkele jaren de ongedrierte beschrijving bij ons. Zijn tevreden over de service en denken goed mee,

Goede service!

Goede service en klantvriendelijk!

Over Vink Ongediertepreventie

Wij zijn specialisten op het gebied van ongediertebestrijding en ongediertepreventie. Dit doen wij voor particulieren, bedrijven, agrarische sector, overheden en instellingen. Wij zijn gevestigd in de gemeente Venray, maar wij zijn werkzaam door heel Limburg, een deel van Noord-Brabant, Gelderland en het grensgebied Duitsland en Belgiƫ. Wij bestrijden houtworm en boktor in woningen, bedrijfspanden, kerken, boerderijen en in meubels. U kunt ons inschakelen voor een vrijblijvende offerte. Wij zijn tevens gespecialiseerd in stal- en kasontsmetting. Wij kunnen ontsmettingsmiddelen, formaline en/of bestrijdingsmiddelen inbrengen in stallen en kassen door middel van fogapparatuur.