Erg vriendelijke en net werkend

Carlos heeft bij mij de vloer gerepareerd. Zeer tevreden over. Hij werkte netjes en overlegde met mij wat ik graag wide. Het terugbellen is voor Verhaag niet de sterkste kant.

Goede en snelle service!

Prettig te woord gestaan, goede uitleg meegekregen en de gekozen PVC vloer is snel en volgens afspraak geleverd. PVC vloer van mooie kwaliteit!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Proffessioneel bedrijf met een goede service

Proffessioneel bedrijf met een goede service, erg tevreden met het eindresultaat.

zeer plezierig en deskundig

De contacten waren zeer plezierig en we werden zeer deskundig te woord gestaan. De service was zeer goed, daar ik nog al eens wat wilde veranderen. Daar werd positief en zonder probleem op gereageerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie showroom met veel keus, super vriendelijk en behulpzaam ook na oplevering

Ontzettend goed geholpen door Udo en Carlijn Verhaag. Ze zijn meerdere malen komen kijken ivm voorbereiding op de nieuwe houten vloer en de keuken die geplaatst werd door een andere firma.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig, accurate uitvoering en goede kwaliteit/prijsverhouding

Perfecte uitvoering, deskundige medewerkers. Flexibel ingesteld. Denken mee en doen de juiste suggesties. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Kortom zeer aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Samenwerking,afstemming,uitvoeren van de werzaamhedenen onderhoudsadvies Uitstekend!! Complimenten!!

Hartelijk bedankt!! Janneke & Johannes Berhitu

• Deskundigheid/Vakmanschap

heldere afspraken, korte lijnen en snelle doorlooptijd van 1e afspraak tot oplevering.

prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helemaal prima, prima kwaliteit en 'goed volk'!

Prachtige PVC vloer gelegd conform afspraak (planning, kwaliteit, prijs).

Super correct

alles volgens afspraak en kwaliteit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk personeel Goede service en uitleg

Zeer vriendelijk personeel Goede service en uit leg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, goede service en kwaliteit, meedenkend!

Goede kwaliteit, top service👍

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwaliteit en afsprakengerichtheid staan hoog in het vaandel

Goed advies vooraf. Snelle respons op offertevraag en altijd bereid om vragen te beantwoorden. Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed personeel, vriendelijk en vakbekwaam

Positief, nakomen van afspraken

• Deskundigheid/Vakmanschap

ik ben naar verhaag gegaan omdat ik een goed produkt wil hebben

nette afhandeling goed advies 1 min puntje bij 32 m laminaat hoort 32 m onder laag helaas zit er maar 30 mtr op de rol ? dus kom ik 2 mtr te kort . grt h van de weegh

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden over Verhaag. Er wordt goed meegedacht met de situatie en zijn zeer flexibel

Vriendelijk en betrouwbaar.

Prima service en goede afspraken. Er wordt netjes en snel gewerkt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Schade keurig en volgens afspraak opgelost

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies van tevoren en een geweldig eindresultaat

Goed advies. Geweldig eindresultaat. Zeker aan te raden. Mooie pvc vloeren en trap. Ook de oude vloer is opgeschuurd en met een matte lak afgewerkt. Ziet er weer uit als nieuw.

Top bedrijf

Goed advies en deskundig personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, duidelijke communicatie en zeer klantvriendelijk!

We hebben eiken planken voor plafondafwerking via Verhaag laten lakken. Verhaag denkt mee, en zorgt op prettige manier dat alles goed verloopt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer deskundig en professioneel bedrijf.

Top zouden het iedereen aanbevelen, zeker gezien het warme weer hebben de werknemers super werk geleverd. Nogmaals bedankt hiervoor. Groet, Familie van den Heuvel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Denken goed mee over de mogelijkheden

Goede service, komt de afspraken na, snel geregeld en netjes afgehandeld. Zou Verhaag zeker aanraden bij anderen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vindt het Top bedrijf leveren goed werk af.

Vollgende keer zou ik weer voir Verhaag kiezen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ambivallent..mooie vloer maar verder niet blij.

Wij zijn blij met de mooie vloer. In de verkoop is er miscommunicatie geweest waardoor vooral over de trap misverstanden in de uitvoering ontstonden en wij eigenlijk niet hebben wat wij dachten te kopen. Bij het inmeten tot twee keer toe te weinig hout berekend. Alle werkers over de vloer klaagden over hun baas, over de lange afstand naar Culemborg ( zeg dan bij verkoop dat jullie liever niet zo ver weg leveren) , over de back& front office van het bedrijf en namen lange koffie & lunch pauzes. Een bedrijf met kwaliteit in potentie maar dat door de marktwerking aan zijn eigen ‘succes’ ten onder zal gaan als er niet structureel iets verandert in bedrijfsvoering en sfeer.

Horsterweg 38

5975NB Sevenum

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creëren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!