Uitstekende service en kwaliteit

Afspraken zijn nagekomen

Vakwerk!

Professionele medewerker! Plinten twee vakkundig geplaatst en meegedacht over oplossingen/ aanpassingen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Meedenken en werken vanuit het perspectief van de klant!

Zowel in de voorbereiding en uitvoering van de werkzaamheden wordt een staaltje vakmanschap geleverd vanuit een mooi familiebedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima werk geleverd, duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken en zeer flexibel in de planning, goed vakmanschap! Kortom erg tevreden

Alles naar wens , top

Zeer tevreden Goed werk geleverd vriendelijke mensen

Zie hier onder

Persoonlijk, deskundig, maar vooral goed bereikbaar. Ik zal jullie overal aanbevelen. Groet Inez en Bernard Ruyten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima behandeld en vakkundig uitgevoerd

Betrouwbaar en flexibel

We hebben goed advies gekregen bij de aanschaf van de vloer en trapbekleding. Ook m.b.t. het leveren en plaatsen van de PVC vloer alleen maar lof. De kwaliteit en het eindresultaat helemaal top. Tevens hebben we ervaren dat Verhaag flexibel is als er aanpassingen nodig zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een prettig keurige collega die ons de mooie vloer heeft gelegd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, vriendelijk en service gericht

Onze vloer ligt fantastisch! Ook goede service met het maken van keuzes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer vriendelijk en deskundig. Ook in de afwerking.

Zie hierboven.

Ben zeer tevreden

Goede samenwerking Leveren goed werk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraak is afspraak en goed vakmanschap

Zie boven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb een uitstekende ervaring met Verhaag.

We hebben een vloer door Verhaag laten leggen. Dit is perfect gebeurd door zeer vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden, komen afspraken na en werken netjes.

Klein minpuntje: na een afspraak gemaakt te hebben in de winkel in Sevenum voor een schuifwand (wij komen uit Geldrop) bleek de deskundige op het gebied van schuifwanden er niet te zijn. We hebben wel een keuze kunnen maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi en perfect afgewerkt!

De vloer ziet er strak uit en de plinten zitten er perfect tegen. Compleet strak afgewerkt.

Top kwaliteit geleverd

Alles goed geregeld. afspraken worden nagekomen en ze zijn flexibel in de werkzaamheden qua planning. na de werkzaamheden is alles goed schoongemaakt en er wordt meegedacht aan kleine probleempjes waar ze tijdens de werkzaamheden tegenaanlopen

Prima afhandeling en snel opgepakt en ingepland

Prima afhandeling en snel opgepakt en ingepland

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is gelopen zoals wij vonden dat het lopen moest

Naar mijn mening is er hard en goed gewerkt. Er zijn wel enkele plekken in de behandelde vloer waarvan mijn vrouw en ik niet weten welke oorzaak dat heeft. Misschien goed als Udo een keer langs komt om ons te beraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en kwaliteit van topniveau!

Verhaag Parket heeft ons uitstekend geadviseerd en begeleid in de aankoop van een PVC vloer. Ook het leggen werd nauwkeurig gedaan, met een fantastisch mooi resultaat. Vakwerk, kwaliteit en goede service!

Ben erg tevreden!

Heb goede ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een goed bedrijf waar wij deskundig geholpen zijn.

Jullie hebben ons eerder geholpen om de bovenverdieping te voorzien van laminaat. Maar dit was al zeker 15 jaar geleden, en onze ervaring was toen al goed, vandaar dat we bij jullie weer terug zijn gekomen. Ook nu stonden jullie ons netjes te woord en hebben we rustig kunnen rondkijken in het laminaat assortiment. We hebben fijne tips en goede informatie gekregen waar we wat aan hadden. Ook het leggen zijn we zeer tevreden over. Dit is vakkundig gedaan en ook hier goed advies gekregen over het onderhoud van de vloer. Als we weer een kamer willen voorzien van een vloer dan komen we zeker bij jullie terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service en vriendelijk personeel

de afspraken zeer goed nagekomen zijn zeer tevreden afwerking ook goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service ,prima gelegd en vooral goed overleg wat betreft de afspraken.

Prettig

Prettig.

Over Verhaag BV

Hofleverancier Verhaag is al meer dan 100 jaar leverancier van houten vloeren waaronder traditioneel parket en duoplanken, laminaat en PVC-vloeren , wanden om een ruimte te scheiden of kantoren te creëren, oplossingen voor akoestiek en brandwerendheid in plafonds en schuifwanden, kledingkasten en inloopkasten geheel op maat gemaakt. De keuzemogelijkheden en technische aspecten zijn enorm uitgebreid en het team van Verhaag weet wat belangrijk is om de juiste keuze te maken. Bij Verhaag bent u verzekerd van topkwaliteit in combinatie met traditioneel vakmanschap. Kiest u voor een product van Verhaag, dan weet u gewoon dat het goed zit!