Was, zoals altijd, weer prima geregeld.

We komen al een hele tijd bij Turfskip. Het is ieder jaar weer een plezier om met een van de jachten een tocht te maken. Schepen zijn goed en service prima.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Begeleiding

immer hilfsbereit und freundlich

Ich habe meine Lieblingsyacht "Apollo "hier gefunden..Ich chartere schon seit einigen Jahren bei Turfskip und bin dort sehr zufrieden. Hier gibt es eine große Auswahl von gepflegten Schiffen,.in verschiedenen Größen und Ausstattungen!!! Es gibt ein" Frühbucherrabatt"!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Begeleiding

Over Jachtcharter Turfskip

Watersportbedrijf / Jachtcharter “Turfskip” is een allround jachtverhuurbedrijf, gelegen aan het Tjeukemeer, de grens van de Friese Meren en het Overijssels Natuurgebied “de Weerribben”. Met een huurvloot van 38 schepen en 9 toervletten en sloepen, van 2 tot 12 personen, bent u aan het juiste adres en heten u dus ook van harte welkom in Echtenerbrug, het ideale startpunt van uw vaarvakantie. Al ruim 35 jaar is motorjachtverhuur onze passie en kunnen wij u een ruime keuze aanbieden uit diverse boten, zowel voor de beginnende als voor gevorderde en veeleisende watersporter. Tevens is er ook een mini-camping aanwezig met camperplaatsen aan het water.