Fantastisch bedrijf met uitstekende service

Sinds 2001 hebben wij elk jaar 1 of 2 vaarvakanties geboekt en ook een paar keer in de stacaravan vertoefd die zij op hun terrein verhuren. De schepen zijn altijd tip top in orde, schoon, verzorgd qua inventaris en het beddengoed dat te huur is, is ook altijd schoon en fris. Voor de caravan geldt hetzelfde. De steigers zijn in goede staat en het onderhoud van het terrein wordt niet vergeten.

• Begeleiding

Was, zoals altijd, weer prima geregeld.

We komen al een hele tijd bij Turfskip. Het is ieder jaar weer een plezier om met een van de jachten een tocht te maken. Schepen zijn goed en service prima.

immer hilfsbereit und freundlich

Ich habe meine Lieblingsyacht "Apollo "hier gefunden..Ich chartere schon seit einigen Jahren bei Turfskip und bin dort sehr zufrieden. Hier gibt es eine große Auswahl von gepflegten Schiffen,.in verschiedenen Größen und Ausstattungen!!! Es gibt ein" Frühbucherrabatt"!

Over Jachtcharter Turfskip

Watersportbedrijf / Jachtcharter “Turfskip” is een allround jachtverhuurbedrijf, gelegen aan het Tjeukemeer, de grens van de Friese Meren en het Overijssels Natuurgebied “de Weerribben”. Met een huurvloot van 38 schepen en 9 toervletten en sloepen, van 2 tot 12 personen, bent u aan het juiste adres en heten u dus ook van harte welkom in Echtenerbrug, het ideale startpunt van uw vaarvakantie. Al ruim 35 jaar is motorjachtverhuur onze passie en kunnen wij u een ruime keuze aanbieden uit diverse boten, zowel voor de beginnende als voor gevorderde en veeleisende watersporter. Tevens is er ook een mini-camping aanwezig met camperplaatsen aan het water.