Nieuwe Proeflokaal is een aanrader.

Uw eigen feestje? Het kan allemaal bij Cafe - Zalencentrum De Vereeniging. Vele mogelijkheden zijn te bespreken met de eigenaar. Het nieuwe proeflokaal is echt een aanrader, houdt u van een speciaal biertje, wijntje of whiskey? Dan ben je hier op het juiste adres. In gezellige sferen maak jij kennis met vele verschillende producten.

Trots op zo'n Residentie!

Carnavalsvereniging De Bosdûvelkes is super trots dat wij De Vereeniging onze Residentie mogen noemen. Alles is mogelijk, niets is teveel gevraagd. Afspraak is afspraak. Wij kunnen altijd op Dennis en zijn team aan!

Wijnproeverij zeker aan te raden!

Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons op een persoonlijke manier uitleg te geven over de verschillende wijnen. De wijnproeverij is leuk ingericht en de serivice is top! Daarnaast lekkere wijn, dus zeker aan te raden.

Mooie ambiance en verrassende smaken

Het proeflokaal oogt erg sfeervol! We kregen goede uitleg en achtergrond informatie over de wijnen. De bijpassende hapjes maakten het helemaal af.

Gezellig en mooie aankleding

Goed vriendelijk personeel

Gezellige wijnproeverij

Zeker aan te bevelen! Het was een gezellig en leerzame wijnproeverij. Leuk uitgelegd en hierdoor meer over wijn en druivensoorten geleerd. Zeer geslaagd!

Gezellige wijnproeverij gehad

Afgelopen weekend met een groep meiden een gezellige wijnproeverij gehad. Goede verhouding tussen informatie en tijd om gezellig te kletsen. Alles was mogelijk als we wat wilden aanpassen. Zeker aanrader!

Goede bediening, gezellige tent.

Menig leuke en gezellige feestjes gehad. Ook het café is zekers de moeite waard voor een gezellige avond!

Gemütlich! Echt dorpscafé.

Absoluut geen vast stramien. De gast voelt zich welkom. Nagenoeg alle feestelijke initiatieven zijn te realiseren.

Super goede service top bedrijf

Namens toneel zijn wij bijzonder tevreden over de service die de vereniging bied

Over Café & Zalencentrum De Vereeniging

Cafe zalencentrum De Vereeniging bij uitstek geschikt voor feesten, partijen, vergaderingen, cursussen, proeverijen en catering. Multifunctioneel door beschikbaarheid over meerdere zalen naar grote aan te passen.