Wijnproeverij zeker aan te raden!

Er werd uitgebreid de tijd genomen om ons op een persoonlijke manier uitleg te geven over de verschillende wijnen. De wijnproeverij is leuk ingericht en de serivice is top! Daarnaast lekkere wijn, dus zeker aan te raden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie ambiance en verrassende smaken

Het proeflokaal oogt erg sfeervol! We kregen goede uitleg en achtergrond informatie over de wijnen. De bijpassende hapjes maakten het helemaal af.

Gezellig en mooie aankleding

Goed vriendelijk personeel

Gezellige wijnproeverij

Zeker aan te bevelen! Het was een gezellig en leerzame wijnproeverij. Leuk uitgelegd en hierdoor meer over wijn en druivensoorten geleerd. Zeer geslaagd!

Gezellige wijnproeverij gehad

Afgelopen weekend met een groep meiden een gezellige wijnproeverij gehad. Goede verhouding tussen informatie en tijd om gezellig te kletsen. Alles was mogelijk als we wat wilden aanpassen. Zeker aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede bediening, gezellige tent.

Menig leuke en gezellige feestjes gehad. Ook het café is zekers de moeite waard voor een gezellige avond!

Gemütlich! Echt dorpscafé.

Absoluut geen vast stramien. De gast voelt zich welkom. Nagenoeg alle feestelijke initiatieven zijn te realiseren.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super goede service top bedrijf

Namens toneel zijn wij bijzonder tevreden over de service die de vereniging bied

Over Café & Zalencentrum De Vereeniging

Cafe zalencentrum De Vereeniging bij uitstek geschikt voor feesten, partijen, vergaderingen, cursussen, proeverijen en catering. Multifunctioneel door beschikbaarheid over meerdere zalen naar grote aan te passen.