Vriendelijk en service op maat

Goede deal met Max kunnen maken voor een nieuwe racefiets! Vriendelijke service en met een prettig gevoel een fiets aangeschaft.

Erg goed!

2 fantastische fietsen van Max geleverd gekregen. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk verhaal, door een liefhebber/ professsinal met verstand van zaken

Nog geen fiets gekocht maar wel een goed advies gekregen. Een aanrader om bij aankoop van een nieuwe fiets in overleg te gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en klant gerichte wielerzaak

Positieve ervaring met aanschaf van een mooie Ridley. Klantgerichte benadering is top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aardige en zeer deskundige man

Mooie winkel en scherpe prijzen voor alle fietsen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb er een fiets gekocht Zeer klantvriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes geholpen behulpzaam.max weet waar over hij praat helemaal niet opdringerig . en de koffie staat altijd klaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer goede en vriendelijke service

een top zaak met zeer goede service

Fantastische service

Een klein bedrijf, zeer gemoedelijk en Max is erg behulpzaam en meedenkend. Naast zijn goede adviezen en scherpe prijzen kan je er ook erg goed materiaal laten bekijken en maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top winkel met goed advies voor de klant

Erg goed geholpen en tevreden over de aangeschafte fiets, als tip tevens een zadel met de juiste maat erop laten zetten en veel plezier van gehad. Een echte aanrader!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf , top gozur en een top merk

Fantastische Ridley fenix gehaald bij max . Ik ben dijn geholpen en max had alle geduld met mij

Over Max van Heeswijk Bikes

We zijn een outlet van Ridley Bikes, wat inhoudt dat we Ridley team-fietsen en overjarige modellen rechtstreeks van de fabriek verkopen! Tevens bent u bij ons ook aan het juiste adres voor onderhoud, reparatie en service!! We doen er alles aan om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Het is niet voor niets dat de meeste van onze klanten steeds weer bij ons terugkomen. Kom eens langs en bekijk ons assortiment met eigen ogen! We verheugen ons op uw komst.