Netjes en goed werkende mensen en goed uit de voeten kunnend met onze doelgroep

We zijn zeer tevreden over de mensen die bij ons op de dag-besteding locatie van Talant de vloer kwamen te isoleren. Ze werkten netjes en stonden open voor onze cliƫnten die met vragen kwamen . Ook zorgden ze ervoor dat wij zo weinig mogelijk last hadden van hun werkzaamheden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit, net werk, nette mensen! Zeker aan te bevelen!

Goede kwaliteit, net werk, nette mensen! Zeker aan te bevelen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Op tijd, geel snel, vriendelijk, duidelijk.

Echt goede service. Wij zijn tevreden met deze bedrijf.

tevreden en netjes gewerkt

leuk bedrijf met vakkundige mensen

Perfect.

Ik zie een bedrijf, dat veel plezier uitstraald en bereid zijn iets extra's te doen voor het optimale resultaat.

Netjes

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima product, nette werkwijze!

Na wat onderzoek te hebben gedaan uiteindelijk gekozen voor Drocom chips. Orienterend gesprek was prettig, direct een installatiedatum gepland (week later, lekker vlot) Klus was met zo'n 2-2,5 uur klaar, alles werd weer opgeruimd en netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden!

Professioneel.

Nette uitleg keurig werk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Plezierige en heldere uitleg bij introductie, duidelijke offerte

Accuraat, betrouwbaar, vakkundig

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer ervaren en vriendelijk personeel

Op aanraden van een onafhankelijk adviseur hebben wij gekozen voor vloerisolatie van Drocom. Een afspraak was zo gemaakt en de mannen kwamen keurig op tijd aangereden. De uitvoering duurde bij elkaar net geen 2 uurtjes. Daarna hebben de mannen alles netjes opgeruimd en vroegen zelfs om een stofzuiger voor het laatste stof. Na afloop kreeg ik nog een korte uitleg over de werking en over de werkzaamheden die ze zojuist verricht hadden. Toen de rekening op de mat terecht kwam stond ons nog een kleine verassing te wachten, de rekening was lager uitgevallen omdat er minder extra werk nodig was om de kruipruimte te isoleren. Mijn complimenten mannen.

Over Drocom Vloerisolatie

Geen gewoon isolatiebedrijf... de uitvinders van bodemisolatie! Wij willen de beste vloerisolatie, zodat u maximaal kunt profiteren van de voordelen en flink kunt besparen op uw energiekosten. Daarom houden wij alles in eigen beheer, van productontwikkeling, productie tot en met het aanbrengen van uw isolatie. Wij zijn meer dan een gewoon isolatiebedrijf, wij zijn de uitvinders van bodemisolatie!