Eerlijk en betrouwbaar

Goede en eerlijke behandeling Drocom Vloerisolatie" heeft naar volle tevredenheid onze kruipruimten geïsoleerd, terwijl dat door nauwe doorgangen en allerlei buizen en bedrading best lastig was. Er werd desondanks ruim de tijd voor genomen. Een paar maanden later hebben we gevraagd of Drocom onze spouwmuren met oude (en deels weggezakte) isolatievulling wilde controleren en eventueel bijvullen. Een ander bedrijf had al een controle uitgevoerd en een rapport met offerte uitgebracht, waarin werd geadviseerd alle spouwen (voor een aanzienlijke prijs!) opnieuw te doen. De heer Diethelm van Drocom Vloerisolatie maakte infraroodfoto's, controleerde de spouwmuren en kwam tot de conclusie dat opnieuw isoleren helemaal niet kon (het oude isolatiemateriaal zou de verspreiding van het nieuwe blokkeren) en dat bijvullen pas na ruim 10 jaar zou zijn terugverdiend. Hij raadde ons aanvullende isolatie af en vertrok zonder aan ons verdiend te hebben. Wij hebben deze eerlijke behandeling zeer op prijs gesteld. Een bedrijf hoort eerlijk en betrouwbaar advies te geven. Drocom Vloerisolatie is zeer aan te bevelen.

Net bedrijf, vaklui die weten waar ze mee bezig zijn.

Wij hadden altijd last van een koude vloer en schimmelplekken in de hoeken van de kamer, en achter de bank en kasten. Sinds we drocom onder de vloer hebben, voelt de vloer minder koud aan en zijn de schimmelplekken ook verdwenen. We hebben de vloer 2 jaar geleden laten uitvoeren, en zijn zeer tevreden .

Netjes en goed werkende mensen en goed uit de voeten kunnend met onze doelgroep

We zijn zeer tevreden over de mensen die bij ons op de dag-besteding locatie van Talant de vloer kwamen te isoleren. Ze werkten netjes en stonden open voor onze cli├źnten die met vragen kwamen . Ook zorgden ze ervoor dat wij zo weinig mogelijk last hadden van hun werkzaamheden

Goede kwaliteit, net werk, nette mensen! Zeker aan te bevelen!

Goede kwaliteit, net werk, nette mensen! Zeker aan te bevelen!

Op tijd, geel snel, vriendelijk, duidelijk.

Echt goede service. Wij zijn tevreden met deze bedrijf.

tevreden en netjes gewerkt

leuk bedrijf met vakkundige mensen

Perfect.

Ik zie een bedrijf, dat veel plezier uitstraald en bereid zijn iets extra's te doen voor het optimale resultaat.

Netjes

Prima product, nette werkwijze!

Na wat onderzoek te hebben gedaan uiteindelijk gekozen voor Drocom chips. Orienterend gesprek was prettig, direct een installatiedatum gepland (week later, lekker vlot) Klus was met zo'n 2-2,5 uur klaar, alles werd weer opgeruimd en netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden!

Professioneel.

Nette uitleg keurig werk.

Plezierige en heldere uitleg bij introductie, duidelijke offerte

Accuraat, betrouwbaar, vakkundig

Zeer ervaren en vriendelijk personeel

Op aanraden van een onafhankelijk adviseur hebben wij gekozen voor vloerisolatie van Drocom. Een afspraak was zo gemaakt en de mannen kwamen keurig op tijd aangereden. De uitvoering duurde bij elkaar net geen 2 uurtjes. Daarna hebben de mannen alles netjes opgeruimd en vroegen zelfs om een stofzuiger voor het laatste stof. Na afloop kreeg ik nog een korte uitleg over de werking en over de werkzaamheden die ze zojuist verricht hadden. Toen de rekening op de mat terecht kwam stond ons nog een kleine verassing te wachten, de rekening was lager uitgevallen omdat er minder extra werk nodig was om de kruipruimte te isoleren. Mijn complimenten mannen.

Over Drocom Vloerisolatie

Geen gewoon isolatiebedrijf... de uitvinders van bodemisolatie! Wij willen de beste vloerisolatie, zodat u maximaal kunt profiteren van de voordelen en flink kunt besparen op uw energiekosten. Daarom houden wij alles in eigen beheer, van productontwikkeling, productie tot en met het aanbrengen van uw isolatie. Wij zijn meer dan een gewoon isolatiebedrijf, wij zijn de uitvinders van bodemisolatie!