Adequaat en zeer deskundig geholpen

Contact met mevrouw Noest als zeer prettig ervaren. Deskundige juridische bijstand, integer en met oog voor haar klant!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, toegankelijk en deskundig!

Ik kon snel bij mevrouw Astrid Noest terecht om een vervelende situatie op mijn werk te bespreken. In het eerste gesprek kon mevrouw Noest snel aangeven welke opties er waren, wat logische vervolgstappen zijn en op welke termijn. Op basis daarvan heeft ze mij enorm geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, kundig met oog voor de mens!

Naast een zakelijke & professionele blik, gecombineerd met een nuchtere kijk op de situatie, heb ik persoonlijke aandacht en steun ervaren. Een hele goede combinatie bij arbeidsconflicten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een briljante en professionele advocaat.

Uitstekende service en zorg Uitgebreide kennis op het gebied van arbeidsrecht Een zeer professionele advocaat.

Te vreden

Vriendelijke ontvangst. Goede overleg gehad met wat het plan inhoud. Ze kreeg een hoop voor haar kiezen van de tegenpartij wat haar zeer verbaaste maar mij ook bij z'n (simpele)zaak. Meschien toch iets meer eruit kunnen halen want ze(tegenpartij) ging voor mij toch snel akkoord. Afhandeling was goed en mocht er wat zijn dan kan ik haar altijd bereiken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Astrid Noest is een professionele en deskundige advocaat

Astrid heeft mij geadviseerd in een arbeidsrechtelijke kwestie. Zij deed dit deskundig en professioneel. Ook haar snelheid van reageren is heel prettig

geweldig!

mijn ervaring met Noest Advocatuur heb ik ervaren als zeer prettig en rustgevend zij heeft voor mij een arbeidsconflict snel en zeer professioneel opgelost! Bedankt! ik zou iedereen aanraden met een arbeidsconflict Noest Advocatuur te raadplegen.

Professioneel en zeer deskundig

Ik kreeg in september van mijn werkgever totaal onverwachts te horen dat mijn functie kwam te vervallen i.v.m. een reorganisatie. Wel had men alvast een VSO opgesteld, die enigszins bedroevend was en een begeleidende brief die niet klopte met de realiteit. Ik heb diezelfde dag contact opgenomen met Noest Advocatuur en kreeg direct een prettig gesprek met Astrid, waarin het vertrouwen er al direct was. De zaken daarna werden door Astrid op een zeer professionele, deskundige manier uitgerafeld en een strategische routemap besproken. Astrid is zeer zakenkundig en weet ook goed hoe om te gaan met dergelijke onderhandelingen. Samen veel gesparred en uiteindelijk een goede regeling kunnen regelen. Ik kan Astrid dan ook zeker aanbevelen en op het gebied van Arbeidsrecht is zij echt een pro.

Betrokken en kundig.

Astrid Noest heeft me zeer prettig en goed geholpen.

Helder, transparant en meedenkend

Goede ervaring met Astrid. Heldere communicatie, denkt met je mee en weet waar ze het over heeft. Kortom zou de volgende keer weer bij haar aankloppen.

Begripvol en

Door een arbeidsconflict kwam ik terecht bij mevrouw Noest. Wat voelde ik mij gehoord en heeft ze voor mij alles in werk gezet om tot een goed einde te komen. Geen zakenvrouw zo meegemaakt die met haar hart werkt en die voor je klaar staat als persoon en niet als nummer. Ik zou iedereen haar aanraden mocht je haar nodig hebben. Het was een fijne samenwerking. Bedankt voor alles!

Vriendelijke en snelle service

Na mijn eerste online vraag, heel snel een reactie gekregen. De persoonlijke afspraak die volgde was zeer prettig. Het uiteindelijke resultaat was positief.

• Deskundigheid/Vakmanschap

warm, prettig en zeer bekwaam

Mijn samenwerking met Astrid Noest heb ik als zeer fijn ervaren. Mijn case was niet de grootste en we wisten beide dat we het gingen winnen. Desalniettemin nam Astrid ruim de tijd zowel via de telefoon als de e-mail om mij te voorzien van alle informatie en antwoorden op mijn vragen. Ik wist niet precies hoe ik me moest opstellen bij een advocaat en dacht dat ik er goed aan zou doen om heel formeel te zijn. Niets is minder waar. Astrid is echt een mens mens en tegelijk heel goed in wat zij doet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn, oprecht en een betrokken advocate. Kies voor Noest advocatuur.

Wanneer je in een arbeidsconflict terecht komt dan heb je aan Astrid Noest advocatuur een fantastische advocate. Wij zijn heel fijn op weg geholpen tot er een gezamenlijk oplossing is gekomen. Nogmaals bedankt voor alles Astrid!

snel en deskundig advies

Noest Advocatuur heeft mij geholpen met de contractvoorwaarden voor mijn bedrijf. Flexibel in snelheid was heel fijn, aangezien mijn eerste opdrachtgever zich reeds meldde. Deskundig advies ontbrak zeker niet, met ruimte voor eigen inbreng.

Heldere communicatie, zonder franjes

Zij heeft mij voorzien van goed onderbouwd juridisch advies. Duidelijke tariefstructuur en afspraken. Ik raad haar aan!

Deskundig en betrokken

Vanaf het eerste contact het gevoel gehad dat ik serieus genomen werd en dat er iemand voor mij ging staan. Vanaf de start tot het eind een goed contact gehad over de stappen die genomen moesten worden en daarbij een goed advies. Wat ik erg op prijs heb gesteld is de menselijke kant ook persoonlijk voelde ik me erg gesteund. Bedankt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ter zake kundig en flexibel

Betrof een arbeidscontract voor werknemer in Nederland in dienst bij een Duitse GmbH. Was enigszins haast bij en e.e.a. kon worden versneld door een Zoom call in te lassen. De feedback van Noest Advocatuur voor het moederbedrijf van de GmbH in de VS is 1-op-1 overgenomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en professionele hulp.

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en dit werd omgezet in professionele communicatie met de werkgever.

Goed geholpen en tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Astrid Noest is zeer vriendelijk, deskundig en empathisch.

Ondanks de vervelende aanleiding een heel prettige ervaring met Noest Advocatuur. Astrid is heel klantgericht, vakkundig, doortastend en altijd bereikbaar. Ze neemt echt de tijd voor je en heeft mij veel zorgen ontnomen. Ik zou haar iedereen aanraden die in een arbeidsconflict terecht is gekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwd, betrokken, volhardend en duidelijk

Met Astrid heb ik heel plezierig samengewerkt. Ondanks dat de situatie onzeker was, gaf Astrid mij rust. We spraken dezelfde taal, ze voelde mij aan en wist hier naar te handelen. Met het uitzetten van een duidelijke lijn en door helderheid te geven over de kansen, heb ik weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Met voldoening in het behaalde resultaat als gevolg, veel dank! Ik gun iedereen deze kalmte en expertise, Astrid aan je zij.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Astrid is een vakvrouw, zeer deskundig.

Vanwege sluiting winkel na 13 jaar einde baan. Heeft Astrid naar de aangeboden transitie vergoeding gekeken en de vaststellingsovereenkomst. Astrid heeft met haar expertise mij zeer blij verrast. Heb Astrid haar gegevens gekregen via “mond op mond”reclame. Blijkt maar weer altijd de beste.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig, betrouwbaar en veilig.

Wij hebben de samenwerking met Noest advocatuur als enorm fijn ervaren. Snelle en heldere communicatie met een goed eindresultaat. We voelden ons gehoord en begrepen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en professionele hulp.

Ik ben zeer tevreden van service en professionele hulp dat ik heb gekregen.

Zeer tevreden afwikkeling

Mevrouw Noest heeft mij geholpen in het onderhandelen omtrent een vaststellingsovereenkomst. Dit heb ik als zeer prettig ervaren, mevrouw Noest is zeer vriendelijk, communiceert transparant en geeft je echt het gevoel dat zij je oprecht wilt helpen om het beste uit de situatie te halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben heel erg goed geholpen!

Ik ben zeer tevreden over hoe mevrouw Noest mij in deze moeilijke situatie heeft geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Welkom gevoel en het gevoel serieus te worden genomen.

Erg prettig gesprek. Aardige vrouw die echt te kennen geeft haar best voor je te doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik kreeg snel en vooral heel praktisch (en direct toepasbaar) advies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede luisteraar, scherp en toch empatisch

Lastige zaak waarbij door ziekte de ambities van de cliënte niet meer matchte met het energieniveau dat nodig was binnen de organisatie. Op basis hiervan is besloten om uit elkaar te gaan. Astrid Noest heeft de onderhandelingen namens cliënte gevoerd en dit heeft geleid tot een, voor beide partijen, bevredigende oplossing.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte mix tussen professionaliteit en de "human touch".

Goede adviezen en snelle acties. Daarnaast steun als ik het even niet zag zitten. Ik heb een perfecte mix ervaren tussen professionaliteit en de "human touch". Goed op internet te vinden. De website sprak me direct aan. Overzichtelijk, duidelijk en nodigde meteen uit voor leggen van contact. Ik weet nog goed hoe fijn ik het vond dat er heel snel geruststellend bericht op mijn verzoek tot hulp kwam. "Alles komt goed" is echt iets wat je in aanvang nodig hebt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijn contact en vertrouwen

Door deze kwestie kon ik het niet zelf aan. Op advies van het Juristenloket advocaat in de buurt gezocht. Mijn zoons hebben mevrouw Noest gevonden en wat was ik blij met haar. Ze heeft me vertrouwen gegeven en me op de juiste moment moed ingesproken en meer dan prima geadviseerd. Dit maakt dat ik een goede regeling heb gemaakt. Een advocate die ik zeker zal aanbevelen.

Astrid Noest is een proffesional

Zeer vakkundig bij gestaan na onverwacht ontslag. Prettig contact en duidelijke communicatie mbt de verwachtingen. De afwikkeling werd ook nog eens snel geregeld. Bedankt Astrid!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Roest advocatuur zorgt voor een maximaal resultaat in de onderhandelingen met de werkgever

Uit elkaar gaan, waarbij de werkgever het initiatief neemt is nooit leuk. Maar in zee gaan met Astrid Roest is dat wel. Mevrouw Roest is een open, communicatief vaardig, vertrouw wekkend en prettig persoon om dingen mee te bespreken, ten einde een goed resultaat te halen in de onderhandelingen met de werkgever. Daarnaast is zij zeer gedreven om voor de cliënt tot het uiterste te gaan. Mevrouw Roest is daarin ook erg duidelijk en direct wat wel en niet mogelijk is. Ik ben erg opgelucht dat ik het stressvolle traject van onderhandelen met de werkgever heb kunnen overlaten aan mw. Roest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en ter zake kundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De definitie van ‘noest’ is ijverig, druk, toegewijd: precies wat Astrid is.

Kordate aanpak van zaken, gedegen kennis, heldere communicatie met ruimte voor een persoonlijke noot hier en daar. Zeer prettig om een professional aan je zijde te hebben, die het klappen van de zweep kent.

Deskundig,strijdvaardig.

Ontzettend tevreden met de deskundigheid van Noest advocatuur. Voelde vertrouwd. Alles snel geregeld. Zou Noest advocatuur zeker aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was mij goed en duidelijk uitgelegt allemaal.

Het was allemaal uitstekend geregeld, vooral in deze rare coronatijd. Snelle communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, deskundig en professioneel advocatenkantoor.

Kort en bondig contact gehad want door expertise alles spoedig en goed geregeld.

adequaat, strijdvaardig, direct vertrouwd

Ontzettend tevreden met de service en dienstverlening van Noest Advocatuur. De vervelende afwikkeling heeft ze omgebogen naar iets positiefs. Soms had ik het gevoel dat ik haar enige client was. Ze is zo ontzettend snel in het beantwoorden van haar emails , bijt zich vast, werkt hard en is duidelijk in haar formulering. Door haar vakkundigheid geeft ze de client vertrouwen in de goede afloop.

Uitstekende service!

Zeer deskundig, ervaren en klantgerichte advocate. Snelle aktie, en altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Communicatie duidelijk en helder. Mocht ik weer een advocate nodig hebben, dan weet ik nu direct wie ik zal kiezen!

Deskundig en voortvarend.

Een geschil met je werkgever is nooit leuk, zeker als er een advocaat aan te pas moet komen om een oplossing te vinden. Dankzij het deskundig afdvies en kordate handelen van Noest Advocatuur kon er op korte termijn een overeenkomst gesloten worden die passend was voor zowel mijn werkgever als mijzelf. Gedurende de onderhandelingen werd ik keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen en verwachtingen. Ondanks de aanleiding toch een hele postieve ervaring. Nogmaals hartelijke dank Astrid!

Deskundig en doortastend

Deskundig en doortastend

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor het eerst, gelukkig, met een advocaat te maken gehad.

Per mail, Telefoon en face to face informatie ontvangen die ik niet wist maar wel recht op had. Snel en recht door zee. Prima advocate. Mocht ik dit nog eens nodig hebben dan kies ik voor Noest.

Redder in nood

Helaas genoodzaakt een advocaat in te moeten schakelen. Het voordeel met Noest Advocatuur is ,dat het in goede ,deskundige handen is waardoor de situatie geen ballast werd voor mij.Goede snelle communicatie en geen enkele vraag was teveel.Onder deze gespannen situatie toch een geruststelde periode dankzij Noest Advocatuur.Niet te vergeten met een voorspoedige afloop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was zeer duidelijk, goed geregeld en was vanaf het begin merkbaar dat ik met een vakvrouw te m

Noest Advocatuur is mij door een ex collega aanbevolen en daar heb ik geen spijt van gekregen of gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werd bij de intake goed en duidelijk geïnformeerd over de kosten en werkwijze. Na 2 weken was er al en tevreden eind resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect, en snel geregeld !!!

Perfect, en snel geregeld !!! voor een vast bedrag.

Heel vriendelijk en direct

Was voor het eerst bij een advocaat. Maar ze gaf me zoveel vertrouwen en rust. Hele gewone vrouw,geen poeha . En direct. Zo er zo weer als het nodig is naar toegaan Henny

Goed, snel en kundig

Plezierige samenwerking en daarnaast een heel goede proactieve to-the-point communicatie van Astrid Noest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte en duidelijke taal!

Ik ben zeer tevreden met Noest advocatuur. Bij onduidelijkheden van mijn kant (moeilijke teksten enz) kon ik meerdere malen even bellen en werd het me duidelijk uitgelegd. Ik ben zeer positief en zal het bedrijf dan ook aanraden bij andere.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en goed geholpen!!!

Dankzij Noest Advocatuur ben ik heel goed uit een arbeidsconflict gekomen. Ik zou iedereen met een conflict aanraden om naar Noest Advocatuur te gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, betrouwbaar en duidelijk.

Duidelijk met afgesproken prijs Neemt de tijd voor je En haalt eruit wat mogelijk is. Zeker aan te raden.

Awesome!

She is pleasant to work with. she is very friendly. She will do her utmost best to get the best result for you! I am highly recommending her.

Correcte en professioneel

Het advies en afhandeling was perfect.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en professioneel advies en representatie.

Mevrouw Noest heeft mij goed vertegenwoordigd tijdens een geschil met mijn voormalige werkgever. Ze heeft mij voorzien van deskundig advies en heeft namens mij ook de onderhandelingen professioneel aangepakt. Daarnaast heeft ze veel oog voor de belangen van de client en overlegt ze altijd over de volgende te nemen stappen.

correcte afhandeling netjes

Een advocaat die ik zeer zeker zal aanraden

Heel professioneel

Astrid Noest heeft mijn zaak snel en professioneel behandeld. Ik ben tevreden over het resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk, heeft goed meegeleefd in mijn situatie

Goed en correct afgehandelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, deskundig en resultaatgericht.

Ik kwam in eerste instantie bij Noest Advocatuur terecht voor een controle van een toegezonden vaststellingsovereenkomst. Na een prettig gesprek met Astrid heb ik de zaak uit handen gegeven en heeft zij, na deskundige onderhandelingen, een beter resultaat in de vaststellingsovereenkomst weten te bewerkstelligen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mevrouw Noest is een hele fijne Advocaat. Zeer kritisch maar heel eerlijk.

Op 10 december 2018 ben ik begonnen als Horeca Manager bij een Sportvereniging. Ik moest de Horeca opnieuw opzetten en ben met niks gestart. Binnen 1 maand had ik mijn team compleet en de Horeca staan. Binnen 2 maand had ik een verschil van inzicht met het bestuur van de Sportvereniging. Mevrouw Noest heeft mij deskundig, eerlijk en persoonlijk advies gegeven. Ook belangrijk met een goed resultaat. Het liefst heb je geen advocaat nodig maar als je dan eén nodig bent, dan adviseer ik echt Mevrouw Noest!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Advocaat die echt naar je luistert en je goed bij staat.

Ik heb mevrouw Noest via een andere advocaat toegewezen gekregen. Ik ben blij dat ik mevrouw Noest gecontact heb. Ik kan niet anders zeggen dan top advocaat!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Allereerst gerustellend, erg betrouwbaar en belangrijkst ern goed resultaat

Noest advocatuur is zeer kundig en vertaan hun vak erg goed. Ook informeren zij de clienten erg goed en de mentale ondersteuning die zij geven is erg fijn. Kortom ze zijn als een rots in de branding zodra ze het voor je opnemen!!

Duidelijkheid, deskundigheid, prettig kontakt

Astrid is deskundig en geeft veel duidelijkheid over de gang van zaken. Ik heb het kontakt met haar als zeer prettig ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In één woord; Topadvocaat.

Ik ben zeer te spreken over de hulp/werkwijze van mevrouw Noest. Na in eerste instantie bezorgd te zijn over mijn zaak (dreigend ontslag)werd ik al snel gerust gesteld en echt snel,deskundig en professioneel geholpen. Dikke tien voor deze advocaat.

Heel ongedwongen

Erg prettig. Laag drempelig, heel persoonlijk met een hele duidelijke uitleg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Noest is een hele fijne advocate. Zeer kritisch maar heel eerlijk.

Noest is een hele fijne advocate! Liefst heb je geen advocaat nodig maar als je dan Eén nodig hebt, dan adviseer ik echt Noest!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Noest advocatuur is zeer bekwaam, snel, klantvriendelijk & transparant.

Door een goede vriend aanbevolen nam ik contact op met Noest advocatuur die onmiddelijk in mijn zaak dook en in een persoonlijk gesprek duidelijk uitleg gaf wat zij voor mij kon doen. Na aanname van de zaak werkte zeer bekwaam, snel en transparant om voor mij een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Nogmaals bedankt Astrid!

Goed,snel en betrouwbaar.

Ik belde Astrid op en had een afspraak gemaakt en binnen twee weken was alles opgelost en afgehandeld. 👌

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer adequaat, laagdrempelig, betrokken, volhardend

Wanneer je niet eerder in de situatie bent geweest een advocaat nodig te hebben is dat enigszins spannend. Dat naast de spanning van hetgeen er aan de hand is. Mr Noest creëert een omgeving waarin dit snel wegvalt en je samen de zaken op een rijtje zet waarna zij aan de slag gaat. Het bespreken van alle voor maar ook nadelen gaf mij een heel duidelijk beeld. Ook de wijze waarop ik tussentijds op de hoogte werd gehouden heb ik als zeer prettig ervaren. Met het behaalde resultaat ben ik zeer tevreden.

Zeer goed!

Bij de eerste ontmoeting met Mr Astrid Noest kreeg ik meteen een zeer goed gevoel, en ik had er dan ook alle vertrouwen in dat zij mij kon helpen. Ze gaat dan ook heel snel voor je aan het werk. Ik vind haar een topvrouw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn erg blij met de hulp en advies die Astrid ons kan bieden omtrent het Arbeidsrecht van onze uitzendkrachten en inleners. Ze geeft het juist advies om uiteindelijk zelf de keuze hierin te kunnen maken. Ze is snel en duidelijk in haar afspraken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Terust gesteld bij een onrustende situatie !!

Gebeld. Ruimte gemaakt voor een snelle afspraak. Competent de situatie geanalyseerd. Uitstekend advies gegeven. Blij !!!

Goed, kordaat en krachtig

Gelukkig en korte ervaring met snelle en zeer goede resultaten.

Goede communicatie

Geeft vertrouwen in lastige tijden.

deskundig; vriendelijk; snelle reactie

prima, snelle service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijne en duidelijke dienstverleneing

Zeer positieve ervaring!

Goede service!

Noest advocatuur is deskundigheid en goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mevrouw Noest heeft mij in een voor mij stressvolle periode, met raad en daad bijgestaan en ontzorgd

Het was voor mij een bijzonder aangename ervaring om in een situatie die voor mij volkomen nieuw was (ontslagprocedure) bijgestaan te worden door mevrouw Noest. Zij heeft mij vanaf onze eerste kennismaking laten merken dat ik bij haar in goede handen was.

Professioneel en vriendelijk

Het eerste telefoongesprek tussen ons beviel erg goed, waardoor ik meteen een goed gevoel had om langs te komen. Na ons eerste gesprek was ik er meteen van overtuigd dat ik door mevrouw Noest mijn zaak wilde laten behartigen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en duidelijke gecommuniceerd.

Alles naar tevredenheid, alleen de fixed fee viel mij persoonlijk tegen. Zodra het afgesproken bedrag was overschreden moesten die uren ook betaald worden. Vond ik jammer. Maar voor de rest top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect adequaat en zeer klantgericht

Mijn verzoek is zeer snel vakkundig opgepakt en afgehandeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijk en professionele hulp en veel kennis van zaken

Alles werd in het eerste gesprek duidelijk, ik werd vriendelijk en professioneel bijgestaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne professionele communicatie, korte lijnen, duidelijk en meedenkend.

Mevrouw Noest heeft mij goed geholpen, geadviseerd en ondersteund in een arbeidsrechtelijke procedure. Ze heeft een professionele en toch prettige manier van communiceren. Ik zal haar zeker aanbevelen als hier gelegenheid voor is.

prima advies

Hier kunnen we mee vooruit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer daadkrachtig op een vriendelijke toon

Zeer duidelijk in de te nemen stappen, daadkrachtig en uiterst helder ( naar client als tegenpartij) om het doel te bereiken met een flinke dosis vriendlijkheid. Een absolute aanrader voor een ieder die een advocaat nodig heeft om zich te laten bijstaan.

Zeer tevreden cliënt

Ik kan heel kort in mijn aanbeveling zijn: mevrouw Noest is zeer kundig, duidelijk en onderneemt snelle/directe acties waar nodig. Met haar “achter” mijn zaak heb ik geen moment getwijfeld aan een goede afloop en aldus geschiedde 😀

Zeer toegankelijk

Zocht een advocaat en kwam door de zeer duidelijke ,eerlijke en open site terecht bij Noest Advocatuur. Na telefonisch contact direct een afspraak gemaakt en het geschil besproken. Vooralsnog in overleg geen actie ondernomen. Een zeer billijke factuur (geen uurtje factuurtje)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeker, goede service en vriendelijk...

Excellent...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service en zeer betrokken, professionele advocaat.

Geweldige service en zeer betrokken, professionele advocaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle respons, uitstekende voorbereiding van gesprek en helder en pragmatisch advies.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk, betrouwbaar en 'No nonsense' aanpak.

Na een arbeidsconflict bij Noest Advocatuur aangeklopt en prima geholpen met een bevredigend resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

duidelijke gesprekken en doelstellingen die ook daadwerkelijk behaald worden.

Zeer vriendelijk te woord gestaan, zeer snelle afspraak mogelijk en duidelijke communicatie naar partijen. Kennis van zaken blijkt uit vele zaken die langskomen en zeer professioneel behandeld worden.

Correct, snel, vakkundig

Mevr. Noest verstaat haar vak en is een professional als het gaat omtrent arbeidsrecht aangelegenheden.

Ammerzoden 30 2181LZ Hillegom

Over Noest Advocatuur

Noest Advocatuur is gespecialiseerd in arbeidsrecht en contractenrecht en snapt dat klanten iets anders willen dan de traditionele advocatuur. U heeft behoefte aan duidelijkheid, openheid en flexibiliteit. Noest Advocatuur kan dat bieden. Met een persoonlijke aanpak helpt mr. Astrid Noest u met uw juridische vragen en problemen rondom het werk en uw contracten.