deskundig; vriendelijk; snelle reactie

prima, snelle service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijne en duidelijke dienstverleneing

Zeer positieve ervaring!

Goede service!

Noest advocatuur is deskundigheid en goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mevrouw Noest heeft mij in een voor mij stressvolle periode, met raad en daad bijgestaan en ontzorgd

Het was voor mij een bijzonder aangename ervaring om in een situatie die voor mij volkomen nieuw was (ontslagprocedure) bijgestaan te worden door mevrouw Noest. Zij heeft mij vanaf onze eerste kennismaking laten merken dat ik bij haar in goede handen was.

Professioneel en vriendelijk

Het eerste telefoongesprek tussen ons beviel erg goed, waardoor ik meteen een goed gevoel had om langs te komen. Na ons eerste gesprek was ik er meteen van overtuigd dat ik door mevrouw Noest mijn zaak wilde laten behartigen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en duidelijke gecommuniceerd.

Alles naar tevredenheid, alleen de fixed fee viel mij persoonlijk tegen. Zodra het afgesproken bedrag was overschreden moesten die uren ook betaald worden. Vond ik jammer. Maar voor de rest top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect adequaat en zeer klantgericht

Mijn verzoek is zeer snel vakkundig opgepakt en afgehandeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijk en professionele hulp en veel kennis van zaken

Alles werd in het eerste gesprek duidelijk, ik werd vriendelijk en professioneel bijgestaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne professionele communicatie, korte lijnen, duidelijk en meedenkend.

Mevrouw Noest heeft mij goed geholpen, geadviseerd en ondersteund in een arbeidsrechtelijke procedure. Ze heeft een professionele en toch prettige manier van communiceren. Ik zal haar zeker aanbevelen als hier gelegenheid voor is.

prima advies

Hier kunnen we mee vooruit

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer daadkrachtig op een vriendelijke toon

Zeer duidelijk in de te nemen stappen, daadkrachtig en uiterst helder ( naar client als tegenpartij) om het doel te bereiken met een flinke dosis vriendlijkheid. Een absolute aanrader voor een ieder die een advocaat nodig heeft om zich te laten bijstaan.

Zeer tevreden cliënt

Ik kan heel kort in mijn aanbeveling zijn: mevrouw Noest is zeer kundig, duidelijk en onderneemt snelle/directe acties waar nodig. Met haar “achter” mijn zaak heb ik geen moment getwijfeld aan een goede afloop en aldus geschiedde 😀

Zeer toegankelijk

Zocht een advocaat en kwam door de zeer duidelijke ,eerlijke en open site terecht bij Noest Advocatuur. Na telefonisch contact direct een afspraak gemaakt en het geschil besproken. Vooralsnog in overleg geen actie ondernomen. Een zeer billijke factuur (geen uurtje factuurtje)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeker, goede service en vriendelijk...

Excellent...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service en zeer betrokken, professionele advocaat.

Geweldige service en zeer betrokken, professionele advocaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle respons, uitstekende voorbereiding van gesprek en helder en pragmatisch advies.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk, betrouwbaar en 'No nonsense' aanpak.

Na een arbeidsconflict bij Noest Advocatuur aangeklopt en prima geholpen met een bevredigend resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

duidelijke gesprekken en doelstellingen die ook daadwerkelijk behaald worden.

Zeer vriendelijk te woord gestaan, zeer snelle afspraak mogelijk en duidelijke communicatie naar partijen. Kennis van zaken blijkt uit vele zaken die langskomen en zeer professioneel behandeld worden.

Correct, snel, vakkundig

Mevr. Noest verstaat haar vak en is een professional als het gaat omtrent arbeidsrecht aangelegenheden.

Ammerzoden 30

2181LZ Hillegom

Over Noest Advocatuur

Noest Advocatuur is gespecialiseerd in arbeidsrecht en contractenrecht en snapt dat klanten iets anders willen dan de traditionele advocatuur. U heeft behoefte aan duidelijkheid, openheid en flexibiliteit. Noest Advocatuur kan dat bieden. Met een persoonlijke aanpak helpt mr. Astrid Noest u met uw juridische vragen en problemen rondom het werk en uw contracten.