Perfecte en duidelijke taal!

Ik ben zeer tevreden met Noest advocatuur. Bij onduidelijkheden van mijn kant (moeilijke teksten enz) kon ik meerdere malen even bellen en werd het me duidelijk uitgelegd. Ik ben zeer positief en zal het bedrijf dan ook aanraden bij andere.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn en goed geholpen!!!

Dankzij Noest Advocatuur ben ik heel goed uit een arbeidsconflict gekomen. Ik zou iedereen met een conflict aanraden om naar Noest Advocatuur te gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed, betrouwbaar en duidelijk.

Duidelijk met afgesproken prijs Neemt de tijd voor je En haalt eruit wat mogelijk is. Zeker aan te raden.

Awesome!

She is pleasant to work with. she is very friendly. She will do her utmost best to get the best result for you! I am highly recommending her.

Correcte en professioneel

Het advies en afhandeling was perfect.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig en professioneel advies en representatie.

Mevrouw Noest heeft mij goed vertegenwoordigd tijdens een geschil met mijn voormalige werkgever. Ze heeft mij voorzien van deskundig advies en heeft namens mij ook de onderhandelingen professioneel aangepakt. Daarnaast heeft ze veel oog voor de belangen van de client en overlegt ze altijd over de volgende te nemen stappen.

correcte afhandeling netjes

Een advocaat die ik zeer zeker zal aanraden

Heel professioneel

Astrid Noest heeft mijn zaak snel en professioneel behandeld. Ik ben tevreden over het resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijk, heeft goed meegeleefd in mijn situatie

Goed en correct afgehandelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, deskundig en resultaatgericht.

Ik kwam in eerste instantie bij Noest Advocatuur terecht voor een controle van een toegezonden vaststellingsovereenkomst. Na een prettig gesprek met Astrid heb ik de zaak uit handen gegeven en heeft zij, na deskundige onderhandelingen, een beter resultaat in de vaststellingsovereenkomst weten te bewerkstelligen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mevrouw Noest is een hele fijne Advocaat. Zeer kritisch maar heel eerlijk.

Op 10 december 2018 ben ik begonnen als Horeca Manager bij een Sportvereniging. Ik moest de Horeca opnieuw opzetten en ben met niks gestart. Binnen 1 maand had ik mijn team compleet en de Horeca staan. Binnen 2 maand had ik een verschil van inzicht met het bestuur van de Sportvereniging. Mevrouw Noest heeft mij deskundig, eerlijk en persoonlijk advies gegeven. Ook belangrijk met een goed resultaat. Het liefst heb je geen advocaat nodig maar als je dan eén nodig bent, dan adviseer ik echt Mevrouw Noest!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Advocaat die echt naar je luistert en je goed bij staat.

Ik heb mevrouw Noest via een andere advocaat toegewezen gekregen. Ik ben blij dat ik mevrouw Noest gecontact heb. Ik kan niet anders zeggen dan top advocaat!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Allereerst gerustellend, erg betrouwbaar en belangrijkst ern goed resultaat

Noest advocatuur is zeer kundig en vertaan hun vak erg goed. Ook informeren zij de clienten erg goed en de mentale ondersteuning die zij geven is erg fijn. Kortom ze zijn als een rots in de branding zodra ze het voor je opnemen!!

Duidelijkheid, deskundigheid, prettig kontakt

Astrid is deskundig en geeft veel duidelijkheid over de gang van zaken. Ik heb het kontakt met haar als zeer prettig ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

In één woord; Topadvocaat.

Ik ben zeer te spreken over de hulp/werkwijze van mevrouw Noest. Na in eerste instantie bezorgd te zijn over mijn zaak (dreigend ontslag)werd ik al snel gerust gesteld en echt snel,deskundig en professioneel geholpen. Dikke tien voor deze advocaat.

Heel ongedwongen

Erg prettig. Laag drempelig, heel persoonlijk met een hele duidelijke uitleg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Noest is een hele fijne advocate. Zeer kritisch maar heel eerlijk.

Noest is een hele fijne advocate! Liefst heb je geen advocaat nodig maar als je dan Eén nodig hebt, dan adviseer ik echt Noest!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Noest advocatuur is zeer bekwaam, snel, klantvriendelijk & transparant.

Door een goede vriend aanbevolen nam ik contact op met Noest advocatuur die onmiddelijk in mijn zaak dook en in een persoonlijk gesprek duidelijk uitleg gaf wat zij voor mij kon doen. Na aanname van de zaak werkte zeer bekwaam, snel en transparant om voor mij een zo goed mogelijk resultaat te bereiken. Nogmaals bedankt Astrid!

Goed,snel en betrouwbaar.

Ik belde Astrid op en had een afspraak gemaakt en binnen twee weken was alles opgelost en afgehandeld. 👌

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer adequaat, laagdrempelig, betrokken, volhardend

Wanneer je niet eerder in de situatie bent geweest een advocaat nodig te hebben is dat enigszins spannend. Dat naast de spanning van hetgeen er aan de hand is. Mr Noest creëert een omgeving waarin dit snel wegvalt en je samen de zaken op een rijtje zet waarna zij aan de slag gaat. Het bespreken van alle voor maar ook nadelen gaf mij een heel duidelijk beeld. Ook de wijze waarop ik tussentijds op de hoogte werd gehouden heb ik als zeer prettig ervaren. Met het behaalde resultaat ben ik zeer tevreden.

Zeer goed!

Bij de eerste ontmoeting met Mr Astrid Noest kreeg ik meteen een zeer goed gevoel, en ik had er dan ook alle vertrouwen in dat zij mij kon helpen. Ze gaat dan ook heel snel voor je aan het werk. Ik vind haar een topvrouw!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn erg blij met de hulp en advies die Astrid ons kan bieden omtrent het Arbeidsrecht van onze uitzendkrachten en inleners. Ze geeft het juist advies om uiteindelijk zelf de keuze hierin te kunnen maken. Ze is snel en duidelijk in haar afspraken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Terust gesteld bij een onrustende situatie !!

Gebeld. Ruimte gemaakt voor een snelle afspraak. Competent de situatie geanalyseerd. Uitstekend advies gegeven. Blij !!!

Goed, kordaat en krachtig

Gelukkig en korte ervaring met snelle en zeer goede resultaten.

Goede communicatie

Geeft vertrouwen in lastige tijden.

Ammerzoden 30 2181LZ Hillegom

Over Noest Advocatuur

Noest Advocatuur is gespecialiseerd in arbeidsrecht en contractenrecht en snapt dat klanten iets anders willen dan de traditionele advocatuur. U heeft behoefte aan duidelijkheid, openheid en flexibiliteit. Noest Advocatuur kan dat bieden. Met een persoonlijke aanpak helpt mr. Astrid Noest u met uw juridische vragen en problemen rondom het werk en uw contracten.