Zeer tevreden afwikkeling

Mevrouw Noest heeft mij geholpen in het onderhandelen omtrent een vaststellingsovereenkomst. Dit heb ik als zeer prettig ervaren, mevrouw Noest is zeer vriendelijk, communiceert transparant en geeft je echt het gevoel dat zij je oprecht wilt helpen om het beste uit de situatie te halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben heel erg goed geholpen!

Ik ben zeer tevreden over hoe mevrouw Noest mij in deze moeilijke situatie heeft geholpen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Welkom gevoel en het gevoel serieus te worden genomen.

Erg prettig gesprek. Aardige vrouw die echt te kennen geeft haar best voor je te doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik kreeg snel en vooral heel praktisch (en direct toepasbaar) advies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede luisteraar, scherp en toch empatisch

Lastige zaak waarbij door ziekte de ambities van de cliënte niet meer matchte met het energieniveau dat nodig was binnen de organisatie. Op basis hiervan is besloten om uit elkaar te gaan. Astrid Noest heeft de onderhandelingen namens cliënte gevoerd en dit heeft geleid tot een, voor beide partijen, bevredigende oplossing.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte mix tussen professionaliteit en de "human touch".

Goede adviezen en snelle acties. Daarnaast steun als ik het even niet zag zitten. Ik heb een perfecte mix ervaren tussen professionaliteit en de "human touch". Goed op internet te vinden. De website sprak me direct aan. Overzichtelijk, duidelijk en nodigde meteen uit voor leggen van contact. Ik weet nog goed hoe fijn ik het vond dat er heel snel geruststellend bericht op mijn verzoek tot hulp kwam. "Alles komt goed" is echt iets wat je in aanvang nodig hebt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijn contact en vertrouwen

Door deze kwestie kon ik het niet zelf aan. Op advies van het Juristenloket advocaat in de buurt gezocht. Mijn zoons hebben mevrouw Noest gevonden en wat was ik blij met haar. Ze heeft me vertrouwen gegeven en me op de juiste moment moed ingesproken en meer dan prima geadviseerd. Dit maakt dat ik een goede regeling heb gemaakt. Een advocate die ik zeker zal aanbevelen.

Astrid Noest is een proffesional

Zeer vakkundig bij gestaan na onverwacht ontslag. Prettig contact en duidelijke communicatie mbt de verwachtingen. De afwikkeling werd ook nog eens snel geregeld. Bedankt Astrid!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Roest advocatuur zorgt voor een maximaal resultaat in de onderhandelingen met de werkgever

Uit elkaar gaan, waarbij de werkgever het initiatief neemt is nooit leuk. Maar in zee gaan met Astrid Roest is dat wel. Mevrouw Roest is een open, communicatief vaardig, vertrouw wekkend en prettig persoon om dingen mee te bespreken, ten einde een goed resultaat te halen in de onderhandelingen met de werkgever. Daarnaast is zij zeer gedreven om voor de cliënt tot het uiterste te gaan. Mevrouw Roest is daarin ook erg duidelijk en direct wat wel en niet mogelijk is. Ik ben erg opgelucht dat ik het stressvolle traject van onderhandelen met de werkgever heb kunnen overlaten aan mw. Roest.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en ter zake kundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De definitie van ‘noest’ is ijverig, druk, toegewijd: precies wat Astrid is.

Kordate aanpak van zaken, gedegen kennis, heldere communicatie met ruimte voor een persoonlijke noot hier en daar. Zeer prettig om een professional aan je zijde te hebben, die het klappen van de zweep kent.

Deskundig,strijdvaardig.

Ontzettend tevreden met de deskundigheid van Noest advocatuur. Voelde vertrouwd. Alles snel geregeld. Zou Noest advocatuur zeker aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het was mij goed en duidelijk uitgelegt allemaal.

Het was allemaal uitstekend geregeld, vooral in deze rare coronatijd. Snelle communicatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, deskundig en professioneel advocatenkantoor.

Kort en bondig contact gehad want door expertise alles spoedig en goed geregeld.

adequaat, strijdvaardig, direct vertrouwd

Ontzettend tevreden met de service en dienstverlening van Noest Advocatuur. De vervelende afwikkeling heeft ze omgebogen naar iets positiefs. Soms had ik het gevoel dat ik haar enige client was. Ze is zo ontzettend snel in het beantwoorden van haar emails , bijt zich vast, werkt hard en is duidelijk in haar formulering. Door haar vakkundigheid geeft ze de client vertrouwen in de goede afloop.

Uitstekende service!

Zeer deskundig, ervaren en klantgerichte advocate. Snelle aktie, en altijd bereikbaar voor eventuele vragen. Communicatie duidelijk en helder. Mocht ik weer een advocate nodig hebben, dan weet ik nu direct wie ik zal kiezen!

Deskundig en voortvarend.

Een geschil met je werkgever is nooit leuk, zeker als er een advocaat aan te pas moet komen om een oplossing te vinden. Dankzij het deskundig afdvies en kordate handelen van Noest Advocatuur kon er op korte termijn een overeenkomst gesloten worden die passend was voor zowel mijn werkgever als mijzelf. Gedurende de onderhandelingen werd ik keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen en verwachtingen. Ondanks de aanleiding toch een hele postieve ervaring. Nogmaals hartelijke dank Astrid!

Deskundig en doortastend

Deskundig en doortastend

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor het eerst, gelukkig, met een advocaat te maken gehad.

Per mail, Telefoon en face to face informatie ontvangen die ik niet wist maar wel recht op had. Snel en recht door zee. Prima advocate. Mocht ik dit nog eens nodig hebben dan kies ik voor Noest.

Redder in nood

Helaas genoodzaakt een advocaat in te moeten schakelen. Het voordeel met Noest Advocatuur is ,dat het in goede ,deskundige handen is waardoor de situatie geen ballast werd voor mij.Goede snelle communicatie en geen enkele vraag was teveel.Onder deze gespannen situatie toch een geruststelde periode dankzij Noest Advocatuur.Niet te vergeten met een voorspoedige afloop!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles was zeer duidelijk, goed geregeld en was vanaf het begin merkbaar dat ik met een vakvrouw te m

Noest Advocatuur is mij door een ex collega aanbevolen en daar heb ik geen spijt van gekregen of gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werd bij de intake goed en duidelijk geïnformeerd over de kosten en werkwijze. Na 2 weken was er al en tevreden eind resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfect, en snel geregeld !!!

Perfect, en snel geregeld !!! voor een vast bedrag.

Heel vriendelijk en direct

Was voor het eerst bij een advocaat. Maar ze gaf me zoveel vertrouwen en rust. Hele gewone vrouw,geen poeha . En direct. Zo er zo weer als het nodig is naar toegaan Henny

Goed, snel en kundig

Plezierige samenwerking en daarnaast een heel goede proactieve to-the-point communicatie van Astrid Noest.

Over Noest Advocatuur

Noest Advocatuur is gespecialiseerd in arbeidsrecht en contractenrecht en snapt dat klanten iets anders willen dan de traditionele advocatuur. U heeft behoefte aan duidelijkheid, openheid en flexibiliteit. Noest Advocatuur kan dat bieden. Met een persoonlijke aanpak helpt mr. Astrid Noest u met uw juridische vragen en problemen rondom het werk en uw contracten.