Meneer nam de tijd en keek en hoorde je verhaal goed aan! Hierdoor voelde ik me gehoord en waren mijn klachten na zes behandelingen weg! Hoe fijn!

Professional.

Uitstekende diagnose gesteld. Professional.

Kon niet eens meer een rondje lopen met de hond.een paar behandeling met dry needling. Dag er naar wel beurs gevoel. Maar het heeft mij geholpen

X

X

• Behandeling

Snel en effectief geholpen.

Ik kon heel snel terecht en de ergste pijn was al na één behandelingssessie sterk verminderd. Elke sessie bracht verbetering.

Geweldige therapeut

Reeds meerdere malen onder behandeling geweest bij Nick den Daas. Altijd zeer professioneel en goed geholpen. Zo ook de laatste keer, ik belde maandag in de namiddag met ernstige klachten en kon binnen 2 uur al langskomen, na de 2e behandeling diezelfde week al weer vrij van klachten. Hartelijk dank voor de keren dat ik door jou ben behandeld Nick. Met vriendelijke groet Ruud Dickhoff

• Behandeling

Snel een afspraak kunnen maken

Na 1 behandeling direct resultaat en de pijn in de onder rug weg. Daarna nog enige massage voor spieren en beweging oefeningen gekregen. Gaat goed en ben weer fijn aan het schaatsen. Dank NIc.

• Behandeling

De behandeling heeft voor veel verlichting ezorgd

Vakkundig

Vakkundige benadering. Luisterend oor

• Behandeling

Heeft mij van een intense pijn afgeholpen.

Goede behandelingen

Dankzij de behandelingen mijn doelen kunnen bereiken. Fysio is erg resultaat gericht en meedenkend.

• Behandeling

Aardige man en zeer kundige behandeling

Den Daas nam echt de tijd voor mij en kon mij snel helpen met mijn klachten.

Uitstekende fysiotherapeut

Den Daas is een deskundige en vriendelijke fysiotherapeut die zorgt voor een behandeling op maat. Mijn ervaringen zijn zeer positief. Een afspraak is snel gemaakt en de behandelingen zeer effectief. Ik beveel deze fysiotherapeut van harte aan!

Uitstekend behandeld!

Ik was hier voor het eerst en ben enorm goed geholpen zodat ik nu weer pijnvrij kan bewegen!😄

• Behandeling

No nonsens en aanpakken die klacht

Meneer Den Daas is een goede fysiotherapeut. Mijn klachten werden minder door de behandeling.

• Behandeling

Heel tevreden klachten waren snel weg

Was een heel goede ervaring. Had gewild dat ik eerder was gegaan. Mijn klachten zijn goed verholpen

• Behandeling

Professioneel, laagdrempelig. Prima behandeling! Mijn klachten namen na elke behandeling af. Een plezierig mens die zijn vak verstaat.

Gehoord en goed begeleid

Heb de manueel therapie als erg positief ervaren. Werd gehoord en meegedacht over mogelijkheden. Ik was bang dat mijn nek hernia terug was maar door de begeleiding hier snel weer op de been. Bedankt.

• Behandeling

Goede behandeling snel resultaat..

Goed geholpen en snel van mijn rugpijn af

• Behandeling

Prima geholpen, kon snel terecht.

Prima geholpen, kon snel terecht.

• Behandeling

Top! Heeft meteen tijd voor zijn patiënten

Ben zo blij dat ik de zelfde dag nog geholpen ben, en nu pijnvrij rondloop.

• Behandeling

Goede en ervaren fysiotherapeut. Behandelingen hadden na een paar keer al resultaat.

zeer goed

ik belde voor afspraak kon gelijk terecht had behoorlijke rug pijn door de behandeling met kleine prikjes werd de zelfde dag was de pijn grotendeels verdwenen. ik was zeer blij met de snelle behandeling.

• Behandeling

Heel fijn dat ik van mijn pijnklachten afgeholpen ben! Heel deskundig. Ook prima op tijd zonder wachten geholpen !

Over Den Daas Fysio- Manuele Therapie

Niet optimaal kunnen bewegen is vervelend. Gelukkig kunnen wij bij Den Daas Fysiotherapie u daarbij helpen. Wij bieden u naast fysiotherapie ook een aantal specialisaties aan. En omdat wij onze kennis continu bijwerken, kunnen wij u behandelen met technieken uit deze verschillende specialisaties. En dat merkt u.