Uiteindelijk is de klacht alsnog goed afgehandeld

Ondanks dat de klacht onnodig lang heeft gelopen heeft Obbink BV de klacht goed afgehandeld en zijn we samen tot een oplossing gekomen.

Zeer teleurgesteld in klachtafhandeling.

Wij zijn zeer teleurgesteld in de service en klantvriendelijkheid van Obbink Aalten. In 2020 hebben wij een vaatwasser aangeschafd bij Obbink en de installatie laten verrichten door een monteur van Obbink. Wij hebben gekozen voor Obbink in verband met de te leveren service, maar helaas is dat een illusie. Helaas bleek de vaatwasser slecht gemonteerd te zijn. Niet alleen was de vaatwasser niet ontdaan van de transporthoekjes, de vaatwasser bleek ook scheef te zijn gemonteerd. Door deze benedenmaatse montage heeft de vaatwasser gelekt op de eikenvloer, met onooglijke schade tot gevolg. We achten Obbink aansprakelijk voor het slecht monteren van de vaatwasser en hopen redelijkerwijs op tenminste een vergoeding van de montagekosten, als uiteraard een oplossing voor opgelopen schade aan de eikenvloer. Helaas lijkt het erop dat Obbink geen verantwoordelijkheid neemt waardoor wij uitermate teleurgesteld zijn in de zogenaamd aangeboden klantvriendelijkheid.

vriendelijk personeel

IK ben super goed geïnformeerd over mijn artikel. Ga er zeker nog eens naartoe. Je voelt je er echt welkom

Uitstekend geholpen

Bij Obbink ben ik uitstekend geholpen. Mijn inbouw vaatwasser pompte niet meer af. De binnenbak stond vol water. De monteur van Obbink ( een echte vakman ) heeft de klacht verholpen en hij heeft ook nog een wieltje vervangen van de onderste korf. Nu loopt deze ook weer mooi. #Snelle service #Vakmensen fijn dat we zo'n winkel in de buurt hebben.

Obbink heeft ons goed geholpen met het aanschaffen van de sonos soundbar! We hebben voldoende informatie gekregen over het product en er is geholpen met de aansluiting. Kortom een top service vanaf het begin tot het eind.

Zeer goede service en prettig, vriendelijk personeel.

Ik was behoorlijk geschrokken dat mijn wasmachine begon te lekken, maar de monteur was zeer vriendelijk en heeft mij goed advies gegeven. Hij was ook snel klaar, zonder gehaast te zijn. Ik ben weer helemaal blij.

Keurige monteur

Ik ben heel tevreden over de service van Obbink. Zij hebben me al vaker geholpen. Het laatste bezoek was ook weer uitstekend en de Monteur heeft onze nieuwe televisie heel netjes opgehangen. Dit vonden we een berichtje waard. Aan het eind vroeg hij zelfs nog even de stofzuiger om alles even schoon te maken. We zijn heel netjes geholpen en de monteur was echt vriendelijk en duidelijk tijdens de uitleg van ons nieuwe toestel.

Zeer nette service!!

Goede stofzuiger gekocht een tijdje geleden. Een paar accessoires gingen stuk naar verloop van tijd zonder goede reden. Even terug geweest naar de winkel en daar werden we zeer netjes geholpen met nieuwe accessoires. Werd netjes naar gekeken en geholpen om even te vervangen. Top service. Dat zie je niet bij een webshop.....

Katja

De service van Obbink kan ik iedereen aan bevelen. Heel fijn bedrijf met vakkundig personeel. Ze hebben mij al meerdere keren goed geholpen.

Fijne winkel en personeel.

Vandaag een monteur bij ons gehad die de Ziggo horizon box ruilde voor een nieuwe. Netjes geïnstalleerd en tevens de kabels allemaal uitgezocht en vast gebonden. Ziet er stuk beter uit achter de kast.

Kwaliteit, netjes ingebouwd in onze nieuwe keuken!

Obbink heeft ons goed geholpen met het inbouwen van onze inbouwapparatuur voor onze keuken.

Over Radio Obbink BV

Obbink B.V. is een familiebedrijf dat in 1934 begon met een vestiging in Winterswijk. Inmiddels is Obbink uitgegroeid tot een bedrijf met 6 vestigingen en een eigen Service Center. Obbink is al meer dan 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop reparatie van elektronica en witgoed aan consumenten en bedrijven. Belangrijk bij Obbink is de service. Met eigen monteurs die geautoriseerd zijn om voor meerdere merken te repareren. Daarnaast heeft Obbink een eigen centrale magazijn, zo kan Obbink al haar klanten snel en effectief de producten leveren en van dienst zijn.