Keurige monteur

Ik ben heel tevreden over de service van Obbink. Zij hebben me al vaker geholpen. Het laatste bezoek was ook weer uitstekend en de Monteur heeft onze nieuwe televisie heel netjes opgehangen. Dit vonden we een berichtje waard. Aan het eind vroeg hij zelfs nog even de stofzuiger om alles even schoon te maken. We zijn heel netjes geholpen en de monteur was echt vriendelijk en duidelijk tijdens de uitleg van ons nieuwe toestel.

Zeer nette service!!

Goede stofzuiger gekocht een tijdje geleden. Een paar accessoires gingen stuk naar verloop van tijd zonder goede reden. Even terug geweest naar de winkel en daar werden we zeer netjes geholpen met nieuwe accessoires. Werd netjes naar gekeken en geholpen om even te vervangen. Top service. Dat zie je niet bij een webshop.....

Katja

De service van Obbink kan ik iedereen aan bevelen. Heel fijn bedrijf met vakkundig personeel. Ze hebben mij al meerdere keren goed geholpen.

Fijne winkel en personeel.

Vandaag een monteur bij ons gehad die de Ziggo horizon box ruilde voor een nieuwe. Netjes geïnstalleerd en tevens de kabels allemaal uitgezocht en vast gebonden. Ziet er stuk beter uit achter de kast.

Kwaliteit, netjes ingebouwd in onze nieuwe keuken!

Obbink heeft ons goed geholpen met het inbouwen van onze inbouwapparatuur voor onze keuken.

Over Radio Obbink BV

Obbink B.V. is een familiebedrijf dat in 1934 begon met een vestiging in Winterswijk. Inmiddels is Obbink uitgegroeid tot een bedrijf met 6 vestigingen en een eigen Service Center. Obbink is al meer dan 80 jaar gespecialiseerd in de verkoop reparatie van elektronica en witgoed aan consumenten en bedrijven. Belangrijk bij Obbink is de service. Met eigen monteurs die geautoriseerd zijn om voor meerdere merken te repareren. Daarnaast heeft Obbink een eigen centrale magazijn, zo kan Obbink al haar klanten snel en effectief de producten leveren en van dienst zijn.