• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne mensen met veel ervaring

Al redelijk wat ervaring met behandeling door de fysiotherapeuten uit deze praktijk. Ze kennen ieder hun expertise, zijn vriendelijk en nemen je mee in hun visie en behandelplan. De therapeuten hebben veel ervaring en zullen he niet langer doorbehandelen dan noodzakelijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank je wel Joska, voor deze mooie beoordeling. Fijn dat je onze samenwerking zo waardeert; dat doen wij ook. En je weet; we staan altijd voor je klaar! Team De Vriend

Fijne persoonlijke praktijk met veel kennis en expertise in huis

Fijne persoonlijke praktijk met veel kennis en expertise in huis. Vriendelijk, betrokken team, kijken naar je als patiƫnt in zijn geheel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank je wel Suzanne. Goed te horen dat je zo tevreden bent! Dat horen we graag! Team De Vriend

Over Fysiotherapie en Manuele Therapie De Vriend

Onze groepspraktijk bestaat uit een team van zes goed opgeleide en gespecialiseerde maar vooral jonge en enthousiaste collega's. Wij werken met veel plezier samen met u aan een gezonde manier van leven, volledig afgestemd op wat u zelf wilt en kunt. Alle fysiotherapeuten zijn enthousiast om u in beweging te krijgen en te houden! Ook worden wij ondersteund door een praktijkondersteuner.