Deskundig en vriendelijk

jaren lange ervaring maakt dat “ de Hullu “ goed kan meedenken in oplossingen in plaats van problemen. Deskundig en vriendelijk!

• Afspraken nakomen

Altijd prettige, professionele en deskundige samenwerking!

Via mijn bedrijf, Bijscholingscentrum, werken we al enkele jaren samen. De Hullu Bedrijfsfysiotherapie & Arbo-advies verzorgt bijscholingen op het gebied van fysieke belasting. Onze doelgroep zijn zorgverleners op verschillende niveau's. De bijscholingen worden altijd door iedereen als zeer leerzaam en praktijkgericht ervaren. Ik hoop deze samenwerking nog heel lang te mogen voortzetten!

goed en deskundig

Vriendelijk, ervaren, geduldig

Goed en professioneel advies

Klantvriendelijk, professioneel en vakkundig advies.

• Afspraken nakomen

De scholing fysieke belasting wordt met veel enthousiasme ontvangen.

Medewerkers die de scholing volgen geven aan dat zij de informatie goed vinden aansluiten op de praktijk en dat er ruimte is voor vragen.

• Afspraken nakomen

zeer betrouwbaar en gedegen.

Deskundig, reageert nel en duidelijk. Heel prettig om mee samen te werken.

• Afspraken nakomen

Idem: Prettige samenwerking, duidelijke uitleg over tiltechnieken en gebruik van bepaalde til apparaten.

• Afspraken nakomen

Deskundig, betrouwbaar en professioneel !

De Hullu ingeschakeld bij inmiddels een aantal grote projecten; fijne samenwerking, professionele aanpak en een enthousiast persoon !

Vriendelijke benadering

Deskundig bedrijf

• Afspraken nakomen

Goede service met praktische en prettige insteek !

Wij hebben Ondine de Hullu gevraagd om op ons kantoor een werkplekonderzoek, en gelijk maar een RI&E, te doen. Het verliep heel prettig vooral door de praktische insteek. Onze medewerkers waren heel blij met alle tips en adviezen. Voor herhaling vatbaar !

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar, flexibel, inhoudelijk zeer deskundig, humorvol.

In 2016 en 2017 heeft mevrouw de Hullu een aantal meerdaagse trainingen verzorgd in opdracht van een van onze klanten. Mevrouw de Hullu is in staat om de cursisten aan zich te binden door haar gedrevenheid en boeiende wijze van trainen, zij heeft oog voor individuele behoeften en weet om te gaan met onvoorziene omstandigheden. Zij werkt nauwkeurig en heeft een brede kennis en ervaring. De lessen worden zeer positief geëvalueerd door de cursisten, mede door het gebruik van video en fotoapparatuur.

Een topper!

Ondine de Hullu ervaren wij als een gedreven trainer, die zich volledig inzet op het terugdringen van fysieke belasting. Adviezen over aanpassingen in de organisatie, dan wel de training is een van haar velen kwaliteiten.

Tevreden

Snel, correct en deskundig

Over Hullu Bedrijfsfysiotherapie & Arbo-advies De

De Hullu Bedrijfsfysiotherapie & Arbo-advies is uw partner als u fysieke belasting binnen uw organisatie wilt meten, aanpakken of voorkomen! Door middel van onderzoek, advisering, begeleiding (individueel of in groepen), training-on-the-job en consulten kunnen we samen zorgen voor een gezonde werksituatie. Er is ruime ervaring in diverse branches en er zijn samenwerkingsverbanden met collega's, dus of het nu gaat om duwen en trekken van karren, een kantoorwerkplek of het werken in de zorg, u wordt altijd deskundig te woord gestaan en u ontvangt snel antwoord op uw vragen!