Klantonvriendelijk

Wilde afspraak voor mijn hondje maken,maar omdat ik nieuwe klant was zat mevr er niet op te wachten om een afspraak te maken kon wel maar moest dan maar een toeslag betalen van 42,50 bovenop het consult.een erg onaardig persoon ejntotaal geen hart voor dieren alleen maar op geld uit.

• Medewerkers N.v.t.
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Diervriendelijk N.v.t.

Super slechte service

Bij afspraak de volgende dag 42.50 Omdat wij niet uit de wijk komen schandalig dit bedrijf .niet meer komen !

Mijn hond is slechts 5 min binnen geweest

Ik kwam voor ern algehele check up voor mijn uit Griekenland geadopteerde hondje. Ze had ook wat klachten zoals viezigheid in haar ooghoeken en jeuk aan haar oren. Ik mocht niet mee de onderzoekskamer in. Covid maatregel, vreemd, bij andere dierenartsen kan dat wel, nl met mondkapje. Mij hondje is nog geen 5 minuten binnen geweest. Rekening: ruim €123,-!! Schandalig. Verder geen bijzonderheden werd er gezegd. Dat snap ik als je slechts 5min. aan een dier besteed voor een algehele check up.

Ontzettend betrokken!

Vandaag ontvingen wij een 'sterkte' kaartje nadat wij onze poes na 24 jaar moesten laten inslapen. Wat vind ik dat een ongelooflijke attente actie. Hiermee maken jullie het verschil! Marleen en Sem

• Diervriendelijk

Altijd goede ervaringen, zowel met de dierenzorg als met advies en service

Altijd het gevoel gehad dat onze dieren in goede handen waren. Kunnen altijd snel terecht, zowel voor advies als consulten/behandelingen. Toen we in 2018 verhuisden naar een andere wijk, met een dierenkliniek om de hoek, zijn we toch bij de kliniek op de Amersfoortweg gebleven.

Slecht

Hele slechte opvang van zieke dieren. En niet professioneel en aardig aan de telefoon.

• Diervriendelijk

Uitstekende diagnoses en behandelingen. Ik ben al meer dan 20 jaar klant.

Ik kwam er al toen ze nog in de Glinkastraat zaten in Muziekwijk. De praktijk op de Amersfoortweg is echt heel professioneel. De assistentes en de dierenartsen zijn niet alleen heel kundig, maar ook superlief voor onze katten. Ze nemen echt de tijd om even te knuffelen en ze op hun gemak te stellen. Je krijgt altijd goed advies en mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd bellen (binnen werktijd). Fantastisch!

• Diervriendelijk

Fijne rustige kliniek met liefdevolle aandacht

Met logé hond voor hotspot langs geweest, netjes en duidelijke uitleg. Voelbare diervriendelijke aandacht.

• Diervriendelijk

altijd vriendelijk, luisterend oor, goede zorg voor de honden

professionele hulp, bereid om mee te denken met de eigenaar, vriendelijk doch rechtvaardig ook als het geen leuk nieuws is. Goede begeleiding tijdens en bij overlijden van huisdier. Erg fijne praktijk en medewerkers, zowel de artsen als de assistentes.

Ervaren meedenkers

Menig gezond en ziek dier bij deze kliniek langsgebracht. Altijd behulpzaam, luisterend oor - maar ook kritisch en humaan.

• Diervriendelijk

Net geweest met Rocky,,superlief behandeld,Rocky was thuis weer helemaal blij,d jullie wel

Geweldige dierenarts praktijk,waar wij al vele jaren komen

• Diervriendelijk

Altijd vriendelijke en kundige behandeling

Altijd een vriendelijke behandeling en lief en respectvol tegen mijn hond en mij.Goede voorlichting en raad.

Toppraktijk!

Zeer professioneel en vriendelijk team!

Deskundig, Betrokken en Lief v.d. dieren

Kom al 17 jaar bij deze Dierenkliniek en ben er zéér tevreden over.

In 1 woord: TOP!

Vanmiddag naar de dierenarts geweest voor de jaarlijkse inentingen en dit was een bijzondere ervaring! Ik had eergisteren gebeld voor een afspraak en gezegd dat ik ons nog niet officieel laat overschrijven daar wij waarschijnlijk tijdelijk in Almere wonen. Dezelfde assistente nam ons vanmorgen aan en bleek een ijzersterk geheugen te hebben, want zij vroeg: jij was toch tijdelijk in Almere? En van het 1 kwam het ander, we hebben even staan praten en zij was buitengewoon geïnteresseerd en uiteindelijk eindigden we, als je iets hoort dan.... Bij het afrekenen haalde zij de oordruppels van achteren en kwam terug met een tasje! En wat denk je? Voor jou grote vriend! Als welkoms cadeau! Ik was sprakeloos! Wat een schat van een mens!

• Diervriendelijk

Slecht zieke dieren word geen aandacht gegeven

Geen afspraak gemaakt maar maakte mij zorgen over mijn hondje met diaree bij binnenkomst even verwisselt met iemand die gebeld had die daarna binnen kwam . Ik kon alleen met afspraak komen of wachten tot afspraken behandelt zijn maar dan wel erg duur uit zou zijn. Daar werd ik voor gewaarschuwd. Dus mijn vraag hart voor dieren???? Waar ? wie? Ga naar huis maak een afspraak laat je dier ziek het weekend doorbrengen. Keuze aan u.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Sinds 10 jaar ben ik klant. Na overgang van Labes naar Amersfoortweg is inhoudelijk niets veranderd. Ik merk dat het team ook nog steeds klaar staat voor mij als klant en voor onze honden. Dat waardeer ik enorm, ook omdat we niet direct om de hoek wonen.

• Diervriendelijk

Ik zou geen betere dierenkliniek weten ?

Een prachtig team voor de gezondheid van onze pup Saar

Uitermate prettig.

Laatste bezoek helaas onze poes Caroline moeten laten inslapen. Door geduld, begrip en medeleven is dat droevige bezoek toch een prettige ervaring geweest. Na een aantal dagen een mooi kaartje ontvangen. Bijzonder.

• Diervriendelijk

Net ons kitten rocky gehaald. Hij is gechipt gecastreerd. Maar de persoonlijke benadering bij ophalen is super..en ze zijn zeer lief v hun klantjes,,n dankbaar bazinnetje

• Diervriendelijk

Dankzij jullie hulp heeft mijn beestje onnodig nog langer hoeven lijden.

• Diervriendelijk

Zeer goed en vriendelijk personeel

Geweldige ervaring,hiervoor 15jaar met onze cavia,s en nu met onze kleine kitten,,zou n ander zeker deze dierenkliniek aanbevelen,,ze zijn zeer begaand met dieren en hun baasje

super alle aa dacht

Alle aandacht voor baasjes dieren en ook voor de jonge baasjes

• Diervriendelijk

Vertrouwen en zeer zorgzaam.

Tijdens mijn ski vakantie werd mijn kat aangereden. Gelukkig was hij naar huis gekomen maar dit moest natuurlijk zo snel mogelijk verzorgd worden. Mijn vader belde mij op vanuit Nederland en ik was zo enorm verdrietig. Het kan altijd gebeuren maar je hoopt het nooit! Mijn vader legde mij de opties voor die de dierenarts had gegeven. Ik wist niet wat te doen. Gelukkig nam de arts het initiatief om mij aan de telefoon te nemen en alles nog eens rustig uit te leggen en me vooral gerust te stellen. De keuze moest ik snel maken en dat was niet makkelijk maar de arts verzekerde mij dat dit een goede keus was en dat ze er alles aan gingen doen om Harley er zo goed mogelijk uit te laten komen. Zijn pootje moest geamputeerd worden, wat vreselijk maar voor Harley het beste. Iedereen in de praktijk was begaan met hem! Zelfs prive spulletjes zijn mee gegeven zodat Harley zo comfortabel mogelijk thuis kon herstellen. Na de operatie is 1 van de dames zelfs bij hem gebleven om hem rechtop te houden omdat hij steeds omviel. De nazorg was ook heel fijn, ik werd gebeld hoe het ging met hem natuurlijk uit medisch oogpunt maar ook oprecht geïnteresseerd. Met het laatste bezoek heb ik lekker voor ze meegebracht. Al is dat voor mijn idee veel te weinig geweest, als ik ooit iets terug kan doen, doe ik dat graag! Harley is weer als vanouds lekker stout op zijn tijd en loopt alsof ie nooit anders gewend is geweest. Ik heb geen andere huisdieren maar ik ga in ieder geval nooit meer naar een ander! Noaals bedankt toppers!!!

Zeker aan te bevelen!

Zeer bekwaam team van artsen en artsassistenten. Dank jullie wel!

Over Dierenkliniek Amersfoortweg

Bent u op zoek naar een dierenkliniek in Almere, waar kwaliteit en persoonlijke aandacht vooropstaan? Dan bent u bij Dierenkliniek Amersfoortweg aan het juiste adres. Uw huisdier verdient als gezinslid de juiste zorg. Ons team staat klaar om u en uw huisdier gerust te stellen. Wij beschikken over een royaal eigen parkeerterrein. Onze ruime openingstijden zijn: van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 uur en op zaterdag en zondag voor spoed, voer en medicijnen van 12:00-14:00 uur. Wij heten u van harte welkom op Amerfoortweg 1. Wij werken op afspraak dus bel 036-5300759, zodat wij uw huisdier snel kunnen helpen!