Vertrouwen en zeer zorgzaam.

Tijdens mijn ski vakantie werd mijn kat aangereden. Gelukkig was hij naar huis gekomen maar dit moest natuurlijk zo snel mogelijk verzorgd worden. Mijn vader belde mij op vanuit Nederland en ik was zo enorm verdrietig. Het kan altijd gebeuren maar je hoopt het nooit! Mijn vader legde mij de opties voor die de dierenarts had gegeven. Ik wist niet wat te doen. Gelukkig nam de arts het initiatief om mij aan de telefoon te nemen en alles nog eens rustig uit te leggen en me vooral gerust te stellen. De keuze moest ik snel maken en dat was niet makkelijk maar de arts verzekerde mij dat dit een goede keus was en dat ze er alles aan gingen doen om Harley er zo goed mogelijk uit te laten komen. Zijn pootje moest geamputeerd worden, wat vreselijk maar voor Harley het beste. Iedereen in de praktijk was begaan met hem! Zelfs prive spulletjes zijn mee gegeven zodat Harley zo comfortabel mogelijk thuis kon herstellen. Na de operatie is 1 van de dames zelfs bij hem gebleven om hem rechtop te houden omdat hij steeds omviel. De nazorg was ook heel fijn, ik werd gebeld hoe het ging met hem natuurlijk uit medisch oogpunt maar ook oprecht geïnteresseerd. Met het laatste bezoek heb ik lekker voor ze meegebracht. Al is dat voor mijn idee veel te weinig geweest, als ik ooit iets terug kan doen, doe ik dat graag! Harley is weer als vanouds lekker stout op zijn tijd en loopt alsof ie nooit anders gewend is geweest. Ik heb geen andere huisdieren maar ik ga in ieder geval nooit meer naar een ander! Noaals bedankt toppers!!!

Zeker aan te bevelen!

Zeer bekwaam team van artsen en artsassistenten. Dank jullie wel!

• Diervriendelijk

wordt altijd prettig en vriendelijk en geholpen.

Luna wordt er altijd snel en vriendelijk geholpen.

Prima!

Zoals altijd was het personeel vriendelijk en werd er zorgvuldig gekeken naar onze kat (met last van zijn oog). Wat fijn dat de kliniek ook op zaterdag een aantal uur open is.

• Diervriendelijk

Zeker goeie service en heel vriendelijk personeel!

Ik heb zelf een hond en 4 katten en wordt altijd super vriendelijk geholpen ben zeer tevreden!

Dier en klantvriendelijke dierenartsenpraktijk

Sinds jaren komen wij met Jackie en Mila (twee kooikerhondjes) bij praktijk Amersfoortweg naar volle tevredenheid. Kwaliteit en prijs zijn in balans. Je wordt vriendelijke te woord gestaan en er is een luisterend oor.

zeer goede ervaringen

uitstekend

• Diervriendelijk

Zeer goede service en vakbekwaam

Iedereen is zeer vriendelijk en vooral liefdevol voor de dieren.

• Diervriendelijk

Prima, al jaren vaste klant met mijn dieren

Rakker, Stitch, Babbel en Vlekkie komen met plezier bij jullie

• Diervriendelijk

Professionals met liefde & passie voor dieren.

Professionals met liefde & passie voor dieren.

• Diervriendelijk

Dier en mens zijn even belangrijk

Super lieve medewerkers en persoonlijke aanpak

• Diervriendelijk

Altijd vriendelijk en een persoonlijke behandeling

Wij zijn al 16 jaar klant. Je wordt op een persoonlijke manier behandeld. (geen nummer). Al onze dieren zijn altijd goed behandeld en ook erg goed ingeslapen. Bij Dierenkliniek Amersfoortweg krijg je ook ruimschoots de tijd om afscheid te nemen bij het inslapen.

Fijne betrokken medewerkers

09-05-2018

goed, vriendelijk en mee levend

gewoon super!

Wij komen hier al jaren met onze honden tot grote tevredenheid. Ze zijn vriendelijk deskundig en zorgzaam.

Geweldige dierenkliniek!

Mijn kat moest z.s.m. geopereerd worden aan zijn gebit, maar de agenda van de dierenarts zat vol. Toch heeft zij haar best gedaan tijd vrij te maken. Hier was ik heel dankbaar voor. Ook ben ik overal goed over geadviseerd en geïnformeerd.

• Diervriendelijk

Goede service, altijd vriendelijk, nemen de tijd, uiterst geduldig met mijn katers.

Zie hierboven.

Zeer goed.

Dokter Anneleis!!

nv

n/v

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Diervriendelijk

Rustig en op tijd geholpen

• Diervriendelijk

Altijd een prettige ontvangst.

Vriendelijk voor mens en dier.

• Diervriendelijk

Zeer proffesioneel super goed naar mens en dier

Loop al 19 jaar bij amersfoort weg en er zullen nog genoeg jaren bij komen. Ben zeer tevreden over de dames.

Al jaren zeer tevreden

• Diervriendelijk

Zeer vriendelijk personeel en meelevend

Ik wordt altijd prettig en vriendelijk ontvangen en geholpen.

Over Dierenkliniek Amersfoortweg

Bent u op zoek naar een dierenkliniek in Almere, waar kwaliteit en persoonlijke aandacht vooropstaan? Dan bent u bij Dierenkliniek Amersfoortweg aan het juiste adres. Uw huisdier verdient als gezinslid de juiste zorg. Ons team staat klaar om u en uw huisdier gerust te stellen. Wij beschikken over een royaal eigen parkeerterrein. Onze ruime openingstijden zijn: van maandag t/m vrijdag van 9:00-21:00 uur en op zaterdag en zondag voor spoed, voer en medicijnen van 12:00-14:00 uur. Wij heten u van harte welkom op Amerfoortweg 1. Wij werken op afspraak dus bel 036-5300759, zodat wij uw huisdier snel kunnen helpen!

Filter op Taal