Zeer vriendelijk, betrokken en fijn!

Zeer vriendelijk, betrokken en fijn!

• Behandeling

Yoga, cursus, lezing of behandeling het maakt niet uit, alles is een kadootje dat je jezelf moet gunnen! Corry zorgt voor een heerlijke ervaring!

• Behandeling

Hele warme en prettige vibe

Voor mij is yoga een gevoels iets. En ondanks dat ik nog niet zo lang de yogales bij Corry volg. Voelde het meteen goed.

• Behandeling

Prima ontspannen sfee, waarin ieder op zijn eigen niveau mee kan.

Tot nu toe goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Behandeling N.v.t.

Fantastische, liefdevolle leerschool. Zowel voor ontspanning, familie-opstelling en aura-chakra healing. Corry is een prachtmens!!!

• Behandeling

Heerlijke relaxte lessen en een goede sfeer.

Heerlijke ontspannende sfeer en goede Uitleg/begeleiding. Na een uurtje mediatie ben je weer helemaal als "nieuw".

• Behandeling

Hele goeie ervaring met Aquarius.

Geweldige ontspanningslessen gegeven door Corry Vrijdag. Ik kan het iedereen aanraden en verheug , me dan ook weer op iedere les van Corry.

• Behandeling

Heerlijk ontspannen en super vertrouwd.

De curussen en behandelingen zijn allemaal aan te bevelen. Je voelt je hier meteen in vertrouwde handen. En gaat altijd super ontspannen weer naar huis.

Super Perfect

Super goede en gezellige yogalessen,gegeven door een geweldig goede ervaren yoga docente die altijd goede zin heeft !!!! Met na afloop van de les nog even gezellig thee drinken met z'n allen. Teens in de yoga studio nog geweldige andere mogelijkheden zoals massage of aura-chakra healing. Echt iedere week een top ervaring die lessen. Bedankt Corry !!!

goede lessen goede sfeer

Yoga les

• Persoonlijk advies

Hele goede en fijne jogales door een bijzonder hartelijke, warme, wijze en breed opgeleide docente!

Al vele jaren lang een tevreden klant!

• Behandeling

Fijne lessen, professioneel, gezellige sfeer, verheug me er iedere week op!

Persoonlijk, aangenaam en gezellige sfeer!

Fijne & ontspannende yoga

Yoga bij Corry is altijd fijn, ontspannen en uitdagend. Zie de houdingen maar eens na te doen, en tegelijkertijd te ontspannen! In welke groep je ook terecht komt, er is altijd een ongedwongen sfeer. Ik heb al van allerlei cursussen, workshops en massages gedaan, altijd goed bevallen!

Prettige sfeer bij Corry

Corry zelf maakt iedere yogales, behandeling, workshop en cursus weer een feestje!

• Behandeling

Er wordt goed lesgegeven in een rustige sfeer.

De lessen worden op een goede en prettige manier gegeven in een rustige sfeer. Ook na afloop tijd voor een gezellige na-zit!

• Behandeling

De Yoga lessen zijn aangenaam en leerzaam

De Yoga lessen vinden plaats in een prettige ambiance en worden op betrokken wijze met kennis van zaken gegeven.

• Behandeling

heb nu al zo'n tien jaar met heel veel plezier yogales bij Aquarius!

de lessen worden deskundig en met veel persoonlijk aandacht gegeven door Corry.

Sfeer en rust

Fijne yogaplek!

Yogastudio Aquarius - de locatievoor heerlijk ontspannende yogalessen

Sinds jaren kom ik hier om prettige en afwisselende yogalessen te kunnen volgen onder professionele begeleiding. Er wordt rekening gehouden met persoonlijke lichamelijke klachten en altijd een alternatieve aangeboden zodat men zich niet overdoet. Na afloop van de lessen wordt de groep nog op een kopje thee getrakteerd. Op en top ontspanning na een lange dag werken. PS: ook de aangeboden lezingen, massages, behandelingen, cursussen zoals intuïtieve ontwikkeling, aura & chakra,...kan ik aanraden. In loop van de jaren heb ik toch het een en ander bij Yogastudio Aquarius gevolgd en hier veel baat bij gehad.

• Behandeling

Prima begeleiding en erg vriendelijk

leuke lessen en voldoende. Aandacht

• Behandeling

fijne lessen elke week weer genieten !

Ik heb sinds twee jaar yoga bij locomotion . Fijne docent. Je kan makkelijk lessen inhalen . goede begeleiding. Ik ervaar de lessen als zeer fijn . Een echte aanrader om een proefles te nemen :)))))

• Behandeling

Hard werken met als cadeautje de eindontspanning

Elke week yoga is voor mij het moment om naar uit te kijken, een moment van rust, inspanning, saamhorigheid, liefde, luisterende oren, humor, positiviteit en natuurlijk soms een traantje. Heerlijk vertrouwd!

Persoonlijk

Goede afwisselende lessen en persoonlijke aandacht.

• Persoonlijk advies

Geweldige yoga lessen. En hele goede service.

Super fijn de lessen

Hoi, Ik ben er nog niet al te lang bij, maar voor mijn gevoel al jaren. Ik vind het super fijn de lessen, vooral met deze lieve dames. Ik hoop nog lang van de yogalessen te mogen genieten. groetjes Marjan

Over Aquarius

Maak je geest kalm en je lichaam sterk en soepel met yogalessen in Velden, Markt 10A. Zeg eens eerlijk: hoe vaak neem jij de tijd voor jezelf? Om echt even te ontspannen en niets aan je hoofd te hebben? Wedden dat het antwoord daarop ‘veel te weinig’ is? Er is geen betere tijd dan nu om daar iets aan te veranderen. Kom naar Yogastudio Aquarius en ontdek wat yoga voor jou kan betekenen. Bij Yogastudio Aquarius volg je niet alleen yoga, maar kun je ook een korte cursus Ontspanning & Meditatie volgen, genieten van een aura- & chakrahealing of een oorkaarsenbehandeling of leer je door ademtherapie beter te ademen.