Keurig levering en heel snel

Zie hierboven

• Geleverde diensten

Beste Suzanne, Super bedankt! Goed om te lezen. In deze tijd is zo'n mooie herinnering van een bijzonder schooljaar extra leuk. Veel plezier ermee en bedankt voor je bestelling en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Fotograaf wist zoontje van 3 toch zover te krijgen en foto is prachtig geworden. Ook snelle levering van bestelling.

• Geleverde diensten

Beste Danielle, Bedankt voor je reactie. We zijn blij dat we een mooie herinnering voor later hebben kunnen maken. Heel veel plezier ermee en nogmaals bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

eea weer prettig en kwalitatief goed verlopen

Kwaliteit OK Fotograaf vriendelijk ondanks de corona-maatregelen toch alles goed verlopen

• Geleverde diensten

Beste H., Bedankt voor deze prachtige beoordeling. We doen ons uiterste beste om veilig te fotograferen. Zo hebben jullie weer een mooie en blijvende herinnering van dit schooljaar. Veel plezier met de foto's en blijf gezond. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Veel geduld leuke foto's snelle levering

Snel, leuke foto's best veel geduld met de kids. Wij als school hebben al jaren de zelfde fotograaf.

• Geleverde diensten

Beste G, Wat goed om te lezen! Geweldige beoordeling, bedankt! Wij zijn enorm blij dat we dit schooljaar gelukkig weer de schoolfoto's mochten komen maken. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij het graag. Maar jullie hebben weer een blijvende herinnering van dit bizarre schooljaar te pakken. Veel plezier ermee en hopelijk tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

slecht

schoolfoto gehad met een kind waar een stuk van zijn hoofd mist weigeren om een nieuwe foto te sturen zo uitgekozen zeggen ze terwijl ik een kind met haar als voorbeeld heb gehad

• Geleverde diensten

Beste R. Smit, Bedankt voor de feedback. Dit gaat om de close-up foto, wat één van de opnames is waar je uit kan kiezen. Wij bieden altijd 4 opnames aan, zodat de ouders ruime keuze hebben en niets verplicht zijn. De close-up foto is een ingezoomde foto, een nieuwe manier van fotograferen. Voordat je deze daadwerkelijk zal bestellen, geven wij een aantal meldingen tijdens het bestelproces. Wij zijn ons er van bewust dat dit enige verwarring kan veroorzaken. Dat is de reden dat je een melding krijgt of je zeker weet de close-up foto te willen bestellen. Helaas kunnen we geen gemaakte en verstuurde producten terugnemen, omdat het een gepersonaliseerd product is. Hopende je zo nog wat toelichting gegeven te hebben. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Mooie foto's maar beschadigd aangekomen.

Snelle verzending. De foto's zijn mooi maar door elke foto alsook de verpakkinsomslag zit een gaatje van een puntig voorwerp. Hoop op een positief gevolg.

HELE Slechte Service!

Ik heb via de middelbare school van mijn oudste 2 dochters ongevraagd 2 setjes opgestuurd gekregen. Die moeten -als je de set wil houden- nog betaald worden. Wil je ze niet stuur je ze terug en ontstaat er geen order. Omdat we de schoolfoto's houden, maar opa en oma een extra fotootje in zwart wit willen, doe ik een aanvullende bestelling: 10*15 hebben ze niet. Kunnen ze leveren tegen dezelfde prijs van een 13*18. Prima, maar de toon was al gezet, althans de toon in de mail: 'IN het opmerkingenveld bij stap 4 geeft u aan dat u de foto in 10x15 wilt ontvangen. Wij passen dit dan aan. De prijs blijft hetzelfde.' Vervolgens gevraagd om credit verzendkosten, omdat ik vandaag voor € 43,00 aan bestelling doe. Ik betaal 2 keer een set die ongevraagd al was toegestuurd en de 2 losse foto's, dus totaal een bestelling van 43,00 vandaag. Maar de dame van de klantenservice gaf geen krimp. Sterker nog, omdat ze het simpelweg niet begreep, heeft ze de hoorn erop gegooid! Ik zag later dat het dezelfde dame van de mail was, dus de toon en houding naar klanten toe mag echt het predicaat service niet dragen! Gratis advies: ga in de leer bij de klantenservice van uw collega's (zeer positieve ervaring, u mag er naar vragen), zorg dat de pakketten die ongevraagd worden meegegeven online betaald kunnen worden (zodat je automatisch boven de 40 komt) én doe algemeen iets aan het woordje 'service'.

Onprettige service

De corona toestand treft ons allen. Geen ouders die kunnen opletten of de chocopasta zichtbaar op het gezicht is helaas. De fotograaf heeft dit bij mijn zoon over het hoofd gezien, kan ook gebeuren. Dit bleek bewerkt te kunnen worden, maar de foto's waren al onderweg. Ze vonden het niet hun probleem en waren niet van plan om de aangepaste foto's (waarop de pasta niet te zien was) als service na te sturen. Ze zijn dit niet verplicht, maar de vriendelijkheid is ver te zoeken. Wat is de moeite? De fotograaf heeft het ten slotte ook over het hoofd gezien..

• Geleverde diensten

Beste Ryan, Bedankt voor de feedback. Ik heb het een en ander nagekeken hoe dit gegaan is. We hebben er alles aan gedaan om de foto aan te passen. Het vervelende is inderdaad dat jij al had besteld. We bekijken altijd de reden en zijn zeker bereidwillig om service te verlenen. Het is een voorwaarde dat we afgedrukte foto's niet meer retour kunnen nemen. Het spijt ons je dit nogmaals te moeten mededelen. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Klantenservice zoals het hoort

Snelle reacties, meedenken, goede service en prachtige foto's, wat wil een mens nog meer.

• Geleverde diensten

Beste Roberta, Hartelijk dank voor je mooie reactie. Daar zijn we erg blij mee. Elke klant is koning, service verlenen doen we graag. Geen dank :-) Heel veel plezier gewenst met de mooie herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

sturen ondanks netjes betaald steeds herinneringen

sturen ondanks ruim op tijd betaald steeds herinneringen zeer irritant , zelfs na een mail daarover met bewijs toch weer een herinnering

• Geleverde diensten

Beste, bedankt voor je reactie. Er zal in zo'n geval iets anders aan de hand zijn. Kunnen wij iets voor je betekenen? Is het opgelost? Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Professioneel, mooie foto's

Duidelijk vooraf. Er zijn geen klachten geweest.

• Geleverde diensten

Beste Amy, Bedankt voor je mooie reactie. Daar zijn we erg blij mee en doen we heel graag voor jullie. De ouders zullen ook blij zijn met deze mooie herinnering van dit schooljaar. Mochten wij nog iets kunnen doen, dan horen wij dit! Veel plezier met de mooie foto's. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Super tevreden.

De dag verliep soepel en de fotograaf was erg vriendelijk. We kregen veel positieve reacties van de ouders.

• Geleverde diensten

Beste Shirely, Wat goed om te lezen zeg! We zijn ook trots op onze fotografen, zij maken er elke dag weer een feestje van. Bedankt voor je mooie beoordeling. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit natuurlijk heel graag. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Volgens verwachting, prima

Prima, klantvriendelijk en zorgvuldig

• Geleverde diensten

Beste Marijke, Te gek! Jullie ook bedankt voor de fijne samenwerking en het vertrouwen. Hier doen we het voor :-) ! Veel plezier met de mooie foto's van dit schooljaar. Als wij nog iets voor jullie kunnen doen, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Geweldige service!

Mooie foto's. Problemen die er waren zijn heel goed opgelost!

• Geleverde diensten

Beste Tineke, Wat goed om te lezen en erg bedankt voor de mooie beoordeling. Heel graag gedaan, daar zijn we voor ;-)! Wij wensen jullie veel plezier met de mooie herinnering van dit bijzondere schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Mooie foto’s en duidelijke website

De gemaakte foto’s zijn erg mooi en het bestellen was snel geregeld omdat de website duidelijk en overzichtelijk is.

• Geleverde diensten

Beste Margreet, Super zeg! Bedankt voor dit mooie compliment en je feedback. Graag gedaan en wij willen jouw bedanken voor de mooie bestelling. Heel veel plezier gewenst met deze bijzondere herinnering van dit nooit meer te vergeten schooljaar. Fijn weekend en een vriendelijke groet, Team Foto Koch

Prima foto's en goede communicatie

Prettig contact, zowel voor, tijdens als na het fotomoment. Knap dat alle (ook de heel verlegen) kinderen goed op de foto staan.

• Geleverde diensten

Beste Esther, Dat is een hele mooie waardering. Bedankt daarvoor! Goed om te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Daar zijn wij voor en hebben dit heel graag gedaan. Veel succes met alles in deze roerige tijden, fijn dat jullie zo'n mooi aandenken hebben van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Ik kan nog geen juiste beoordeling geven

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, daarom kan ik geen beoordeling geven. Kortingscode werkte niet naar behoren, maar Telefonische service was wel in orde!

• Geleverde diensten N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Hallo Shirley, Wat leuk dat je deze beoordeling aan ons geeft! Fijn dat we je telefonisch hebben kunnen helpen en zo jouw mooie bestelling in orde hebben kunnen maken. Nog even je bestelling afwachten, daar zijn we meteen mee aan de slag gegaan. Leuk als je na het ontvangen van je bestelling nog even laat weten hoe tevreden je bent ;-) Bedankt in ieder geval en wij wensen je veel plezier met je leuke herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Mijn dochter stond niet zo mooi op haar pasfoto maar wel op de familiefoto. Tegen een kleine bijbetaling hebben ze van de familiefoto een mooie pasfoto gemaakt. En het ging ook nog eens super snel, binnen een dag was de foto al te bestellen!

• Geleverde diensten

Beste Jory, Wat super! Gelukkig hadden we een prachtige familiefoto en was dit mogelijk. Graag gedaan en jij bedankt voor de moeite om deze beoordeling achter te laten. Wij wensen je heel veel plezier met deze mooie herinnering van dit schooljaar, extra belangrijk nu in deze gekke tijden. Fijn weekend! Met een vriendelijke groet, Team Foto Koch

Ontevreden

Zeer lichte foto's. Zelf beweren ze dat ze van hoge kwaliteit zijn. Niet dus. Ik kan de klassen foto niet eens scherp krijgen onder de scanner. Ook waren de foto's van onze zoon heel erg slecht uit geknip! Miste een stukje van het oor en schouder. Ook waren de lrijgen echt erg duur en zekers als je alleen maar digitale. Zo jammer dat onze school in wageningen voor deze fotograaf heeft gekozen!! Kreeg zelf de gratis groeps foto beschadigd thuis gestuurd..... erg jammer!

• Geleverde diensten

Hallo Tamara, Het lijkt of er iets niet klopt aan je bestelling. Wij kunnen met recht zeggen dat wij zeer goede kwaliteit leveren. Heb je met ons contact gehad wat betreft de beschadigde foto's? De foto van je zoon, zal een close-up foto zijn. Dit is een van de opnames die je kan kiezen, naast de portretfoto. Mocht je wensen dat wij nog met je meekijken, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

School foto

Onze zoon staat er aardig op. Maar ik vind het erg jammer dat je niet alleen voor digitale foto's kan kiezen zonder afdruk. Want bij de vorige schoolfotograaf kon dat wel en dat past ook meer bij deze tijd. En vind het nogal erg prijzig voor een digitale foto.

• Geleverde diensten N.v.t.

Beste Tamara, Wat jammer om te lezen. Naast alleen foto's kan je weldegelijk alleen digitale bestanden afnemen. Dat is ons Combi Digitaal pakket. Heb je die kunnen vinden? Mocht je er nog vragen over hebben, dan staan wij voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

prima service

Zeer vlotte en aangename dag

• Geleverde diensten

Dag Nathalie, Wij zijn zeer blij om dit te lezen. Geweldig dat je dit zo ervaren hebt. We doen dit heel graag en willen je bedanken voor het vertrouwen. Veel plezier met de foto's van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Supersnelle levering

Deze foto.s zijn zo leuk en spontaan gemaakt. Goed proffesioneel. En na het besrellen al binnen een dikke week in huis. Super.

• Geleverde diensten

Beste Miranda, Ontzettend leuk om te lezen. Dat hebben we heel graag gedaan. Wij willen je veel plezier wensen met deze mooie en blijvende herinnering van dit schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Prima samenwerking met Foto Koch.

Goede fotograaf. Prima in de omgang met kinderen en mooie foto's van de kinderen.

• Geleverde diensten

Dat is een mooie beoordeling! Erg bedankt hiervoor. Blij dat we weer een herinnering van dit schooljaar hebben kunnen maken. Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Mooie foto's

Goede samenwerking met de fotografe. Op fijne en relaxte wijze alle kinderen op de foto.

• Geleverde diensten

Hallo Monique, Wat een mooie beoordeling. Daar zijn we erg blij mee. We hebben het weer graag gedaan en tot volgend jaar. Veel plezier met de mooie herinneringen van dit bijzondere schooljaar. Met vriendelijke groet, Team Foto Koch

Prima service, mooie foto’s en erg prettig contact.

Gewoon goed!

• Geleverde diensten

Dag Vincent, Erg leuk om te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling. We werken met het hele team hard om ook tijdens deze lastige tijden door kunnen met fotograferen, zo ook bij jullie op school. Bedankt voor het vertrouwen. Met een vriendelijke groet, Team Foto Koch

Eemweg 31 11

3755LC Eemnes

Over Foto Koch Nederland BV

We zijn een familiebedrijf uit Baarn en bestaan sinds 21 september 1932. Inmiddels hebben wij meer dan 85 jaar ervaring in het maken van spontane schoolfoto’s van schoolkinderen door het hele land. We zijn niet voor niets de grootste schoolfotograaf van Nederland. Voor de beste foto’s zoeken onze schoolfotografen elke dag weer naar een klik met de kinderen. Op een goede schoolfoto staat een kind namelijk zo echt mogelijk, zonder gespannen lachje.