Vriendelijk en bekwaam personeel, goede service.

Prima prijs - kwaliteitsverhouding. Soepele organisatie die meedenkt met de klant. Afspraken zijn goed nagekomen. Wij hebben mede door de prettige wijze van rijden een bijzonder geslaagde dag gehad.

• Begeleiding

Zeer tevreden over het geheel, bus, reis en chauffeur.

Wij hebben onlangs een reis gemaakt naar de Bazaar in Beverwijk, met daarna een diner. Prima bus, prima chauffeur en goede service.

• Begeleiding

Goede afspraken die ook nagekomen worden.

Zoals gezegd zijn er met het bedrijf goede afspraken te maken tegen scherpe marktconforme tarieven.Verder goed en klantvriendelijk personeel. Zelf heb ik in 1973 mijn rijbewijs mogen halen bij Lei Wolters en dat ging superfijn. In 10 lessen was dat klusje geklaard en daarna 2 lessen in de Opel-blitz voor het vrachtwagenrijbewijs. Dat waren nog eens tijden!

• Begeleiding

Vakmanschap en kwaliteit staan hoog in het vaandel!

Heb het persoonlijke contact als zeer positief ervaren. Zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij anderen.

perfct

goede service

• Begeleiding

Goede service door ervaren en klantvriendelijke chauffeurs

Elk jaar gaan mijn moeder, mijn zussen en ik met de door Lei Wolters georganiseerd kerstreis mee. Dit is een bezoek aan een kerstmarkt, voorafgegaan door een gezellig ontbijt. Voor ons is het een traditie geworden waarop we ons ieder jaar verheugen. Zeer aan te bevelen.

• Begeleiding

Uitstekende service, geleverd door een bedrijf met vakkundig en klantgericht personeel.

Bij Lei Wolters kun je rekenen op een uitstekende service, geleverd door een bedrijf met vakkundig en klantgericht personeel dat er alles aan doet haar klanten tevreden te stellen.

Over Lei Wolters

Zonder zorgen reizen naar uw bestemming. Vervoerd worden in een taxi door een professionele taxi chauffeur. Uw rijbewijs halen voor uw auto, bus of vrachtwagen. Dit en nog veel meer is mogelijk bij Lei Wolters. Onze diensten bestaan onder andere uit: Taxi bestellen Touringcar bestellen Rijbewijs opleidingen Beroepsopleidingen Taxi opleidingen Nascholingscursussen / Code 95, waaronder BHV en VCA opleidingen VIP vervoer, waaronder helikopter en limousine vervoer