Zeer deskundig.

11 door letterzetter afgestorven fijnsparren gerooid. Deze klus werd bijzonder snel en vakkundig uitgevoerd. Zeker niet onbelangrijk werd de klus ruim binnen het in de offerte aangegeven bedrag uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Deze meneer trekt zich van niemand iets aan !!!!

Deze aso gaat rond middernacht nog geluidsoverlast veroorzaken in een natuurgebied bij de Dommel in Eindhoven-Noord. Hij zegt dan zonder blikken of blozen dat hij voor de gemeente Eindhoven werkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, De werkwijze Eikenprocessierupsenbestrijding (met een biologisch middel) zouden wij graag aan u toelichten en ook de reden waarom deze werkzaamheden 's nachts worden uitgevoerd (in opdracht van de gemeente Eindhoven). Wij zouden het op prijs stellen als u contact met ons opneemt. Na de toelichting denkt u er wellicht anders over. U kunt bellen met tel. 077 465 17 08 en vragen naar Ralf Vaessen of Natasja v.d. Vooren Met vriendelijke groeten, Herman Vaessen B.V. Natasja v.d. Vooren

klantvriendelijk en professioneel

De twee medewerkers die de berkenboom kwamen rooien waren zeer vriendelijk en gingen voortvarend te werk, met oog voor eigen en andermans veiligheid. Dankjewel

Direkt contact, goed advies

Voor bestrijding processie rups advies gevraagd, er is n huisbezoek geweest en gedegen info ontvangen

• Afspraken nakomen

Alles naar wens verlopen.

Alles naar wens verlopen.

korte lijnen!

goed georganiseerde organisatie

Liefde voor het werk

Correcte mensen die hun werk met oog voor detail uitvoeren

meedenkend, ontzorgen en loyaal

luisteren naar de wensen, denken mee, opossingsgericht, vakkundig

Goede deskundige service

Zowel privé als onze bedrijfstuin zeer tevreden

Over Herman Vaessen BV

Zaken doen met Herman Vaessen betekent Groen geregeld! Ons hoveniersbedrijf Herman Vaessen richt zich op de peilers tuin, boom en groen. Voor alle denkbare disciplines binnen het hoveniersvak hebben wij specialisten in huis. Afspraak is afspraak. De grootte van een klus maakt niet uit. Het aanleggen van een (bedrijfs-)tuin, een boom snoeien in een particuliere tuin of een compleet park inrichten voor een gemeente: alle projecten krijgen de aandacht die het behoeft. Herman Vaessen regelt het werk met goed opgeleid personeel, een uitgebreid en prima onderhouden machinepark en natuurlijk met een servicegerichte werkhouding waarbij het gezegde afspraak is afspraak hoog in het vaandel staat.