Uitstekend geadviseerd en geholpen

Prima service, vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een eclectische scooter.

Voldoende kennis en hulp bij het kiezen van een nieuwe scooter

Ik koop hier altijd scooters en laat de onderhoud er ook doen altijd goed.

Ik koop hier altijd scooters en laat de onderhoud er ook doen altijd goed.

Heel prettig en professioneel geholpen!

Heel goed en geduldig geholpen.

Dank voor uw review fijn om te horen, Veel plezier met uw nieuwe scooter. Met vriendelijke groeten, Team Rehorst

Heel goed geholpen!

Ik was op zoek naar een elektrische scooter. Ik had wel een idee welk merk/type ik wilde hebben maar ik was bij het zien niet heel enthousiast. De verkoper Michel voelde dat heel goed aan en liet een voor mij onbekend merk scooter zien die nog in een krat stond. Geen moeite was te veel om de krat te openen zodat ik de scooter goed kon bekijken. Dit was precies de scooter waar ik naar op zoek was, een Horwin EK1. Michel heeft alles in het werk gesteld zodat ik op zeer kort termijn de scooter in mijn gewenste kleur en accu geleverd kreeg. Bij het ophalen werd alles goed uitgelegd, voor mij dus helemaal perfect. Bedankt voor de goede hulp Michel.

Dank voor uw mooie en uitgebreide review Arthur dat doet ons goed! Heel veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe scooter. Fijn een nieuwe enthousiast klant blij te mogen maken heel graag gedaan en tot de eerste beurt ;) Met vriendelijke groeten, Michel Team Rehorst

Super geholpen

Fijne verkoper duidelijk en heeft mij als klant goed geïnformeerd voor de aanschaf van mijn IVA scooter. Bedankt

Dank voor uw review. Goed om te horen, veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe scooter Mvg, Team Rehorst

Zeer goed geholpen

Ik wist al van tevoren welke scooter ik wilde gaan kopen. Bij Rehorst stond (achteraf het 25km model) voor 400 euro goedkoper dan bij andere winkels. Echter wilde ik het 45 km model kopen (op dat moment niet in de winkel azmwezig) en toen zag men dat de prijs inmiddels wat hoger geworden was bij de importeur. Heel netjes heeft men aangeboden het verschil te delen en zijn we in het midden uitgekomen. Vriendelijk geholpen bij aanschaf en duidelijke uitleg en snelle afhandeling bij ophalen.

Dank voor uw uitgebreide review, Fijn om te horen dat u tevreden bent en gevonden heeft wat u zocht veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe elektrische scooter. Met vriendelijke groeten, Michel Team Rehorst

goede service mooie scooters

mooie nieuwe sym orbit 3 gekocht en mijn oude scooter ingeruild vriendelijke service en goed geholpen

perfecte service

laat mensen op hun gemak kijken, antwoord goed op de gestelde vragen, gewoon perfect

Dank voor uw review, fijn dat u het zo ervaren heeft doet ons goed! Met vriendelijke groeten, Michel Team Rehorst

Uitstekend geholpen

We werden goed ontvangen, er werd naar ons geluisterd en geleid maar de scooter, die voor de door mij beschreven situatie het beste was.

Dank voor de mooie review fijn om te horen veel plezier met uw nieuwe scooter. Met vriendelijke groeten Michel Team Rehorst

Uitstekende informatie en klantenservice

Zeer fijne ervaring gehad . Altijd alles tot in details geholpen en altijd met een glimlach .

Dat is leuk om te horen, dank voor uw mooie review. Met vriendelijke groeten, Team Rehorst

Fijne zaak, nemem de tijd voor je en geven goed advies.

Dank voor uw review fijn om te horen veel plezier en veilige Km met uw aankoop! Mvg, Michel Team Rehorst

Top zaak

Ik werd heel goed geholpen

Ik heb een sym fiddle 2 daar gekocht. Ze hebben mij daar alle informatie verteld en hebben al mijn twijfels en vragen beantwoord. Ik vond t echt een tof winkel!

Vriendelijk personeel en goede service

Mooie scooters voor een leuke prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Goed behandeld

Klant vriendelijk en weten waar ze over praten en denken met de klant mee.

Goed geholpen!

Veel informatie gekregen over de (elektrische) scooter. Fijn geholpen.

prima geholpen

vriendelijke verkoper

Altijd vriendelijk en goede service

Uitstekende uitleg en eerlijk mening

geweldig

Snelle levering, Deskundig advies, Aardig personeel .

Uitstekende service!!

Ik werd op een prima manier voorgelicht over de aankoop van een e-scooter. En ook na de koop blijft de service prima de luxe! Op zoek naar een elektrische scooter, ga naar Rehorst.

Dank voor uw mooie review. Met vriendelijke groeten, Michel Team Rehorst

Geweldig geholpen goed geïnformeerd

Goed en snelle levering alles netjes

Dank voor uw review. Veel plezier en veilige kilometers met uw nieuwe scooter Met vriendelijke groeten, Team Rehorst

Fijne zaak met een ruim aanbod, deskundige verkopers

Fijne zaak met een ruim aanbod, deskundige verkopers

Dank voor de review Met vriendelijke groeten, Team Rehorst

Mijn scooter ingeruild bij Michel en prima geadviseerd en keurig geholpen.

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe scooter. Groeten Michel Team Rehorst

Fijne winkel met fijn personeel!

Altijd vriendelijk en goede en snelle service.

Dank je Erik Voor de review. Met vriendelijke groeten, Michel Team Rehorst