korte lijn met peter dat bevalt mij wel

volgens mij gaat het wel goed . Mij voorstel is zoveel mogelijk de zelf de mens bij ons op de bouw zo dat ik daar per telfoon iets mee kan regelen zo dat ze het ook begrijpen

Vakkundig personeel

Fijn personeel met moderne machines tegen een redelijk tarief

Communicatief zeer sterk, uitstekend werk maken met de juiste mensen en materieel

Voor ons al jaren lang een VERTROUWD adres voor al uw grondwerk.

Mooi en goed bedrijf

Prettig om mee samen te werken,komen hun afspraken na en hebben goede vakmensen aan het werk

Top machinisten en komt altijd afspraken na.

Top machinisten en komt altijd afspraken na. En een mooi machine park.

Prettig bedrijf, en proberen altijd het gevraagde te leveren.

Ik ervaar het als een goed bedrijf, flexibel en goede machinisten in dienst heeft.

Goed materieel, ervaren en meedenkend personeel/machinisten

Goed materieel, ervaren en meedenkend personeel/machinisten

bezit over goede EIGEN machinisten en over het algemeen goede vervangers als eiegen mensen niet meer

bezit over goede EIGEN machinisten en regelt over het algemeen goede vervangers

Goede service, vriendelijk en met passie bezig in het Grondverzet.

Mannen en vrouwen die klaar staan voor het bedrijf, met veel passie hun werk uitvoeren weten waar ze over praten. ga daarmee door!

Vakkundig personeel & een nette/complete machines.

Vakkundig personeel & een nette/complete machines.

Over Grondverzetbedrijf Lokhorst BV

Grondverzetbedrijf Lokhorst bestaat al meer dan een halve eeuw. De voornaamste werkzaamheden van dit familiebedrijf zijn het verhuren van graafmachines en het aannemen van grondwerken. Ons bedrijf telt ongeveer twintig personeelsleden. Dit zijn allemaal ervaren en hardwerkende machinisten die VCA-gecertificeerd zijn. Onze machinisten worden regelmatig bijgeschoold. Zo blijft hun vakkennis up to date. Als bedrijf is Grondverzetbedrijf Lokhorst ook VCA-gecertificeerd. Voor het aannemen van grondwerken en het verhuren van graafmachines bent u bij ons aan het juiste adres!