Geweldige Service

Zeer fijn geholpen de heer heeft er voor gezorgd dat wij weer warmte onder de douche kunnen staan

Goed priegelwerk!

De merkloze vlotter van ons hangtoilet was kapot. Gelukkig kon Michael er met veel gepriegel een andere in maken. Hij doet het weer! Tineke

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en het personeel is vriendelijk en oplossingsgericht

Na het plaatsen van een nieuwe keuken problemen met de afvoer. Door snel handelen en goede oplossingen geen problemen meer. Complimenten voor Michael en collega's aangezien zij verder kijken en mee denken met de klant. Dus zeer klantvriendelijk. Je ervaart dat zij plezier hebben in hun werk. Dank jullie wel TOPPERS

Erg goed!

Ik had last van een ernstige verstopping in de keuken. Michael & partner hebben die snel en vakkundig opgelost. Blij met het resultaat en de vriendelijke manier waarop ze het werk doen. Ook maakten ze alles weer netjes schoon achteraf.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goede uitleg door beste mensen

Geen verwijt maar wel verbazing en ook blij met het resultaat, maar... Begrijp de prijsopbouw niet om een forse meterprijs per (soort) stalen veer gebruik te hanteren. Ikzelf zou andere prijsopbouw bedenken. Voor "gouden" veer en slijtage lijkt mij dit meer zinvol. Indien ooit weer nodig bel ik jullie toch.

Super werk afgeleverd

Bedankt voor de goede hulp! Top werk afgeleverd, wij zijn er super blij mee! Harde werkers en ook nog eens gezellige monteurs!

helemaal top

zeer snel geholpen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wij hebben gebeld omdat we last hadden van een ernstige riool verstopping alles wat wij gebruikte kwam overal uit heel goed geholpen door loodgieterdirect met vriendelijke groet maria

Zeker voor herhaling

Fijn geholpen door michael Super mooi werk afgeleverd super super

Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, stipt op tijd, geven waardevolle adviezen en zeer goed bereikbaar.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De heren waren netjes op tijd en hebben ons goed geholpen en een paar goede adviezen achter gelaten. Volgend jaar hebben we groot onderhoud aan onze woning en komen we zeker terug om dit uit te laten voeren. Dik tevreden, ga zo door! Volgende keer krijgen jullie wel een bak koffie (wat ik niet meer in huis had ;-D )

tevreden

nou ik bel het nr en die heer stond binnen een uur voor de deur en vriendelijk dat meneer was er was iets met me cv ketel en dat heeft deze meneer voor me opgelost

Vakkundig en netjes

De ketel wilde ik verplaats hebben.. dat was geen enkel probleem. Netjes zoals mijn wens was verplaatst. Goed advies !

Snelle hulp

Vorige week een storing op mijn cv ketel en geen warm water. Gelukkig was er snel een monteur beschikbaar die zorgde dat ie weer werkte voor een normale prijs. Heel blij dat ik alsnog lekker kon douchen voor ik naar bed ging en niet tot de volgende dag moest wachten. Als ik ooit nog een probleem heb bel ik jullie! Dank jullie wel!

We zijn zeer goed geholpen met veel dank Vriendelijk groet Nathalie

We zijn zeer goed geholpen met veel dank Vriendelijk groet Nathalie

Zeer goede service

Zeer tevreden heb verschillende bedrijven gehad om de lekkage op te sporen Monteurs van all-roundservice heeft het probleem snel gevonden en opgelost Met veel dank Bas

Over All-Round Loodgieters

Filter op Taal