Goede deskunige service

Bedankt voor het instaleren van de nieuwe cv en ventilatie. Goede service, klantvriendelijk en deskundig! 5 sterren!

Snelle en betrouwbare service

Door een storing met mijn cvketel had ik geen warm water en verwarming. Na het bellen met de centrale had ik na 1,5 uur 2 monteurs voor de deur. Zij hebben mijn ketel kunnen reparen en direct een onderhoud gedaan tegen een schappelijke prijs die ze netjes eerst overlegde. Ik kon direct pinnen en kreeg netjes een factuur. Ook gelijk een onderhoudscontract afgesloten. Dank je wel voor de snelle en vriendelijke service, mijn huisje is weer lekker warm.

Topservice! Binnen een uur op locatie en na waterschade CV-ketel volledig hersteld!

Na een simpel belletje was Allround Loodgieters binnen een uur ter plaatsen met twee man. De reparatie vond professioneel, snel en met goed resultaat plaats. Er werdt zelfs direct nog wat service verleend door de ketel goed in te stellen. Erg fijne ervaring!

Plaatsing nieuwe cv ketel

"Alles is perfect verlopen. En nog een compliment voor Michael, die de nieuwe ketel heeft geïnstalleerd. Hij is vlot, correct in de omgang en deskundig. Een dikke pluim voor hem. "

Geweldige Service

Zeer fijn geholpen de heer heeft er voor gezorgd dat wij weer warmte onder de douche kunnen staan

Goed priegelwerk!

De merkloze vlotter van ons hangtoilet was kapot. Gelukkig kon Michael er met veel gepriegel een andere in maken. Hij doet het weer! Tineke

Goede service en het personeel is vriendelijk en oplossingsgericht

Na het plaatsen van een nieuwe keuken problemen met de afvoer. Door snel handelen en goede oplossingen geen problemen meer. Complimenten voor Michael en collega's aangezien zij verder kijken en mee denken met de klant. Dus zeer klantvriendelijk. Je ervaart dat zij plezier hebben in hun werk. Dank jullie wel TOPPERS

Erg goed!

Ik had last van een ernstige verstopping in de keuken. Michael & partner hebben die snel en vakkundig opgelost. Blij met het resultaat en de vriendelijke manier waarop ze het werk doen. Ook maakten ze alles weer netjes schoon achteraf.

goede uitleg door beste mensen

Geen verwijt maar wel verbazing en ook blij met het resultaat, maar... Begrijp de prijsopbouw niet om een forse meterprijs per (soort) stalen veer gebruik te hanteren. Ikzelf zou andere prijsopbouw bedenken. Voor "gouden" veer en slijtage lijkt mij dit meer zinvol. Indien ooit weer nodig bel ik jullie toch.

Super werk afgeleverd

Bedankt voor de goede hulp! Top werk afgeleverd, wij zijn er super blij mee! Harde werkers en ook nog eens gezellige monteurs!

helemaal top

zeer snel geholpen

Wij hebben gebeld omdat we last hadden van een ernstige riool verstopping alles wat wij gebruikte kwam overal uit heel goed geholpen door loodgieterdirect met vriendelijke groet maria

Zeker voor herhaling

Fijn geholpen door michael Super mooi werk afgeleverd super super

Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, stipt op tijd, geven waardevolle adviezen en zeer goed bereikbaar.

De heren waren netjes op tijd en hebben ons goed geholpen en een paar goede adviezen achter gelaten. Volgend jaar hebben we groot onderhoud aan onze woning en komen we zeker terug om dit uit te laten voeren. Dik tevreden, ga zo door! Volgende keer krijgen jullie wel een bak koffie (wat ik niet meer in huis had ;-D )

tevreden

nou ik bel het nr en die heer stond binnen een uur voor de deur en vriendelijk dat meneer was er was iets met me cv ketel en dat heeft deze meneer voor me opgelost

Vakkundig en netjes

De ketel wilde ik verplaats hebben.. dat was geen enkel probleem. Netjes zoals mijn wens was verplaatst. Goed advies !

Snelle hulp

Vorige week een storing op mijn cv ketel en geen warm water. Gelukkig was er snel een monteur beschikbaar die zorgde dat ie weer werkte voor een normale prijs. Heel blij dat ik alsnog lekker kon douchen voor ik naar bed ging en niet tot de volgende dag moest wachten. Als ik ooit nog een probleem heb bel ik jullie! Dank jullie wel!

We zijn zeer goed geholpen met veel dank Vriendelijk groet Nathalie

We zijn zeer goed geholpen met veel dank Vriendelijk groet Nathalie

Zeer goede service

Zeer tevreden heb verschillende bedrijven gehad om de lekkage op te sporen Monteurs van all-roundservice heeft het probleem snel gevonden en opgelost Met veel dank Bas

Over All-Round Loodgieters