Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, stipt op tijd, geven waardevolle adviezen en zeer goed bereikbaar.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

De heren waren netjes op tijd en hebben ons goed geholpen en een paar goede adviezen achter gelaten. Volgend jaar hebben we groot onderhoud aan onze woning en komen we zeker terug om dit uit te laten voeren. Dik tevreden, ga zo door! Volgende keer krijgen jullie wel een bak koffie (wat ik niet meer in huis had ;-D )

tevreden

nou ik bel het nr en die heer stond binnen een uur voor de deur en vriendelijk dat meneer was er was iets met me cv ketel en dat heeft deze meneer voor me opgelost

Vakkundig en netjes

De ketel wilde ik verplaats hebben.. dat was geen enkel probleem. Netjes zoals mijn wens was verplaatst. Goed advies !

Snelle hulp

Vorige week een storing op mijn cv ketel en geen warm water. Gelukkig was er snel een monteur beschikbaar die zorgde dat ie weer werkte voor een normale prijs. Heel blij dat ik alsnog lekker kon douchen voor ik naar bed ging en niet tot de volgende dag moest wachten. Als ik ooit nog een probleem heb bel ik jullie! Dank jullie wel!

We zijn zeer goed geholpen met veel dank Vriendelijk groet Nathalie

We zijn zeer goed geholpen met veel dank Vriendelijk groet Nathalie

Zeer goede service

Zeer tevreden heb verschillende bedrijven gehad om de lekkage op te sporen Monteurs van all-roundservice heeft het probleem snel gevonden en opgelost Met veel dank Bas

Over All-Round Loodgieters