• Behandeling

Huisarts Staal analyseert mijn klachten goed en schrijft altijd de juiste medicatie voor.

Ik ben al ruim 35 jaar patiƫnt van huisarts M. Staal en ben erg tevreden. De huisarts beschikt over een goed analytisch vermogen van mijn ziektebeelden in de afgelopen 35 jaar. De huisarts luistert altijd goed naar mijn klachten en geeft ook de juiste oplossingen, bestaande uit medicatie die altijd bij mij aanslaat. Alleen als het nodig is wordt ik doorverwezen naar een specialist. Dit beleid past ook in de besparingsdoelstellingen van de collectie zorgkosten van de Nederlandse staat.

Goed advies en inlichting

Verademend

De hr.Staal is een hele vriendelijke man die ons ( mijn man en mij ) als wij komen, goed en vakkundig advies geeft, maar wel de tijd voor je neemt, wij hebben alle vertrouwen in hem

Goede huisarts

Leuke huisarts. Ook lekker streng wanneer het nodig is.

• Behandeling

Dhr,Staal is Vriendlik ARTS.

Goed Team Vriendlijk Dhr,Staal is een Gooi Mens, Jamaar hun open voor Korte tijd.

Betrokken, deskundig en aardig

Dr. Staal is niet alleen een kundig huisarts (en een niet onverdienstelijk kunstschilder, wat niet iedereen weet), maar hij is vooral betrokken en gefocust op waar jij/u 's ochtends mee op het spreekuur komt. Hij is traditioneel en to the point waar het moet, maar onconventioneel en 'out of the box' denkend, waar dat kan. Voorop staat dat jij/u geholpen wordt op de beste en meest effectieve manier, met behoud van de ziel!

Over Staal Huisarts M

Persoonlijk, behulpzaam en professioneel