Altijd een luisterend oor, van zowel de hr.Staal, zijn vrouw en de Suikerverpleegkundige Ika Wens allen een fijne Kerst en een gelukkig en gezond 2023, groetjes Elly en Henk Meijer

Toppp

Ik kom al jaren bij dr staal discreet ,zeer vriendelijk alert behulpzaam luisterd erg goed ,denk met je mee ,geen vraag is te gek ,spijtig dat hij dit jaar met pensioen gaat ,er zijn nog weinig van dit soort oldscool dokters in de maatschappij,vooral wat culturen ,geaardheid Ect Ect ,als ik een probleem had/heb word ik direct geholpen,kan gelijk langskomen als nodig is ,doorverwijzingen fantastisch,krijg ook complimenten waar nodig,bij deze wat ga ik hem missen tegen die tijd !?!

behulpzaam en professioneel

Zeer behulpzaam, geduldig en staat altijd klaar om je vragen te beaantworden.

Zeer slechte assistent/ receptie en dokter

Ik maak een afspraak voor half 11 kom ik daar aan, wordt mij gezegd zonder vooraf te melden dat mijn afspraak is verschoven naar half 12. De dokter en zijn assistent/receptie kunnen de druk niet aan als er patiënten bellen. Bel je om 09:00 wordt pas 10:00 de telefoon opgenomen. Terwijl spreek uur vanaf 09:00 is. Deze dokter gaat bijna met pensioen en dat laat hij aan zijn behandelingen ook zien. Hij geeft geen bal, wat de mankementen ook zijn. Wil je een verwijs? “Ooh nee hoor dat is niet nodig, geef het 3 weken de tijd” tot het te laat is....

prettige man en kundig ook assistent is prettig en kundig

Excellent, friendly doctor

Dr. Staal and the whole staff at the surgery are wonderfully kind and caring. Dr. Staal always has time to talk about my issues and follows-up when necessary. He is friendly, helpful, informative and professional. And he lets me speak in English, which I very much appreciate! I highly recommend his services.

• Behandeling

Huisarts Staal analyseert mijn klachten goed en schrijft altijd de juiste medicatie voor.

Ik ben al ruim 35 jaar patiënt van huisarts M. Staal en ben erg tevreden. De huisarts beschikt over een goed analytisch vermogen van mijn ziektebeelden in de afgelopen 35 jaar. De huisarts luistert altijd goed naar mijn klachten en geeft ook de juiste oplossingen, bestaande uit medicatie die altijd bij mij aanslaat. Alleen als het nodig is wordt ik doorverwezen naar een specialist. Dit beleid past ook in de besparingsdoelstellingen van de collectie zorgkosten van de Nederlandse staat.

Goed advies en inlichting

Verademend

De hr.Staal is een hele vriendelijke man die ons ( mijn man en mij ) als wij komen, goed en vakkundig advies geeft, maar wel de tijd voor je neemt, wij hebben alle vertrouwen in hem

Goede huisarts

Leuke huisarts. Ook lekker streng wanneer het nodig is.

• Behandeling

Dhr,Staal is Vriendlik ARTS.

Goed Team Vriendlijk Dhr,Staal is een Gooi Mens, Jamaar hun open voor Korte tijd.

Betrokken, deskundig en aardig

Dr. Staal is niet alleen een kundig huisarts (en een niet onverdienstelijk kunstschilder, wat niet iedereen weet), maar hij is vooral betrokken en gefocust op waar jij/u 's ochtends mee op het spreekuur komt. Hij is traditioneel en to the point waar het moet, maar onconventioneel en 'out of the box' denkend, waar dat kan. Voorop staat dat jij/u geholpen wordt op de beste en meest effectieve manier, met behoud van de ziel!

Over Staal Huisarts M

Persoonlijk, behulpzaam en professioneel