Prettige sfeer, fijn geholpen.

Zie boven

Goede service en attente medewerkers

Had een optie op een meubelstuk waarbij een behulpzame medewerker mij heeft geholpen. Daarna een attente afhandeling. Er is een groot assortiment producten in de winkel aanwezig en keurig over de winkel in afdelingen verdeeld.

moderne mooie kringloopwinkel

Eigenlijk wel de leukste kringloopwinkel in de hele regio, prima service. Zijn die 2 parkeerplaatsen aan de zijkant/achterkant tegen dat slootje aan bedoeld voor de busjes van de Kringkoop of voor klanten bedoeld? Her en der is het asfalt op de parkeerplaats of bij aankomst wat slecht, misschien kan daar nog iets aan gedaan worden. Wellicht misschien handig om boven ook een plankje te maken voor klanten om apparatuur te testen (misschien beoordeling dubbel ingevoerd, internet liep vast)

Positief

De winkel ook is netjes en verzorgt. Artikelen zijn soms wel duur voor de kringloop. Iets wat in de winkel nieuw 10 euro kost en bij jullie 6.95.... Maar over het algemeen goed.

Ordelijke mooie winkel

afspraak is afspraak

duidelijke intake dit kunnen we voor jullie betekenen en voor welk bedrag op de dag zelf nog even langs geweest maar vriendelijke mannen die wisten waar ze mee bezig waren

Vriendelijk personeel.

De mensen die er werken zijn erg aardig en behulpzaam. Alleen krijg ik de indruk dat de leuke items van te voren al verkocht worden aan de handelaars dat vind ik wel erg jammer. Vroeger kwam je nog wel leuke retro items tegen maar dat is nu een zeldzaamheid.

Heerlijke winkel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, je wordt er goed geholpen en voor een leuke prijs daarom komen veel mensen regelmatig even kijken

Vriendelijk personeel.

Ik kom graag bij kringkoop, en er valt altijd te onderhandelen.

Deze kringloopwinkel heeft een gezellige en knusse sfeer mee een gevarieerd aanbod.

Klantvriendelijk, ruim aanbod en een koffiehoek.

Overzichtelijke winkel, aardig personeel

Goed gesorteerd en duidelijk geprijsd.

Fijn bedrijf met fijne mensen

Fijn bedrijf en fijne mensen.

Over Kringkoop - Kringloopwinkel

Kringkoop heeft ongeveer alles wat je maar enigszins in en rond het huis aan huisraad, gebruiksgoederen en kleding kunt verwachten. Goed en bruikbaar spul tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Het moet wel gek gaan als u bij ons met lege handen de deur uit gaat. Zo dragen wij allemaal ons steentje bij aan het verminderen van de afvalberg!