Goed georganiseerd

Vriendelijk en behulpzaam. De spullen zien er goed uit.

Heel fijn, goed geregeld.

Erg fijn, dat we ontzorgd konden worden, bij het leeghalen en opleveren van ons ouderlijk huis, na overlijden van onze moeder. Netjes en respectvol.

Prettig contact, goede en duidelijke afspraken en goede service!

van begin tot einde van het traject: prima!

Heel fijn

Zeer prettig geholpen en ondanks de vakantie op tijd klaar. prima mensen. Bedankt

Perfect!

Vriendelijk personeel, lekkere goedkope koffie, redelijke prijzen

Super zaak!

Lieve mensen en leuke spullen!!

Goed, leuk vriendelijk team, servicegericht,kom er graag.

Ik kom er al jaren bijna dagelijks met plezier. Vaak weer nieuwe dingen, maar sommige prijzen zijn aan de hoge kant en niet altijd reeel ("Aliprijzen", prima iemand overigens). Als er een tijdlang niets van mijn gading is wijk ik uit naar andere kringlopen om te slagen. Wel jammer dat er vaak op items getest of kompleet en dat dat dan niet zo is. Beter controleren s.v.p. en liever geen stickers op plaatsen waar waar papier e.v. kan afscheuren, onnodig ! Ga zo door ! Goed te zien dat er steeds verbeteringen zijn !

Super winkel

Fantastische kringloop warenhuis. Goede prijs/kwaliteit. Ruim aanbod, vriendelijk personeel. Mijn favoriete uitstapje is een bezoek aan jullie winkel. Hopelijk blijven jullie nog lang bestaan.

Betrouwbaar, vriendelijk en bekwaam

Wij hadden het verzoek om de woning van mijn overleden vader leeg te maken. Tijdens de voorinspectie werd een inschatting gemaakt van de werkzaamheden, kosten en werd een afspraak gemaakt. Op het afgesproken tijdstip, hebben drie mensen de woning helemaal leeggemaakt, schroeven en pluggen verwijderd, gaten opgevuld en bezemschoon achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden over deze prima service.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Jammer dat de laatste tijd de prijzen enorm zijn gestegen.

Heel leuke kringloopwinkel

Super lieve behulpzame mensen, grote sortering, en zo keurig . Netjes en schoon

Altijd netjes begroet bij binnenkomst. Klant vriendelijk personeel.

Fijne winkel. Personeel vriendelijk & behulpzaam. Héérlijk om rond te snuffelen. Niet duur. Of je nou wel of niet koopt het maakt niet uit. Kom er zowat weekelijks. Al is 't niet voor mijzelf dan is het voor mijn werk, verzorgingshuis. Een aanwinst de lift voor klanten in rostoel / slecht ter been / kinderwagens. Goed dat soms de verdeling assortiment veranderd wordt. Kom je soms dingen tegen waar je nooit keek zeg maar.

Super leuke kringloop

Kom nooit met lege handen thuis. Hele leuke spullen en lief personeel

onwijs leuke winkel

In 1 zin; een heerlijke winkel! Prima winkel, meestal goed geprijsd. Er is snelle verloop in de winkel(vind ik heel belangrijk). Goed personeel en heeeeel klantvriendelijk.

Gemoedelijke sfeer, netjes en aardig personeel.

Een heel prettige kringloopwinkel waar we regelmatig naar toe gaan. De spullen worden netjes en aantrekkelijk neergezet en het is er schoon.

vriendelijk personeel.

Lekker relaxt rondkijken en koopjes scoren.

vaak leuke bruikbare artikelen...

inderdaad goede service en altijd leuk om even te neuzen....sommige artikelen zijn wel hoog geprijsd...

Netjes en overzichtelijk! Behulpzaam personeel

Al vele leuke nuttige dingen voor een schappelijke prijs op de kop getikt!

Fijne winkel in Mijdrecht

Mijdrecht is een fijne zaak. Veel ruimte om rond te lopen. Vriendelijk personeel. Mooie spullen.

prima zijn vriendelijk.

alles ziet er goed verzorgd uit.

'Voor elk wat wils'...

Vriendelijkheid, gemoedelijkheid is wat jullie kenmerkt. Het leert mij, neem en gun iemand zijn tijd. Zo komen we allemaal tot ons recht. Al heel veel keren leuke spullen gekocht. Hergebruik is echt aan te raden !

Zie volgende

Goede vriendelijke service. Sommige prijzen artikelen te hoog. Fijne plaats om te komen.

Inderdaad

Goede service en heel goed en aardig personeel

Prettige sfeer, fijn geholpen.

Zie boven

Over Kringkoop - Kringloopwinkel

Kringkoop heeft ongeveer alles wat je maar enigszins in en rond het huis aan huisraad, gebruiksgoederen en kleding kunt verwachten. Goed en bruikbaar spul tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Het moet wel gek gaan als u bij ons met lege handen de deur uit gaat. Zo dragen wij allemaal ons steentje bij aan het verminderen van de afvalberg!

Filter op Taal