Meestal goed, maar nu niet

Normaal gesproken kom ik een paar x per week in de Kringloop. Behalve dat ik tegenwoordig hoor van mensen die daar net zo vaak als ik komen, dat zij blijkbaar "vaste klanten korting" krijgen en ik niet (waarom?), heb ik nu voor de tweede keer een apparaat gekocht dat niet werkt, en dat ik niet ter plaatse kon testen (bv een stofzuiger wel). De eerste keer wist ik niet dat ik garantie had. Nu heb ik een broodbakmachine gekocht die het niet goed doet. De eerste keer met bakmix van de Oetker leek die het wel redelijk te doen, toen zei een vriendin: hee dat lijkt wel diegene die m'n moeder net heeft terug gebracht omdat hij niet rijst. Nou, een paar dagen later nog eens een brood gebakken maar nu gewoon gist en bloem. En ja hoor: hij rijst niet. Nog eens geprobeerd met volkoren brood: weer totaal mislukt. Nog een keer: weer onbruikbaar. Hij warmt inderdaad niet op en ik zit met een ongerezen klont deeg. Alleen de Dr Oetker broodmixen lijken nog redelijk te gaan om wat voor reden dan ook, maar die zijn eigenlijk te duur voor mij. Maandag was ik er weer, en ik zag een andere broodbakmachine staan. Bij de kassa vóór mij wilde mensen kleding retourneren zonder kaartje eraan, werd ook in de eerste instantie gezegd "mag niet" maar alsnog toegegeven. Dus ik wilde afrekenen en zei, goh ik ben net een paar dagen te laat met retourneren, maar ik heb een broodbakmachine gekocht die het eerst goed leek te doen, maar nu niet meer, zou ik deze alsnog kunnen komen ruilen? Nee, week = week. Behalve dat ik baal dat ik nu met een broodbakmachine zit die niet werkt, ik heb inmiddels de bon waarschijnlijk ook net weggegooid (van 25 april) zijn er blijkbaar ook belangrijke en minder belangrijke klanten daar. Ik ben in ieder geval genezen van mijn liefde voor de kringloop; omdat ik geen geld heb voor nieuwe spullen en ik ook principieel liever niets nieuw koop zal ik er blijven komen, maar dingen zoals broodbakmachines die ik niet meteen goed kan testen koop ik daar niet meer.

Super zaak!

Lieve mensen en leuke spullen!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed, leuk vriendelijk team, servicegericht,kom er graag.

Ik kom er al jaren bijna dagelijks met plezier. Vaak weer nieuwe dingen, maar sommige prijzen zijn aan de hoge kant en niet altijd reeel ("Aliprijzen", prima iemand overigens). Als er een tijdlang niets van mijn gading is wijk ik uit naar andere kringlopen om te slagen. Wel jammer dat er vaak op items getest of kompleet en dat dat dan niet zo is. Beter controleren s.v.p. en liever geen stickers op plaatsen waar waar papier e.v. kan afscheuren, onnodig ! Ga zo door ! Goed te zien dat er steeds verbeteringen zijn !

Super winkel

Fantastische kringloop warenhuis. Goede prijs/kwaliteit. Ruim aanbod, vriendelijk personeel. Mijn favoriete uitstapje is een bezoek aan jullie winkel. Hopelijk blijven jullie nog lang bestaan.

Betrouwbaar, vriendelijk en bekwaam

Wij hadden het verzoek om de woning van mijn overleden vader leeg te maken. Tijdens de voorinspectie werd een inschatting gemaakt van de werkzaamheden, kosten en werd een afspraak gemaakt. Op het afgesproken tijdstip, hebben drie mensen de woning helemaal leeggemaakt, schroeven en pluggen verwijderd, gaten opgevuld en bezemschoon achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden over deze prima service.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Jammer dat de laatste tijd de prijzen enorm zijn gestegen.

Heel leuke kringloopwinkel

Super lieve behulpzame mensen, grote sortering, en zo keurig . Netjes en schoon

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Altijd netjes begroet bij binnenkomst. Klant vriendelijk personeel.

Fijne winkel. Personeel vriendelijk & behulpzaam. Héérlijk om rond te snuffelen. Niet duur. Of je nou wel of niet koopt het maakt niet uit. Kom er zowat weekelijks. Al is 't niet voor mijzelf dan is het voor mijn werk, verzorgingshuis. Een aanwinst de lift voor klanten in rostoel / slecht ter been / kinderwagens. Goed dat soms de verdeling assortiment veranderd wordt. Kom je soms dingen tegen waar je nooit keek zeg maar.

Super leuke kringloop

Kom nooit met lege handen thuis. Hele leuke spullen en lief personeel

onwijs leuke winkel

In 1 zin; een heerlijke winkel! Prima winkel, meestal goed geprijsd. Er is snelle verloop in de winkel(vind ik heel belangrijk). Goed personeel en heeeeel klantvriendelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Gemoedelijke sfeer, netjes en aardig personeel.

Een heel prettige kringloopwinkel waar we regelmatig naar toe gaan. De spullen worden netjes en aantrekkelijk neergezet en het is er schoon.

vriendelijk personeel.

Lekker relaxt rondkijken en koopjes scoren.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

vaak leuke bruikbare artikelen...

inderdaad goede service en altijd leuk om even te neuzen....sommige artikelen zijn wel hoog geprijsd...

Netjes en overzichtelijk! Behulpzaam personeel

Al vele leuke nuttige dingen voor een schappelijke prijs op de kop getikt!

Fijne winkel in Mijdrecht

Mijdrecht is een fijne zaak. Veel ruimte om rond te lopen. Vriendelijk personeel. Mooie spullen.

prima zijn vriendelijk.

alles ziet er goed verzorgd uit.

'Voor elk wat wils'...

Vriendelijkheid, gemoedelijkheid is wat jullie kenmerkt. Het leert mij, neem en gun iemand zijn tijd. Zo komen we allemaal tot ons recht. Al heel veel keren leuke spullen gekocht. Hergebruik is echt aan te raden !

Zie volgende

Goede vriendelijke service. Sommige prijzen artikelen te hoog. Fijne plaats om te komen.

Inderdaad

Goede service en heel goed en aardig personeel

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige sfeer, fijn geholpen.

Zie boven

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en attente medewerkers

Had een optie op een meubelstuk waarbij een behulpzame medewerker mij heeft geholpen. Daarna een attente afhandeling. Er is een groot assortiment producten in de winkel aanwezig en keurig over de winkel in afdelingen verdeeld.

moderne mooie kringloopwinkel

Eigenlijk wel de leukste kringloopwinkel in de hele regio, prima service. Zijn die 2 parkeerplaatsen aan de zijkant/achterkant tegen dat slootje aan bedoeld voor de busjes van de Kringkoop of voor klanten bedoeld? Her en der is het asfalt op de parkeerplaats of bij aankomst wat slecht, misschien kan daar nog iets aan gedaan worden. Wellicht misschien handig om boven ook een plankje te maken voor klanten om apparatuur te testen (misschien beoordeling dubbel ingevoerd, internet liep vast)

Positief

De winkel ook is netjes en verzorgt. Artikelen zijn soms wel duur voor de kringloop. Iets wat in de winkel nieuw 10 euro kost en bij jullie 6.95.... Maar over het algemeen goed.

Ordelijke mooie winkel

Over Kringkoop - Kringloopwinkel

Kringkoop heeft ongeveer alles wat je maar enigszins in en rond het huis aan huisraad, gebruiksgoederen en kleding kunt verwachten. Goed en bruikbaar spul tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Het moet wel gek gaan als u bij ons met lege handen de deur uit gaat. Zo dragen wij allemaal ons steentje bij aan het verminderen van de afvalberg!