Denken met je mee

Onze voortuin is klein 5x3 mtr met 1,5 meter hoogte, een oude betonnen trap en een oprit. Om dit te vernieuwen luisterde Hopman Hoveniers erg goed naar je wensen. Daarnaast dachten ze mee en kwamen met goede oplossingen. Ook over beplantingen kwamen ze met goed advies met betrekking tot de ligging van je tuin. Dit alles was voor ons doorslaggevend om met hun verder te gaan. En prijstechnisch ook nog eens interessant. Geen moment spijt van, want het eindresultaat is praktisch en fantastisch geworden. Mooie bestrating en beplanting. Zeer tevreden over de enthousiaste medewerkers en het resultaat wat ze hebben geleverd. Wij kunnen ze met een gerust hart aanbevelen.

Prima en zeer klant gericht!

Al enkele jaren maken wij gebruik van de diensten van Hopman Hoveniers. Altijd zeer tevreden!

Altijd goed, daar kunnen we al jaren op rekenen!

Een zeer fijn bedrijf met aardige en vooral vakkundige mensen. Ze leveren altijd goed werk, waar we zeer tevreden mee zijn. Ze luisteren goed naar onze wensen en denken mee. Beter kan je niet krijgen!

Eigenaar luistert goed naar de vraag en personeel dat de uitvoering doet werkt netjes en correct

Ik heb hen nu voor de tweee keer ingeschakeld voor een klus in mijn tuin. Naast dat er goed naar mijn vraag geluisterd wordt denkt hij ook goed mee. ook als het iets lastiger is dan standaard. Uitvoering is netjes en vriendelijke mensen. Ik zou mijn volgende klus zeker weer aan hen uitbesteden.

Over Hopman Hoveniers

Sinds 1936 is Hopman Hoveniers in Milsbeek het bedrijf voor tuinaanleg, tuinonderhoud en groenvoorziening. Via onze website proberen wij een eerste indruk te geven van onze kennis, kunde en bedrijfsfilosofie. Lees wat er zoal mogelijk is en laat u inspireren door onze foto’s. Wellicht zoekt u iets anders dan wat u daarop ziet. Daarom komen we graag bij u langs om uw wensen en onze mogelijkheden met u te bespreken. Bel gerust 0485 - 541 444. Tot snel, Marijn Hopman