snel en vakkundig geregeld

ik ben snel en vakkundig geholpen. Contact was snel gelegd, na kostenraming was het snel weer hersteld: top!

Deskundig

Professioneel en correct

Fijne kerel, vriendelijk en komt zijn afspraken na!

Glasmontage Zutphen heeft bij ons HR++ glas geplaatst. Alles ging vlot, netjes en keurig volgens afspraak. De volgende keer bellen we ze zeker weer 👍🏻

Zeer goede kwaliteit, service en advies

We hebben een renovatiehuis gekocht en de afgelopen maanden het huis gestript en opnieuw op laten bouwen door diverse vaklieden. Glasmontage Zutphen van Niels vd Bos heeft door het perfect nakomen van afspraken, de geleverde kwaliteit en service een zeer goede en professionele indruk achtergelaten. Ook de adviezen die we kregen met betrekking tot het soort ramen en isolatiewaarden waren van hoog niveau. Ik zal Glasmontage Zutphen zeker aanraden.