prima !

Prima garage heb er twee auto's in onderhoud en ben zeer tevreden ! Ze weten er echt elk probleem snel te diagnosticeren en te repareren !

Goede communicatie. En tijdige afhandeling. Leenauto is een belangrijke dienstverlening

Perfecte service en snelle behandeling

De service die verleend word is perfect. Netjes, snel en correct. Ik ben zeer te spreken.

Fantastische garage.

Pech onderweg, heel erg vervelend, maar na een belletje met garage herman lubbers stonden er in notime 2 man om mijn auto op te halen en werd ik weer netjes thuis gebracht. De zelfde dag kreeg ik al weer een bericht dat de auto gehaald kon worden. Super service. Ga zo door!

Overpriced for foreigners

Ik nam de auto daar om de airconditioner te laten repareren. De rekening was € 127,05. Op de rit naar huis testte ik het, maar er kwam warme lucht door. Ik belde en ze zeiden dat er een lek moest zijn. Vreemd dat ze dat niet eerst zouden testen! Dus maakten ze een maand later een andere datum. Na het afzetten van de auto belde ze en zei dat de kosten € 506 zouden zijn, omdat de condensor lekt. Ze zei dat de condensor € 212 kost. Ik zei nee dat is teveel. Ze stond erop dat ze de bumper bar al hadden uitgetrokken en ik zou het voor elkaar moeten krijgen. Dus stemde ik met tegenzin in. Toen controleerde ik de prijs online van een condensator voor mijn Citroen C4 ... het was € 47! Dus belde ik om te klagen en ze zei dat ze niets kon doen en dat ik met haar prijs had ingestemd. Ik zei iets over 'internet reviews kunnen slecht zijn voor het bedrijfsleven', wat haar aandacht leek te trekken. Dus na enige tijd belde ze me terug en zei dat ze een andere condensator van internet hadden besteld en nu is de prijs slechts € 402. Ik bedankte haar beleefd, maar ze hadden duidelijk geen andere condensator besteld, ze haalden gewoon 100 van hun enorme winst. Zoals veel Nederlanders lijken ze aan te nemen dat elke expat dom en rijk is. Ik ben niet rijk, maar ik moet stom zijn geweest om naar die garage te gaan op aanbeveling van de garage ernaast. ----------------------------------------------------- English: I took the car there to get the air conditioner fixed. The bill was €127.05. On the drive home I tested it, but warm air came through. I phoned and they said there must be a leak. Strange they wouldn't test that first! So they made another date a month later. After dropping off the car she phoned and said the cost would be €506, because the condenser leaks. She said the condenser costs €212. I said no that's too much. She insisted that they had already taken off the bumper bar and I should get it done. So I reluctantly agreed. Then I checked the price online of a condense

Beste Jason, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij geven daar graag een reactie op. De eerste keer dat u hier kwam voor de airco wilde u hier graag op wachten. Dat kon. Wij hebben voor u de airco gevuld en gevraagd of u wilde dat wij detectie vloeistof zouden toevoegen. Wij hebben u ook uitgelegd dat als de airco snel weer leeg is dat wij de lekkage d.m.v. detectie vloeistof snel kunnen vinden. U koos er voor om alleen de airco te vullen en geen detectie vloeistof te willen. Ook hebben wij toen gemeld dat als de airco snel weer leeg zou zijn dat met eventuele reparatie de airco gratis gevuld zou worden. Na een paar dagen belde u op dat de airco weer leeg was. Ik heb u toen gezegd dat wij moeten gaan kijken waar de lekkage vandaan komt. Nieuwe afspraak ingepland en de leenauto gereserveerd voor u. Omdat er geen detectie vloeistof was toegevoegd moesten wij diagnose stellen waar de lekkage vandaan kwam. Dit hebben wij gedaan. Wij constateerde dat de airco condensor lekte. Wij hebben contact met u opgenomen om de reparatie/offerte te bespreken. Ik gaf aan dat er een uurtje diagnose tijd in zat en dat wij diverse delen hadden moeten demonteren voor een juiste diagnose. De condensor kon ik dezelfde dag nog binnen hebben via onze leverancier. U ging akkoord. Als u niet akkoord was geweest met de offerte hadden wij alles weer netjes ingebouwd en hadden wij daar uiteraard mee akkoord gegaan. Na een paar uur belde u op dat u op internet had gezien dat de condensor veel goedkoper was. Ik heb u uitgelegd dat wij onze eigen leverancier hebben en niet maar alles klakkeloos via internet kunnen bestellen. Want wat krijg je dan? Wij staan voor kwaliteit. U begon te dreigen met een slechte beoordeling te plaatsen op onze website wat naar mijn idee niet eerlijk was. Ik zou kijken of ik iets anders kon regelen voor u. Niet om die beoordeling maar omdat wij onze klant graag tevreden stellen. U was blij toen ik belde met het bericht dat ik een goedkopere condensor kon regelen. Spoedlevering en laten ophalen door iemand. Wij deden ons best om alles dezelfde dag nog te regelen. Ik heb toen ook duidelijk gezegd dat alles weer in en uit gebouwd moest worden maar dat ik voor dit alles niks zou rekenen. Dit alles om het netjes op te lossen voor u. Dit hebben wij naar onze mening ook gedaan. Hartelijk groet, Elske Lubbers

Klantvriendelijke meedenkers

Perfect, ze denken echt mee en niet altijd de duurste oplossing.

Goede service en kantvriendelijk geholpen

Ondanks de kortere openingstijd op zaterdag was het geen moeite tijd te nemen voor de motor problemen die ik had met de auto. Motormanagement is uitgelezen waarna snel duidelijk wat er aan de hand was. Het werd mij ook uitgelegd en laten zien. Het onderdeel moest besteld worden. Ik ben netjes binnen een uur terug gebeld dat met 1 leverancier op zaterdag dit niet lukt en dan maandag het onderdeel hoogst waarschijnlijk zal binnenkomen. Dat is mooi dan hoefde ik de zaterdag niet meer op de auto te wachten en wat anders regelen. Maandag was de auto voor 15:00 alweer klaar. Fijn dat er ook altijd een leenfiets is en dat er duidelijk overlegd wordt over de kosten. Helemaal tevreden!

Een geweldig goede garage met medewerkers en eigenaren voor wie niets te veel is. Topbedrijf.

Al 20 jaar lang heel tevreden In alle voorkomende situaties met auto’s. Goed technisch en vaardig personeel. Service en menselijkheid door dik en dun. Niets is hen te veel.

Duidelijke afspraken, vakkundig personeel

Geweldige service!

Gebeld n.a.v. piepende remmen. Ik mocht meteen langskomen. Keurig en deskundig geholpen door Elske & Janwillem. Ik mocht meteen de auto laten staan ter reparatie. Keurig offerte gehad. Aan het einde van de dag kon ik de auto weer ophalen met nieuwe remmen. Bedankt!

Meedenkend hulpvaardig vriendelijk

Kwam binnen als nieuwe klant. Was APK vergeten. Werd ingepland op een dag dat de auto echt nodig was. Kreeg ik een leenauto. Op de dag van APK heel vlot bericht wat er aan schortte. Dezelfde dag de auto opgehaald. Echt keurig. Elske is echt fantastisch, zij is vriendelijk, meedenkend en hulpvaardig.

Vakkundigheid en vriendelijkheid gaan hand in hand.

De medewerkers zijn vakkundig, vriendelijk en denken altijd mee. Verder zijn ze flexibel en komt er altijd een oplossing.

Goede afspraken, goede kwaliteit, goed advies

Prettig contact, altijd bereid om mee te denken.

Goed vakkundige service en duidelijke planningsafspraken

Buitengewoon deskundige en prijsbewuste adviezen in het kader van onderhoud en/of schade. Plezierige thuisbrengservoce!

Top bedrijf! Niets is teveel gevraagd!

Een bedrijf waar service nog op 1 staat. Dat zie je niet zo veel meer. Denken mee met de klant, overleggen waar nodig en staan altijd voor je klaar.

Over Garagebedrijf Herman Lubbers

Garage Herman Lubbers is al jaren een erkend bedrijf in Huizen omstreken. Niet zo gek, want het sleutelen aan de auto’s begon ook in deze stad: eigenaar Herman Lubbers was van kinds af aan al in de weer met autokrikken, uitlaten en versnellingsbakken. Een apk-keuring, ruitherstel of camperonderhoud: bij Garage Herman Lubbers in Huizen brengt u uw auto, bedrijfswagen of camper langs voor alle voorkomende werkzaamheden.