Klantvriendelijke meedenkers

Perfect, ze denken echt mee en niet altijd de duurste oplossing.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en kantvriendelijk geholpen

Ondanks de kortere openingstijd op zaterdag was het geen moeite tijd te nemen voor de motor problemen die ik had met de auto. Motormanagement is uitgelezen waarna snel duidelijk wat er aan de hand was. Het werd mij ook uitgelegd en laten zien. Het onderdeel moest besteld worden. Ik ben netjes binnen een uur terug gebeld dat met 1 leverancier op zaterdag dit niet lukt en dan maandag het onderdeel hoogst waarschijnlijk zal binnenkomen. Dat is mooi dan hoefde ik de zaterdag niet meer op de auto te wachten en wat anders regelen. Maandag was de auto voor 15:00 alweer klaar. Fijn dat er ook altijd een leenfiets is en dat er duidelijk overlegd wordt over de kosten. Helemaal tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een geweldig goede garage met medewerkers en eigenaren voor wie niets te veel is. Topbedrijf.

Al 20 jaar lang heel tevreden In alle voorkomende situaties met auto’s. Goed technisch en vaardig personeel. Service en menselijkheid door dik en dun. Niets is hen te veel.

Top service

Duidelijke afspraken, vakkundig personeel

Geweldige service!

Gebeld n.a.v. piepende remmen. Ik mocht meteen langskomen. Keurig en deskundig geholpen door Elske & Janwillem. Ik mocht meteen de auto laten staan ter reparatie. Keurig offerte gehad. Aan het einde van de dag kon ik de auto weer ophalen met nieuwe remmen. Bedankt!

Meedenkend hulpvaardig vriendelijk

Kwam binnen als nieuwe klant. Was APK vergeten. Werd ingepland op een dag dat de auto echt nodig was. Kreeg ik een leenauto. Op de dag van APK heel vlot bericht wat er aan schortte. Dezelfde dag de auto opgehaald. Echt keurig. Elske is echt fantastisch, zij is vriendelijk, meedenkend en hulpvaardig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakkundigheid en vriendelijkheid gaan hand in hand.

De medewerkers zijn vakkundig, vriendelijk en denken altijd mee. Verder zijn ze flexibel en komt er altijd een oplossing.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede afspraken, goede kwaliteit, goed advies

Prettig contact, altijd bereid om mee te denken.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed vakkundige service en duidelijke planningsafspraken

Buitengewoon deskundige en prijsbewuste adviezen in het kader van onderhoud en/of schade. Plezierige thuisbrengservoce!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top bedrijf! Niets is teveel gevraagd!

Een bedrijf waar service nog op 1 staat. Dat zie je niet zo veel meer. Denken mee met de klant, overleggen waar nodig en staan altijd voor je klaar.

Over Garagebedrijf Herman Lubbers

Garage Herman Lubbers is al jaren een erkend bedrijf in Huizen omstreken. Niet zo gek, want het sleutelen aan de auto’s begon ook in deze stad: eigenaar Herman Lubbers was van kinds af aan al in de weer met autokrikken, uitlaten en versnellingsbakken. Een apk-keuring, ruitherstel of camperonderhoud: bij Garage Herman Lubbers in Huizen brengt u uw auto, bedrijfswagen of camper langs voor alle voorkomende werkzaamheden.