Vriendelijke mensen die hun vak verstaan. Afspraak is afspraak. Een geweldig team!

goed overleg, perfecte planning, vakmanschap!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja
  • Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Vloer

Over Bouwnu

Over Q2-Schadeherstel BV

Ons bedrijf, wie zijn wij? Wij zijn een ambitieuze en energieke partij die geloven in een goede communicatie en het leveren de juiste service, hebben degelijke kennis van zaken en alle kwaliteit in huis om elke waterschade, brandschade of stormschade vakkundig te herstellen. Wij streven naar 100% tevreden klanten, dat is zeker niet makkelijk, maar wél ons grootste doel. Dit doen wij door snel te reageren op een schademelding, directe opvolging, kwaliteit te leveren, goed bereikbaar te zijn en vooral ook goed te luisteren naar onze klanten en schade-experts. Een goede planning en nazorg zijn daarbij speerpunten binnen onze organisatie. Ons team staat graag voor u klaar: uw zorg is onze zorg!