Super! Kwalitatief goed en erg aardig!

Super! Kwalitatief goed en erg aardig!

• Ging het om een (ver)bouw project? Badkamer

goed advies, goede service en gewenst resultaat

goed advies, goede service en gewenst resultaat

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig

Compleet en goed!

• Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Net bedrijf dat ontzorgt in een stressvolle tijd

Super correcte werknemers die ons van a to z hebben geholpen met de schade nadat onze onderverdieping geheel ander water kwam te staan. En ondanks wat strubbelingen tussen de expert en de contra expert hebben ze van Q2 ons nooit in de kou laten staan!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Vriendelijke mensen die hun vak verstaan. Afspraak is afspraak. Een geweldig team!

goed overleg, perfecte planning, vakmanschap!!

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige, Vloer

Over Bouwnu

Over Q2-Schadeherstel BV

Ons bedrijf, wie zijn wij? Wij zijn een ambitieuze en energieke partij die geloven in een goede communicatie en het leveren de juiste service, hebben degelijke kennis van zaken en alle kwaliteit in huis om elke waterschade, brandschade of stormschade vakkundig te herstellen. Wij streven naar 100% tevreden klanten, dat is zeker niet makkelijk, maar wél ons grootste doel. Dit doen wij door snel te reageren op een schademelding, directe opvolging, kwaliteit te leveren, goed bereikbaar te zijn en vooral ook goed te luisteren naar onze klanten en schade-experts. Een goede planning en nazorg zijn daarbij speerpunten binnen onze organisatie. Ons team staat graag voor u klaar: uw zorg is onze zorg!