Zeer tevreden. Er werd echt vakmanschap geleverd!!

Wij hebben shutters laten plaatsen. Zijn zeer tevreden over het advies dat vooraf aan ons gegeven werd en de uiteindelijke plaatsing!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

1. Werken netjes, goede service, vriendelijke mensen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima service, prettig familiebedrijf!

Ik doe al meer dan 25 jaar zaken met vader, zoon, moeder en schoondochter Roseleur, de laatste paar jaar met name met zoon en schoondochter. Altijd prettig contact en goede afwikkeling: Uitzoeken, opmeten en uiteindelijke levering van de door mij bestelde raam "bekleding" gaat altijd geheel volgens plan en tot volle tevredenheid. Ook voor vloerbedekking ben je bij hen aan het juiste adres!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hoge kwaliteit, zeer snelle en goede service. Zeer vakbekwaam!

In ons bedrijf hebben wij vloertegels laten leggen. Super tevreden over, zeer snel en vakkundig.

Over Roseleur Interieurmode

Roseleur Interieurmode is sinds 1974 speciaalzaak in Haarlem en omstreken voor raamdecoratie en vloeren. Met ons meest uitgebreide assortiment in gordijnen, roedes, railsen, zonwering, tapijten en karpetten, brengen wij sfeer in uw interieur. Naast alle A merken voeren wij ook ons huismerk Colors. Samen met onze Colors@Home collega's, verspreid met meer dan 160 winkels door heel Nederland, bieden wij u d.m.v gezamenlijke inkoop altijd de nieuwste collecties en de scherpste prijzen. Kwaliteit op maat gemaakt, met het juiste advies, voor het beste resultaat. En dat alles wordt vakkundig ingemeten en gemonteerd.