Zeer goed en persoonlijk

Alleen maar positieve ervaring met gastouderbureau bij Monique. Duidelijk in communicatie en staan gelijk voor je klaar in geval van nood om vervangen etc te regelen,perfect.

• Medewerkers

Goede en betrouwbaar gastouderbureau

• Medewerkers

Brede Heide 11 5281RX Boxtel

Over Gastouderbureau Bij Monique

Gastouderbureau Bij Monique bemiddelt gast- en vraagouders door het gehele land. Daarom hebben een vestiging in Boxtel en werken ook vanuit Almere. Wij vinden het belangrijk dat ouders en gastouders weten waar ze aan toe zijn. Daarom moeten ouders zich fijn voelen bij de gastouder. Ze laten daar hun meest waardevolle bezit achter: ‘hun kind’. Gastouders moeten zorgen dat er een veilige en stimulerende omgeving is. Zodat de basis goed is voor de kinderen die opgevangen worden. Wij proberen voor elke vraagouder een passende gastouder te vinden!