Vriendelijk en goede service

Heb tot nu toe goede service gekregen. Als we thuis bezoek krijgen dan is het niet alleen zakelijk maar we kunnen over alles gezellig kletsen. EHBO cursus is ook goed geregeld. Betaling is ook altijd netjes

perfect bedrijf!

Marnix en Monique zijn professionele lieve mensen. Die hun bedrijf runnen met een passie wat je heden ten dagen niet meer zo vaak tegen komt. Ze nemen alle tijd voor zowel de vraagouder als voor de gastouder. En als je ergens administratief uitkomt, kun je hun altijd even bellen. Top!

Super bureau!

Leuk,professional en goed bureau. Dat vooral heel snel alles in orde maakt zowel afspraken als uitbetalingen! Ga vooral zo door jullie zijn toppers!!

• Medewerkers

Zijn professioneel, zeer klantvriendelijk en heel attent naar de gastouder toe

Zeer professioneel en klantvriendelijk. Staan je snel ter woord met vragen en bieden hulp waar nodig. Zeer attent naar de gastouder toe! In 1 woord een top gastouderbureau!

Erg vriendelijk en goed

Ik ben zo blij met Monique, ik kan haar voor alles bellen en appen en ze reageerd snel terug. Alles is duidelijk als ze iets uit legt en ze doet echt haar best voor mij als gastouder. Nou is ze ook nog eens de goedkoopste die je in Boxtel kan vinden dus ik zou geen ander meer willen!

• Medewerkers

Heel goed. Beter als bij vorige bureau.

Gaat heel goed allemaal. Meer dan voldoende aandacht en geen idee dat het er commercieel aan toe gaat zoals bij het vorige bureau. Alles is goed geregeld.

Prettige communicatie

Fijne communicatie, duidelijk. Reactie op vragen ed mag naar mijn idee sneller. Dat is zo'n pluspunt als je dat waar kan maken. Ik mis enige evaluatie, betrokkenheid van het GOB. Hier kan meer uitgwhaald worden.

• Medewerkers

Een zeer goede gastouderbureau!

Vorig jaar kwam ik als gastouder plots zonder gastouderbureau te zitten en bijmonique heeft toen in een record tempo mij en mijn vraagouders kunnen helpen én opvangen met hun diensten. Ik ben zeer tevreden met ze. Hele leuke en behulpzame gastouderbureau die ik dan ook iedereen aanraad!

• Medewerkers

Prettige en goede communicatie. Fijn gastouderbureau. Ga zo door...

• Medewerkers

Professioneel én persoonlijk, een ideale combi om kinderopvang goed te regelen.

Monique is heel open, begripvol, hartelijk, en daarmee gemakkelijk in de omgang. Ze is heel begaan, ze luistert naar je vraag, snapt dan wie je bent en wat je zoekt en zal haar best doen een passend antwoord op je vraag aan te dragen. Daarbij weten zij en Marnix bijna alles wat er te weten valt als het op kinderopvang aan komt, zowel vanuit praktisch persoonlijke ervaring, als vanuit veiligheids- en kwaliteitseisen vanuit het ministerie van sociale zaken. Een gouden combinatie om de kinderopvang goed te regelen. De begeleiding van zowel ouder als gastouder in beide zaken is goed. Daarbij houden ze de kosten ook nog relatief heel klein, dus ook daarin zijn ze heel dienstverlenend. Ik zou ze zeker aanraden.

• Medewerkers

Monique is enthousiast, vriendelijk en betrouwbaar, helemaal prima

Een wat vriendelijker maandelijks tarief bracht ons bij Monique. Vervolgens kennismaking, contracten, controle huis ivm gastouder constructie en starten. Allemaal snel verlopen. Urenregistratiesysteem werkt prima.

• Medewerkers

Vriendelijk, goede service, proffesioneel!

Zeer vriendelijke en behulpzaam bureau! Zijn van alle nieuwe regels etc op de hoogte. Ik raad een ieder dit bureau aan!

Alles goed geregeld,fijn!

Goede ervaringen en meedenkend. Fijn! Zeker aan te raden.

Vriendelijk en open

Ik zelf heb nog weinig ervaring in de afgelopen 2 maanden. Maar het kennismakingsgesprek was fijn, duidelijk en open.

goede service, goed bereikbaar

goede service, goed bereikbaar

• Medewerkers

Top bedrijf met gemotiveerde en lieve mensen!

Ik kende dit bedrijf niet. Een VO kwam ermee. Normaal gesproken werkte ik alleen voor een ander gastouderbureau. Ik was dus eerst een beetje afwachtend, maar na het eerste gesprek was het ijs gebroken. En ik ben als gastouder 200% tevreden over dit bedrijf!

• Medewerkers

Wij maken pas 1,5 maand gebruik van de diensten van bij Monique en tot op heden is het prima. Niets bijzonders te melden.

Heel prettig hervaren.

Heel prettig ,kleinschalig en vooral persoonlijke bedrijf.Zie luisteren goed naar wensen.Zijn Eer nauwkeurig met hun werk.Wij voelen ons goed geholpen.Wij kunnen het alleen maar aanbevelen.

Begripvol

Ik ben erg blij met de hulp die ik krijg als gastouder. Monique doet haar uiterste best het voor iedereen zo goed mogelijk te doen. Ze reageerd snel en wil overal bij helpen. Ik raad haar gastouderbureau dan ook ten zeerste aan!!

vriendelijk

nog niet lang bij dit gastouderbureau, maar alles is goed opgepakt en zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk en proffecioneel GOB

Ontzettend fijn gastouderbureau die meedenkt met hun vraagouders en gastouders. Altijd oplossingsgericht en als je ergens tegen aanloopt kun je altijd bij ze terecht.

• Medewerkers

Alles gebeurd keurig optijd. Als er een vraag is word ik snel geholpen.

Prima communicatie!

Snelle uitbetaling, prima communicatie!

Goed gesprek!

We hebben pas 1 kennismakingsgesprek gehad, maar dat beviel zeker goed! Monique is heel aardig en behulpzaam!

• Medewerkers

Fantastische gastouder, persoonlijke aandacht voor onze dochter.

Persoonlijke aandacht, altijd beetje extra mogelijk als Dat nodig is (bijv bij ziekte, of qua tijd)

Over Gastouderbureau Bij Monique

Gastouderbureau Bij Monique bemiddelt gast- en vraagouders door het gehele land. Daarom hebben een vestiging in Boxtel en werken ook vanuit Almere. Wij vinden het belangrijk dat ouders en gastouders weten waar ze aan toe zijn. Daarom moeten ouders zich fijn voelen bij de gastouder. Ze laten daar hun meest waardevolle bezit achter: ‘hun kind’. Gastouders moeten zorgen dat er een veilige en stimulerende omgeving is. Zodat de basis goed is voor de kinderen die opgevangen worden. Wij proberen voor elke vraagouder een passende gastouder te vinden!