Goede service en altijd vriendelijk, en behulpzaam.

Wij nemen al 2 jaar opvang af van jullie bureau, en ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan TOP. Geen vraag is teveel, ehbo cursus gevolgd via jullie, super goed verzorgd. Al met al heel tevreden.

• Medewerkers

Goede communicatie. Goed meedenkend. Snelle betaling aan gastouder.

• Medewerkers

We zijn tevreden over de manier van zaken doen. Het loopt prima, vandaar weinig in contact. Betalingen gaan zonder problemen.

• Medewerkers

Goed bereikbaar. Altijd prima behandeld.

Fijn, doelgericht en behulpzaam

Fijne mensen met een fijne benadering.

• Medewerkers

Geweldig bureau die altijd klaar voor je staat

Altijd alles netjes op tijd en op orde.

• Medewerkers

Staan klaar voor gastouders in alle opzichten en mooi aanbod voor cursussen.

Komen netjes elk jaar voor de RIE. Als er tussendoor "problemen"zijn zijn ze altijd bereikbaar.

• Medewerkers

Gewoon goed allemaal. Geen enkele klacht.

Gewoon goed allemaal. Geen enkele klacht.

Vriendelijk en goede service

Heb tot nu toe goede service gekregen. Als we thuis bezoek krijgen dan is het niet alleen zakelijk maar we kunnen over alles gezellig kletsen. EHBO cursus is ook goed geregeld. Betaling is ook altijd netjes

perfect bedrijf!

Marnix en Monique zijn professionele lieve mensen. Die hun bedrijf runnen met een passie wat je heden ten dagen niet meer zo vaak tegen komt. Ze nemen alle tijd voor zowel de vraagouder als voor de gastouder. En als je ergens administratief uitkomt, kun je hun altijd even bellen. Top!

Super bureau!

Leuk,professional en goed bureau. Dat vooral heel snel alles in orde maakt zowel afspraken als uitbetalingen! Ga vooral zo door jullie zijn toppers!!

• Medewerkers

Zijn professioneel, zeer klantvriendelijk en heel attent naar de gastouder toe

Zeer professioneel en klantvriendelijk. Staan je snel ter woord met vragen en bieden hulp waar nodig. Zeer attent naar de gastouder toe! In 1 woord een top gastouderbureau!

Erg vriendelijk en goed

Ik ben zo blij met Monique, ik kan haar voor alles bellen en appen en ze reageerd snel terug. Alles is duidelijk als ze iets uit legt en ze doet echt haar best voor mij als gastouder. Nou is ze ook nog eens de goedkoopste die je in Boxtel kan vinden dus ik zou geen ander meer willen!

• Medewerkers

Heel goed. Beter als bij vorige bureau.

Gaat heel goed allemaal. Meer dan voldoende aandacht en geen idee dat het er commercieel aan toe gaat zoals bij het vorige bureau. Alles is goed geregeld.

Prettige communicatie

Fijne communicatie, duidelijk. Reactie op vragen ed mag naar mijn idee sneller. Dat is zo'n pluspunt als je dat waar kan maken. Ik mis enige evaluatie, betrokkenheid van het GOB. Hier kan meer uitgwhaald worden.

• Medewerkers

Een zeer goede gastouderbureau!

Vorig jaar kwam ik als gastouder plots zonder gastouderbureau te zitten en bijmonique heeft toen in een record tempo mij en mijn vraagouders kunnen helpen én opvangen met hun diensten. Ik ben zeer tevreden met ze. Hele leuke en behulpzame gastouderbureau die ik dan ook iedereen aanraad!

• Medewerkers

Prettige en goede communicatie. Fijn gastouderbureau. Ga zo door...

• Medewerkers

Professioneel én persoonlijk, een ideale combi om kinderopvang goed te regelen.

Monique is heel open, begripvol, hartelijk, en daarmee gemakkelijk in de omgang. Ze is heel begaan, ze luistert naar je vraag, snapt dan wie je bent en wat je zoekt en zal haar best doen een passend antwoord op je vraag aan te dragen. Daarbij weten zij en Marnix bijna alles wat er te weten valt als het op kinderopvang aan komt, zowel vanuit praktisch persoonlijke ervaring, als vanuit veiligheids- en kwaliteitseisen vanuit het ministerie van sociale zaken. Een gouden combinatie om de kinderopvang goed te regelen. De begeleiding van zowel ouder als gastouder in beide zaken is goed. Daarbij houden ze de kosten ook nog relatief heel klein, dus ook daarin zijn ze heel dienstverlenend. Ik zou ze zeker aanraden.

• Medewerkers

Monique is enthousiast, vriendelijk en betrouwbaar, helemaal prima

Een wat vriendelijker maandelijks tarief bracht ons bij Monique. Vervolgens kennismaking, contracten, controle huis ivm gastouder constructie en starten. Allemaal snel verlopen. Urenregistratiesysteem werkt prima.

• Medewerkers

Vriendelijk, goede service, proffesioneel!

Zeer vriendelijke en behulpzaam bureau! Zijn van alle nieuwe regels etc op de hoogte. Ik raad een ieder dit bureau aan!

Alles goed geregeld,fijn!

Goede ervaringen en meedenkend. Fijn! Zeker aan te raden.

Vriendelijk en open

Ik zelf heb nog weinig ervaring in de afgelopen 2 maanden. Maar het kennismakingsgesprek was fijn, duidelijk en open.

goede service, goed bereikbaar

goede service, goed bereikbaar

• Medewerkers

Top bedrijf met gemotiveerde en lieve mensen!

Ik kende dit bedrijf niet. Een VO kwam ermee. Normaal gesproken werkte ik alleen voor een ander gastouderbureau. Ik was dus eerst een beetje afwachtend, maar na het eerste gesprek was het ijs gebroken. En ik ben als gastouder 200% tevreden over dit bedrijf!

• Medewerkers

Wij maken pas 1,5 maand gebruik van de diensten van bij Monique en tot op heden is het prima. Niets bijzonders te melden.

Over Gastouderbureau Bij Monique

Gastouderbureau Bij Monique bemiddelt gast- en vraagouders door het gehele land. Daarom hebben een vestiging in Boxtel en werken ook vanuit Almere. Wij vinden het belangrijk dat ouders en gastouders weten waar ze aan toe zijn. Daarom moeten ouders zich fijn voelen bij de gastouder. Ze laten daar hun meest waardevolle bezit achter: ‘hun kind’. Gastouders moeten zorgen dat er een veilige en stimulerende omgeving is. Zodat de basis goed is voor de kinderen die opgevangen worden. Wij proberen voor elke vraagouder een passende gastouder te vinden!