Zeer vriendelijk en proffecioneel GOB

Ontzettend fijn gastouderbureau die meedenkt met hun vraagouders en gastouders. Altijd oplossingsgericht en als je ergens tegen aanloopt kun je altijd bij ze terecht.

• Medewerkers

Alles gebeurd keurig optijd. Als er een vraag is word ik snel geholpen.

Prima communicatie!

Snelle uitbetaling, prima communicatie!

Goed gesprek!

We hebben pas 1 kennismakingsgesprek gehad, maar dat beviel zeker goed! Monique is heel aardig en behulpzaam!

• Medewerkers
Fantastische gastouder, persoonlijke aandacht voor onze dochter.

Persoonlijke aandacht, altijd beetje extra mogelijk als Dat nodig is (bijv bij ziekte, of qua tijd)

Zeer goed en persoonlijk

Alleen maar positieve ervaring met gastouderbureau bij Monique. Duidelijk in communicatie en staan gelijk voor je klaar in geval van nood om vervangen etc te regelen,perfect.

Goede en betrouwbaar gastouderbureau

Over Gastouderbureau Bij Monique

Gastouderbureau Bij Monique bemiddelt gast- en vraagouders door het gehele land. Daarom hebben een vestiging in Boxtel en werken ook vanuit Almere. Wij vinden het belangrijk dat ouders en gastouders weten waar ze aan toe zijn. Daarom moeten ouders zich fijn voelen bij de gastouder. Ze laten daar hun meest waardevolle bezit achter: ‘hun kind’. Gastouders moeten zorgen dat er een veilige en stimulerende omgeving is. Zodat de basis goed is voor de kinderen die opgevangen worden. Wij proberen voor elke vraagouder een passende gastouder te vinden!