Klant gericht en goede haar behandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bijzonder vriendelijke, servicegerichte vakmensen met talent.

Innovatief Vriendelijk Meedenkend Creatief Oplossingsgericht mbt afspraken Dit alles in een hele sfeervolle omgeving met echte vakmensen. Ik ga binnenkort verhuizen naar de Hoge Veluwe maar kom voorlopig bij jullie terug voor mijn haar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij gaan er alles aan doen om je heimwee naar De Kapper te geven Pia. Bedankt voor jouw mooie review.

Netjes en snel

Wordt keurig, goed en snel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Iedere 5 weken weer een tophoofd!

Weten dat je na een paar uur (in mijn geval) blij de deur uitgaat, uiteraard door je fijne kapsel maar zeker door een relaxte middag met alle dames die voor je zorgen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn blij met jouw mooie review Astrid. Bedankt.

vriendelijk personeel en vakkennis

ik heb een hele goede ervaring met De Kapper

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en kundig personeel.

Een afspraak is online zo gemaakt. Heel prettig! Ik hoef nooit lang te wachten voor ik aan de beurt ben en word altijd vriendelijk ontvangen. Kapsters en kapper zijn leuk met kinderen. Ik ga blij naar binnen en ga nog blijer naar buiten! En niet omdat ik blij ben omdat ik weer weg kan haha, maar omdat het een fijne ervaring was!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vriendelijk personeel

Ik kom al 25 jaar bij kapper de kapper en zou geen andere kapper willen. Ik ben nog nooit ontevreden weg gegaan. Super kapper.

• Deskundigheid/Vakmanschap

... en ook al 25 jaar een gewaardeerde klant Karin! Tot de volgende De Kapper keer weer.

Ik wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

Ik wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

perfect, zeker aan te bevelen

Mooie ruime salon, deskundig en vriendelijk personeel, prima georganiseerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor jouw review Ria.

Vakmensen

Vriendelijk, deskundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor jouw review Rene. Leuk dat we je ook altijd op onze Facebook pagina voorbij zien komen als trouwe volger.

Goede & persoonlijke service

Eerlijk, goeie, vriendelijke service. luisteren goed naar de wensen van de klant en proberen samen tot het beste resultaat te komen.

Bekwaam personeel, fijne ervaringen bij De Kapper

Fijne ervaring bij De Kapper, bekwaam personeel en sinds je op de website een afspraak kunt maken is er altijd wel een plekje voor je beschikbaar bij de juiste kapster.

• Deskundigheid/Vakmanschap

ben altijd heel tevreden als ik de kapsalon uitstapt

knippen goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben blij met deze kapper!!

Zeer klantvriendelijk, goed en deskundig personeel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd uitstekende service en een hartelijk welkom!

Het team is goed op elkaar ingewerkt wat zorgt voor een goede sfeer en een team wat professioneel werkt. De hoofdmassage is een favoriet onderdeel van behandeling!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ervaren personeel en allemaal gezellig en vriendelijk en ook betaalbaar!!

Ik word altijd met veel zorg en aandacht behandeld en mn haar zit altijd naar mn zin en het is altijd gezellig!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgericht, vriendelijk en deskundig! Kwalitatief hoogwaardige producten! Heerlijke cappuccino bovendien...

Perfecte service, ervaren personeel

Ik kom hier al zeker 15 jaar tot grote tevredenheid. Alles is perfect vriendelijk bekwaam personeel en hele goede producten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijke benadering, warme sfeer en goede service

Al meer dan twintig jaar vaste klant en altijd tevreden geweest

Verwenmomentje

De Kapper zegt het zelf al op de website: "een bezoek aan De Kapper is een cadeau aan jezelf". Zo is het maar net. Ik kom er al ruim 10 jaar. Altijd een verwenmoment als ik bij mijn vaste kapster ben. En er zijn altijd voldoende opties als ze er een keertje niet is. Het team is altijd even vriendelijk en weet waarover ze het hebben. Ik ervaar ieder bezoek maar weer hoe druk het in deze salon is maar vooral hoe goed alles geregeld is. Verwenmoment met een 5*+

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor jouw mooie review Peter. Zijn we blij mee!

Heel profesioneel

Ik werd steeds goed geholpen. Ik vond de prijs wel aan hoge kant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Moderne kapper, vriendelijk en gemotiveerd personeel, goed resultaat, de klant staat altijd centraal

Ik kom al vele jaren bij De Kapper. Ik heb best moeilijk haar, maar mijn kapster weet - in goede samenspraak met mij als klant - er een prachtig kapsel van te maken dat vier weken lang goed blijft zitten. Haar adviezen zijn zeer positief.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima professioneel personeel en fijne ambiance.

Zeer vriendelijke benadering van het personeel. Men neemt de tijd voor je staan altijd klaar voor vragen en adviezen. Eigenaar is een goede gastheer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor jouw review Petra. Een echte L'anza fan!

Zie hieronder.

Telefonische bereikbaarheid, prima. Ontvangst hartelijk. Lief personeel. Goede behandeling en uitleg over haar misère. Lekkere koffie! Schone omgeving.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel plezierige kapper, waar je altijd terecht kunt.

Aardige mensen, goed georganiseerde kapsalon.

Over Kapsalon De Kapper

In onze salon sta jij centraal en adviseren we jou op een professionele manier over de coupe die bij jou past. Beleef onze inspiratie, geniet van de aandacht en ervaar de passie die wij voor ons vak hebben. Een bezoek aan De Kapper is een cadeau aan jezelf – dát is ons doel voor jouw haar!