Al jaaaaaren tevreden!

Al vele jaren kom ik bij deze kapperszaak, waar het personeel heel aardig, goedgeschoold en gewoon heel erg goed is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat leuk dat u nog steeds vanuit Wassenaar naar de salon komt. Daar zijn we trots op!

mijn ervaringen met de kapper zijn heel goed

altijd een vriendelijk woord, leuke enthousiaste meiden. Leuk team met elkaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je review Nelina. Fijn dat je al ruim 20 jaar in de salon komt.

Up to date kennis van laatste trends en technieken, snapt wat de klant wil en adviseerd overtuigend.

Als ik me niet vergis ben ik al vanaf het begin klant en al die jaren in alle tevredenheid. Ik durf met mijn ogen dicht op de stoel te gaan zitten en dat is enorm fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dat klopt helemaal Marijke. We zijn trots op zo'n jarenlang vertrouwen.

Vriendelijk en kundig personeel

Het personeel is altijd heel vriendelijk en voorkomend, bovendien is de kwaliteit ook prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik graag naar De Kapper. Wordt vriendelijk geholpen en wordt altijd verwent met een kopje koffie of

Ik ben al 25 jaar bij deze Kapper en dat bevalt prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op naar de volgende 25 jaar Anita en bedankt voor jouw review.

Mooie salon en vriendelijk goed opgeleid personeel

Ik ben al jaren klant en word altijd gastvrij ontvangen. De werknemers zijn allemaal vriendelijk en goed op geleid. Ga ook altijd tevreden de deur weer uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Lya, bedankt voor jouw mooie review. Wendy staat volgende afspraak uiteraard weer voor je klaar.

Men luistert naar de klant, altijd vriendelijk, gemiddelde prijs. Niet voor niets ben ik al jarenlang klant

Geweldige en fijne kapper

Makkelijk online een afspraak maken bij de favoriete kapper. Al lang een vast team. Schema netjes op tijd. Goede kwaliteit. Luisteren goed naar wat je wilt, maar denken ook goed zelf mee en adviseren. Prettige sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en kundig personeel met persoonlijke aandacht voor de klant

Al 15 jaar mijn vaste kapper, ondanks dat ik al lang niet meer in de buurt woon. Mijn haar wordt altijd zo perfect geknipt, dat ik de weken (en soms zelfs maanden) erna nog complimenten krijg hoe goed mijn haar valt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat leuk dat je nog steeds helemaal vanuit Amsterdam naar De Kapper komt. Daar zijn we blij mee!

Leuke ideeën en vooral heel kundig

Al ruim 7 jaar klant en heel tevreden. Ook fijn om door een vaste kapster behandeld te worden. De sfeer is prima, de kapsalon mooi en schoon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt Anneke. Leuk dat je met Rosanne steeds weer op een mooie (nieuwe) kleur uitkomt. Tot de volgende keer.

Professionele en vriendelijke kap(st)ers en dienstverlening

Ik wordt altijd vriendelijk tegemoet getreden en behandeld. De kap(st)ers die mij geknipt hebben zijn deskundig en leveren goed werk. Alles loopt gesmeerd in de kapsalon en er is een goede onderlinge opvang van werkzaamheden zodat de klanten niet onnodig hoeven te wachten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Kitty. Wat leuk dat het je opvalt dat logistiek in de salon heel belangrijk is. Dat is uiteraard een optimale samenwerking van het hele team. Tot snel weer.

Blij

Ik ga iedere x weer blij weg. Wendy weet precies hoe ze met mn dikke haar moet omgaan en heeft ook snel door als t weer tijd wotdt om er net n ander kleurtje in te doen. Dat er meer power in mn haar komt. Al met al ben ik heel tevreden over jullie service en de producten. Wat n heerlijke goeie en lekker ruikende producten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een blije L'anza fan, net als wij zelf zijn. Stuk voor stuk topproducten. De juiste combinatie van een goed advies, mooie coupe en L'anza producten zorgt voor de power in jouw haar.

Heerlijk! Altijd goed.

Een feestje om iedere 5-6 weken te komen. Je bent altijd welkom en zo voelt dat ook

Fijn

Ik ben erg blij elke keer als ik bij jullie weg ga, het enige rare vind ik alleen (en dat wil ik volgende keer ook bespreken) dat de prijzen niet kloppen. Ik betaal veel verschillende bedragen voor (naar mijn idee, maar ook wat ik vraag aan jullie) dezelfde behandeling... een vriendin van mij heeft laatst hetzelfde ervaren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Lisa, bedankt voor jouw review. Wij streven naar transparantie in onze prijzen. Als je de volgende keer in de salon bent dan lichten wij de prijsopbouw uiteraard graag toe. Vraag dan even naar Dayenne, Gerlinde, Kim of Rohalt.

Hele positieve ervaring.

Ik kom al vanaf kinds af aan bij deze kapsalon. Ik woon nu al een paar jaar in Amsterdam, maar kom nog steeds terug zodat Radna mijn haar kan verven en knippen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede service en prettige sfeer

Voor mij is naar de kapper gaan bij De Kapper een middagje uit! Er wordt veel persoonlijke aandacht gegeven, zowel naar jou als persoon als naar je haar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Toke. De personal touch vinden wij belangrijk. Je komt al jarenlang in de salon en daarmee bouw je ook een bijzondere relatie op. Fijn dat je helemaal uit Breda komt en ons jouw haar toevertrouwd.

Een goede kapper die luisterd naar de wens van zijn klant.

Een mooie kapperszaak met leuk en vriendelijke personeel.

Dynamisch kapsalon

Altijd druk dus afspraak noodzakelijk, maar je wordt goed, vriendelijk en snel geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dank je wel Silvia. Altijd goed om ruim vooraf een afspraak in te plannen bij jouw favoriete kapster.

Super goed

Ik kom hier al vele jaren via een kennis, want ik woon zelf niet in Pijnacker. De reden dat ik hier nog steeds kom is dat deze kapsalon zich t.o.v. de andere kapsalons onderscheid. Bijscholing en up-to-date van alle moderne en klassieke kapsels. En super leuk personeel en lekkere koffie😄

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Sylvia. Bedankt voor jouw review. Een groot compliment dat je onze salon als onderscheidend beoordeelt en waardeert. De koffie is van Redbeans :-)

Bijzonder professionele kapsalon met een goede onderlinge sfeer.

Bijzonder goede onderlinge sfeer. Zeer goede kapsters.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijke aandacht, betaalbaar en altijd goede service.

Ik kom er al vanaf het begin en ben nog steeds trouwe klant. Dat zegt in deze tijd denk ik al genoeg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon goed geknipt altijd maar niet echt bijzonder.

Het is jammer dat er niet wordt aangenoden om iets leuks van je kapsel te maken nadat er geknipt is. Dat zou het net even wat meer af maken. Ook wordt er weinig advies gegeven. Verder altijd gewoon tevreden geweest hoor.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Jolien. Bedankt voor jouw review. Jouw wensen kun je natuurlijk altijd met de styliste bespreken. Op Pinterest of Instagram zie je bijvoorbeeld heel veel ideeën. Als je die bewaart en meeneemt dan kun je samen met de styliste kijken naar wat mogelijk is.

Topteam!

Klant is geen koning maar keizer/keizerin!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dat is nog eens een mooi compliment. Bedankt Cécile.

Prima service met vriendelijk personeel in een leuke ambiance

Er wordt naar je geluisterd en goede adviezen gegeven. Gaan mee met de laatste mode. Kortom; een fijne kapsalon!

Altijd heel erg tevreden

Over Kapsalon De Kapper

In onze salon sta jij centraal en adviseren we jou op een professionele manier over de coupe die bij jou past. Beleef onze inspiratie, geniet van de aandacht en ervaar de passie die wij voor ons vak hebben. Een bezoek aan De Kapper is een cadeau aan jezelf – dát is ons doel voor jouw haar!